SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of thee![]()
![]()
Ik ben het volledig eens met deze TT.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Verrassend welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben het volledig eens met deze TT.![]()
![]()
![]()
Jij mag dat.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu eenmaal gek op chocolade
[..]
Morguh DrakinALweer wat opgeknapt?
[..]
Morguh Assie![]()
![]()
Danke. Ja ineens verkouden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie helpt vaak.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien toch eens proberen @gebrokenglas ?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:25 schreef Rob het volgende:
[..]
als je m in je neus propt en aansteekt ben je iig nooit meer neusverkouden![]()
Nee, ik ga het maar niet proberen.
ik neem even een extra hete mok koffie. En tomatensoep helpt ook vaak wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verstandiger welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
ik neem even een extra hete mok koffie. En tomatensoep helpt ook vaak wel.![]()
![]()
dit dus welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
ik neem even een extra hete mok koffie. En tomatensoep helpt ook vaak wel.![]()
![]()
En anders gewoon even "uitzieken". Nou, ziek is ook het woord niet hè. Gewoon verkouden. Niks bijzonders, het kan gebeuren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Goedemorgen. Laat geslapen pas dus vanmiddag nog maar ff terug in bed:')![]()
truste alvastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedemorgen. Laat geslapen pas dus vanmiddag nog maar ff terug in bedsinterklaaskapoentje
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:33 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je wel lekker geslapen sint?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de koffie![]()
Owquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee niet echt. Nachtmerries en zo.Hopelijk niet over je date!
![]()
Boekhouding nooit aan beginnen pppfff wat een KA klus als er iets niet klopt het te vinden waar het zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was ik ook niet van planquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Boekhouding nooit aan beginnen pppfff wat een KA klus als er iets niet klopt het te vinden waar het zit![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Haha nee die kwam er niet in voor. Ik droomde dat ik moest vliegen en zwemmen in een bad vol met haaien.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Vind een week wel lang om te wachten op mijn date:')![]()
Aiiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha nee die kwam er niet in voor. Ik droomde dat ik moest vliegen en zwemmen in een bad vol met haaien.![]()
![]()
Dan had je maar met mij moeten gaan datenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vind een week wel lang om te wachten op mijn date![]()
![]()
Vader komt naar huis op maandag of dinsdag. Hij kan in Klina de behandeling verder zetten.
OpluchtingWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Fijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader komt naar huis op maandag of dinsdag. Hij kan in Klina de behandeling verder zetten.
Opluchting![]()
![]()
Ja, frustrerend. Het verschil is niet te boeken onder het kopje "Onvoorziene kosten"? Of "Overige kosten"?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Boekhouding nooit aan beginnen pppfff wat een KA klus als er iets niet klopt het te vinden waar het zitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is fijn om te horen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Opluchting
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is niet veel. Maar ik wilquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, frustrerend. Het verschil is niet te boeken onder het kopje "Onvoorziene kosten"? Of "Overige kosten"?
Het kloppend hebben. Als ik iets doe moet het ook goed gebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog steeds die 60 cent?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet veel. Maar ik wil
Het kloppend hebben. Als ik iets doe moet het ook goed gebeuren.![]()
![]()
Mee eens. Same here, ik kan het ook niet hebben als er onverklaarbare verschillen zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet veel. Maar ik wil
Het kloppend hebben. Als ik iets doe moet het ook goed gebeuren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het gaat om 60 cent?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nouja, kasverschil is kasverschil natuurlijk. In dit geval is het niet veel maar het zou leuk zijn als het verklaard kan worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man weetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
Gewoon boeken op afrondingsverschillen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kleine kasverschillen in de boekhouding worden meestal geadministreerd op een specifieke rekening die bedoeld is voor het afhandelen van dergelijke verschillen, zoals een "Kasverschillen" rekening of een "Rondingsverschillen" rekening. Dit maakt het makkelijker om kleine afwijkingen te volgen en te beheren zonder dat ze direct invloed hebben op de hoofdboekhouding.
Het is belangrijk om deze verschillen regelmatig te controleren en ervoor te zorgen dat ze binnen acceptabele marges blijven. Als de verschillen significant worden, kan het noodzakelijk zijn om nader onderzoek te doen naar de oorzaak ervan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Kleine kasverschillen in de boekhouding worden meestal geadministreerd op een specifieke rekening die bedoeld is voor het afhandelen van dergelijke verschillen, zoals een "Kasverschillen" rekening of een "Rondingsverschillen" rekening. Dit maakt het makkelijker om kleine afwijkingen te volgen en te beheren zonder dat ze direct invloed hebben op de hoofdboekhouding.
Het is belangrijk om deze verschillen regelmatig te controleren en ervoor te zorgen dat ze binnen acceptabele marges blijven. Als de verschillen significant worden, kan het noodzakelijk zijn om nader onderzoek te doen naar de oorzaak ervan.![]()
![]()
Valt 60 cent kastverschil buiten een acceptabele marge?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Oftewel 60 cent is niet rullevantquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is belangrijk om deze verschillen regelmatig te controleren en ervoor te zorgen dat ze binnen acceptabele marges blijven. Als de verschillen significant worden, kan het noodzakelijk zijn om nader onderzoek te doen naar de oorzaak ervan.:')![]()
Gaat het om een lolly of een Jumbolkjet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Valt 60 cent kastverschil buiten een acceptabele marge?![]()
Over kasverschillen gesproken... daar is onze ToTtie!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kasverschil in de Jumbolk?Hee peeps!
![]()
![]()
Hee ToT!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kasverschil in de Jumbolk?Hee peeps!
Mini-ToT bij je dit weekend? Of is hij bij mama?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whut?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over kasverschillen gesproken... daar is onze ToTtie!Hee dude!
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee ToT!
Mini-ToT bij je dit weekend? Of is hij bij mama?Hee man!
Hij is bij zijn mama.
Hij is vrijwel de hele vakantie bij mij geweest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: