SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een interessante TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik had "Negeren maar" als TT, dus maar even gewacht op iemand met meer inspiratie
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zie m'n laatste post vorige topicquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gelezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie m'n laatste post vorige topic
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen "Amy is boos" als TT?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had "Negeren maar" als TT, dus maar even gewacht op iemand met meer inspiratie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uiteraard is dat wat jij denkt/ ziet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar waar je op reageerde was m.i. niet onaardig tegen je, voor anderen ook niet.
Hij maakte een grapje maar jij ging gelijk in defensieve modus.
Ik weet beter, je weet niet wat er speelt.♡♡♡♡![]()
Absoluut.quote:
ben je nu die serie aan het negeren of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had "Negeren maar" als TT, dus maar even gewacht op iemand met meer inspiratie![]()
![]()
Inmiddels wordt t steeds onduidelijker wie er achterbaks isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb jou daarom ook nog nooit genegeerd HCnog nooit
♡♡♡♡![]()
Was jij niet ook van de stripclub?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie m'n laatste post vorige topic
In Tilburg ofzo?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Amy does Dallas kwam ik wel tegen op the Hub maar ze ligt op de bank onder een dekentje dus dat is hem niet volgens mijquote:![]()
Dankjewel dat je nog een reactie geeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard is dat wat jij denkt/ ziet.
Ik weet beter, je weet niet wat er speelt.
Zie post #276 en 280 van het vorige topic
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 00:12:20 ]![]()
Ow, wat is dit?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij niet ook van de stripclub?
In Tilburg ofzo?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet er wel aan aantal die het 100% zeker NIET zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Inmiddels wordt t steeds onduidelijker wie er achterbaks is![]()
![]()
wasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Tilburg ofzo?hij staat niet bij madam tussaud toch
![]()
![]()
Heul erg lang geleden kwamen we nogal eens in de toen enige stripclub van Tilburg ja. Omdat we dan niet naar huis wilden en die na 4 uur nog open was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Tilburg ofzo?
Ontzettend succes was dat altijd. Goed lam nog even de gare stripclub in
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet er wel aan aantal die het 100% zeker NIET zijn.
Wie is achterbaks?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Geheel volgens dienstregeling komt de grommert weer het bolkstation binnenrollen zoals elke vrijdagavond
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hoe heet die tentquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heul erg lang geleden kwamen we nogal eens in de toen enige stripclub van Tilburg ja. Omdat we dan niet naar huis wilden en die na 4 uur nog open was.
Ontzettend succes was dat altijd. Goed lam nog even de gare stripclub in![]()
![]()
Ja, ik denk dan terug aan iets wat iemand in het verleden gezegd heeft en zet automatisch mn werkwoorden in de verleden danquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
washij staat niet bij madam tussaud toch
Nou, dat komt voornamelijk omdat ik met de bus richting de kroeg was omdat koud en nat. Anders had ik nog in de kroeg gezeten ipv hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Geheel volgens dienstregeling komt de grommert weer het bolkststation binnenrollen zoals elke vrijdagavond
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Geheel volgens dienstregeling komt de grommert weer het bolkstation binnenrollen zoals elke vrijdagavond![]()
![]()
"De Nacht"quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat vindt ze grappig hoor.....quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan terug aan iets wat iemand in het verleden gezegd heeft en zet automatisch mn werkwoorden in de verleden dan![]()
![]()
Zijn er nu meer stripclubs?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heul erg lang geleden kwamen we nogal eens in de toen enige stripclub van Tilburg ja. Omdat we dan niet naar huis wilden en die na 4 uur nog open was.
Ontzettend succes was dat altijd. Goed lam nog even de gare stripclub in
Ik ben nog nooit in een stripclub geweest
Dan kwam je ergens zaterdagnacht hierquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat komt voornamelijk omdat ik met de bus richting de kroeg was omdat koud en nat. Anders had ik nog in de kroeg gezeten ipv hier.
Uw ADH vitamine Worst
Ik ook niet maar dat zal je wel niet gelovenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn er nu meer stripclubs?
Uw ADH vitamine Worst
Zijn wij zo braafquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een stripclub geweest![]()
![]()
Geen idee eigenlijk. Maar toen was het de enige en daarom een soort van populair. Maar het was en is nog steeds van wat ik hoor echt een hele garequote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan was ik 3 uur later hier geweest waarschijnlijk ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kwam je ergens zaterdagnacht hier
Wat is dat dan voor zilverkleurige kaart op bankpasformaat die je in je portemonnee hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat zal je wel niet geloven![]()
![]()
Familie van Bruce?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jawel, ik geloof jou wel. Zie niet in waarom je daarover zou liegen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat zal je wel niet geloven
Ik ontbijt elke ochtend met zijn broer: Cruce Lee.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, ik geloof jou wel. Zie niet in waarom je daarover zou liegen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel 3 keer een stripact meegemaakt, maar dan waren de strippers ingehuurd, dus niet echt in een stripclub, 2 keer in een gewone bar en een keer in de woonkamer bij iemandquote:
Creditcardquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor zilverkleurige kaart op bankpasformaat die je in je portemonnee hebt
Uw ADH vitamine Worst
Man manquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ontbijt elke ochtend met zijn broer: Cruce Lee.
Uw ADH vitamine Worst
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 keer een stripact meegemaakt, maar dan waren de strippers ingehuurd, dus niet echt in een stripclub, 2 keer in een gewone bar en een keer in de woonkamer bij iemandIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja, de manager had het steeds over lijntjes uitzettenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik denk niet dat wij hetzelfde lijstje hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet er wel aan aantal die het 100% zeker NIET zijn.♡♡♡♡![]()
Haha een keer was het vrijgezellenfeest van een vriendin. Die moest ook echt op een stoel zitten en kreeg een lapdance van de stripper. Ik zou dat wel echt vreselijk vinden ja, maar zij vond het leuk.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
die heb ik ook wel een 20 tal meegemaakt (nooit in de kroeg, altijd bij mensen thuis)quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 keer een stripact meegemaakt, maar dan waren de strippers ingehuurd, dus niet echt in een stripclub, 2 keer in een gewone bar en een keer in de woonkamer bij iemand![]()
Al dat managementvolk zit aan de sos, ALLEMAAL!11!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, de manager had het steeds over lijntjes uitzetten
Lief trouwensquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb jou daarom ook nog nooit genegeerd HCnog nooit
♡♡♡♡![]()
Jij bazinquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 keer een stripact meegemaakt, maar dan waren de strippers ingehuurd, dus niet echt in een stripclub, 2 keer in een gewone bar en een keer in de woonkamer bij iemand![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha een keer was het vrijgezellenfeest van een vriendin. Die moest ook echt op een stoel zitten en kreeg een lapdance van de stripper. Ik zou dat wel echt vreselijk vinden ja, maar zij vond het leuk.![]()
Zo awkward♡♡♡♡![]()
Wist niet dat je stripper wasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
die heb ik ook wel een 20 tal meegemaakt (nooit in de kroeg, altijd bij mensen thuis)Uw ADH vitamine Worst
Hebben we bij een maat van me ook gedaan op zijn vrijgezellenfeest. Ik heb nog nooit iemand zo ongemakkelijk zien kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha een keer was het vrijgezellenfeest van een vriendin. Die moest ook echt op een stoel zitten en kreeg een lapdance van de stripper. Ik zou dat wel echt vreselijk vinden ja, maar zij vond het leuk.
Zou je niet een keertje willen kijken?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een stripclub geweestAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik vond zelfs het kijken ernaar een beetje awkward somsquote:
Maar het was wel een goede nette stripper en hij deed het met plezier.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als jij mee komtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou je niet een keertje willen kijken?Uw ADH vitamine Worst
Lekker bolken toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zou dat niet willen, een vreemde piemel in mijn gezichtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha een keer was het vrijgezellenfeest van een vriendin. Die moest ook echt op een stoel zitten en kreeg een lapdance van de stripper. Ik zou dat wel echt vreselijk vinden ja, maar zij vond het leuk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja, prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en jij ook!
Samen met @:Grrrrrrrr naar de Nacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vond het bij die maat van me vooral akward dat je de littekens van haar borstimplantaten kon zien onderaan haar totaal opgepompte jetsers.
Ohhhhh kak, ik ben naar de Chippendales geweest.quote:
Vriendin mocht bepalen waar we naartoe gingen voor haar verjaardag en ik in gedachten: geen chippendales geen chippendales...
En wat zegt ze: The Chippendales
Ik:![]()
Leuke avond wel![]()
Nooit meer.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 00:26:15 ]![]()
ik was de chauffeur en die moest verplicht altijd mee naar binnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wist niet dat je stripper was![]()
![]()
Ze had dat niet goed genoeg weggeschminkt?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vond het bij die maat van me vooral akward dat je de littekens van haar borstimplantaten kon zien onderaan haar totaal opgepompte jetsers.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, Harrie is me wel de baas zie ik![]()
![]()
Ooohhh hahaha dat heb ik nog nooit gedaan. Kan nooit iemand vinden die mee wilquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhhh kak, ik ben naar de Chippendales geweest.
Vriendin mocht bepalen waar we naartoe gingen en ik in gedachten: geen chippendales geen chippendales...
Leuke avond wel![]()
Nooit meer.
Ik ga wel mee hoor, maar beter gaan we daarvoor nog wel even infeesten ergens. Als je maar dronken genoeg bent heb je niet goed door hoe gaar die tent isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en jij ook!
Samen met @:Grrrrrrrr naar de Nacht
en dat zag je doordat haar ogen er bijna uitploptequote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond zelfs het kijken ernaar een beetje awkward soms
Maar het was wel een goede nette stripper en hij deed het met plezier.![]()
![]()
Ach dat is nog een act wat ver weg, beetje lol ofzo. Al zou ik daar ook niet voor kiezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vriendin mocht bepalen waar we naartoe gingen en ik in gedachten: geen chippendales geen chippendales...
Leuke avond wel![]()
Nooit meer.Iedereen is een kutlultrut
Lijkt me wel lachenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker en jij ook!
Samen met @:Grrrrrrrr naar de NachtUw ADH vitamine Worst
Je zat daar met een vuurrood hoofd de hele avond....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vriendin mocht bepalen waar we naartoe gingen voor haar verjaardag en ik in gedachten: geen chippendales geen chippendales...
Leuke avond wel![]()
Nooit meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha nee, doordat we er nog even mee spraken toen hij zn kleren weer aan hadquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dat zag je doordat haar ogen er bijna uitplopte
Ik vind dat soort dingen ook awkwardquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond zelfs het kijken ernaar een beetje awkward soms
Maar het was wel een goede nette stripper en hij deed het met plezier.♡♡♡♡![]()
Jazeker, niet nuchter zo'n tent in. Ik weet niet of ik dat überhaupt wel doe dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor, maar beter gaan we daarvoor nog wel even infeesten ergens. Als je maar dronken genoeg bent heb je niet goed door hoe gaar die tent isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
nuchter naar buiten is ook zoietsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker, niet nuchter zo'n tent in. Ik weet niet of ik dat überhaupt wel doe dan.![]()
Nog niet een beetje. Wij hadden ook echt zoiets van:"Dat kunnen ze toch veel mooier tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze had dat niet goed genoeg weggeschminkt?".
En het waren echt ballonnen. Maar dat was waar ze om vragen in de stripperswereld volgens haar. Wel echt een leuke chick. Pakte ook gewoon nog een paar biertjes mee en vertelde in geuren en kleuren over de strippersleef
Vrij ongemakkelijk eigenlijk omdat het ook niet het soort mannen is wat ik leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zat daar met een vuurrood hoofd de hele avond....
Is gewoon niet mijn ding maar leuk dat ik het mee heb gemaakt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 00:31:26 ]![]()
Zal ff een datumprikker rondsturen dadelijk.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ook ooit eens met een vriendin naar net zo'n soort act als de Chippendales, ze heetten anders, maar helaas waren het niet zo'n aantrekkelijke mannen. Maar we hebben toch lol gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Leuke avond wel![]()
Nooit meer.![]()
Zo gaat mijn winterdip wel verdwijnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal ff een datumprikker rondsturen dadelijk.Uw ADH vitamine Worst
De meest deprimerende dag van het jaar gaat aan jou voorbij dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo gaat mijn winterdip wel verdwijnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zat vanochtend op weg naar het werk in de auto helemaal hysterisch te worden omdat ik de schemering zag beginnen voordat ik er was:"JAAAAA!1!!!!1 JAHHHAAAAAA! HET LICHT! HET LICHT KEERT TERUG!1!!! OH GOD HET LICHT KOMT TERUG!1!!!".quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo gaat mijn winterdip wel verdwijnen
Nou ja, het kan iets minder dramatisch zijn geweest maar je snapt wat ik bedoel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dat laatste gaat het om.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook ooit eens met een vriendin naar net zo'n soort act als de Chippendales, ze heetten anders, maar helaas waren het niet zo'n aantrekkelijke mannen. Maar we hebben toch lol gehad.![]()
Ik heb er tegenwoordig eigenlijk weinig problemen mee. Maar dat was 20 jaar geleden wel andersquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen ook awkward
Die zijn eigenlijk al voorbij voor mij, die blue Monday is commerciële stierenstrontquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De meest deprimerende dag van het jaar gaat aan jou voorbij dusUw ADH vitamine Worst
Ik moet nog aan mn goede voornemens beginnen, doe dat gewoon pas 1 februari, zodat blue monday ook niet van toepassing is
Die eerste dag dat je buiten komt en dat niet alles wat je aanraakt nat en koud meer is. Dat noem ik elk jaar 'verlossingsdag'
bij mij is dat juist precies andersomquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er tegenwoordig eigenlijk weinig problemen mee. Maar dat was 20 jaar geleden wel anders![]()
![]()
Naar de seksshop?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij mij is dat juist precies andersom![]()
Oh jee, dus ik heb nog een paar jaren en dan gaat het weer bergafwaarts?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij mij is dat juist precies andersom
Ik heb voor nu ergens volgende week staan om met mijn goede voornemens te beginnen. Doorgaans schuift dat elke week een week op maar benieuwd hoe het dit jaar gaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet nog aan mn goede voornemens beginnen, doe dat gewoon pas 1 februari, zodat blue monday ook niet van toepassing is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat is blue monday?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet nog aan mn goede voornemens beginnen, doe dat gewoon pas 1 februari, zodat blue monday ook niet van toepassing is![]()
Ik ook wel deels hoor, ook omdat er een paar gekoppeld zijn aan het werk. Ik zal het ook wel zien, maar ben nog vol goede moed.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb voor nu ergens volgende week staan om met mijn goede voornemens te beginnen. Doorgaans schuift dat elke week een week op maar benieuwd hoe het dit jaar gaat.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb voor nu ergens volgende week staan om met mijn goede voornemens te beginnen. Doorgaans schuift dat elke week een week op maar benieuwd hoe het dit jaar gaat.Uw ADH vitamine Worst
De meest deprimerende dag van het jaar, ik geloof de laatste maandag van januari, als de feestelijke decembermaand geweest is en je goede voornemens waar je begin januari vol goede moed aan begon, alweer gestrand zijnquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn eigenlijk al voorbij voor mij, die blue Monday is commerciële stierenstront
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee joh je gaat het juist alleen maar meer waarderenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, dus ik heb nog een paar jaren en dan gaat het weer bergafwaarts?![]()
![]()
Mijn goede voornemens elke week een week opschuiven, dat zeg ik toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh. Geen last van. Ik doe niet aan goede voornemensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De meest deprimerende dag van het jaar, ik geloof de laatste maandag van januari, als de feestelijke decembermaand geweest is en je goede voornemens waar je begin januari vol goede moed aan begon, alweer gestrand zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 00:41:58 ]![]()
Ja, een van de maandagen in januari die de meest deprimerende van het jaar zou zijn. Dat was een commercial oid inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De meest deprimerende dag van het jaar, ik geloof de laatste maandag van januari, als de feestelijke decembermaand geweest is en je goede voornemens waar je begin januari vol goede moed aan begon, alweer gestrand zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zal het wel zien, ik word geregeerd door hormonenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee joh je gaat het juist alleen maar meer waarderen
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal het wel zien, ik word geregeerd door hormonen![]()
![]()
gewoon op negeer zettenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal het wel zien, ik word geregeerd door hormonen
Iedereen is een kutlultrut
Whaaat? Amy zwanger? Heeft ze me niets van gezegdquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ooh deed me denken aan Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit jaar, maandag 20 januari
Vind dat zo'n mooi triestig nummer
is dat niet bij alle vrouwen zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal het wel zien, ik word geregeerd door hormonen![]()
![]()
Dancing queenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee, nog steeds gewoon viesdikquote:
Ik ben gewoon vrouw in voorstadium van de overgang
Welcome to my lifequote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, nog steeds gewoon viesdik
Ik ben gewoon vrouw in voorstadium van de overgang![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whaaat? Amy zwanger? Heeft ze me niets van gezegddenk ook niet dat het van jou zou zijn dan
Dat zou wat zijn zeg... 😳quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]denk ook niet dat het van jou zou zijn dan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Harrie is een beetje simpel, kan hij niks aan doenquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]denk ook niet dat het van jou zou zijn dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hadden net een to good to go van een shoarma zaak krijg je voor 5 euro gewoon een hele schotel he kebab aardappelen broodje sla rijst zelfs saus erbij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een klein GGtje erbij![]()
En dan natuurlijk ook gelijk een kleine Amy
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij hadden net een to good to go van een shoarma zaak krijg je voor 5 euro gewoon een hele schotel he kebab aardappelen broodje sla rijst zelfs saus erbij.
Beter!
Weet je hoe vermoeiend een tweeling is man?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Wow kan dat ook alquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie deal♡♡♡♡![]()
Voor 5 euro slechts? Dat is niet duur.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja we hadden wat afgebakken turkse broodjes verwacht maar dit was voor 1 persoon een prima maaltijd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of je er 1 of 2 hebt, dat maakt toch niet zo heel veel uit?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend een tweeling is man?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
MAAT dat kan toch niet man........ dan weet je dat je daar nooit gewoon eten moet gaan halen want dat kan niet goed zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Een GebrokenAmy dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan natuurlijk ook gelijk een kleine Amy![]()
Oei, ook gelijk een tweelingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
MiniAmy
Maggs and Maggyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, ook gelijk een tweeling
MiniAmy♡♡♡♡![]()
Blikje drinken zelfs nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
MAAT dat kan toch niet man........ dan weet je dat je daar nooit gewoon eten moet gaan halen want dat kan niet goed zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had wel een mooi en blijkbaar dik kindje geweestniet onze baby fatshamen!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, ook gelijk een tweeling
MiniAmy
Een Mini-Amy of een Mini-GGAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Vriend van me die er 2 tegelijk kreeg dacht daar anders over.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je er 1 of 2 hebt, dat maakt toch niet zo heel veel uit?
De pest is vooral dat ze nooit 'synchroon' lopen blijkbaar. Enige echte voordeel wat hij kon bedenken was dat als ze een paar jaar oud waren dat ze altijd aan elkaar een speelkameraadje van dezelfde leeftijd hadden
quote:
Dat klinkt als een vrolijke naam, misschien dat ik m maar vast reserveer.quote:
O, ik dacht juist van wel. Ze tegelijk naar dezelfde school brengen, dezelfde klas. Tegelijk eten, tegelijk naar bed, enzovoort.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriend van me die er 2 tegelijk kreeg dacht daar anders over.
De pest is vooral dat ze nooit 'synchroon' lopen blijkbaar. Enige echte voordeel wat hij kon bedenken was dat als ze een paar jaar oud waren dat ze altijd aan elkaar een speelkameraadje van dezelfde leeftijd hadden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en dan merk je dan 3 is teveel roet in het eten gooitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriend van me die er 2 tegelijk kreeg dacht daar anders over.
![]()
Dan ben je al weer jaren verder. Als baby lopen ze dus niet synchroon. Ze schijten hun luier niet tegelijk vol, ze willen niet tegelijk slapen, niet tegelijk de fles, niet te gelijk niksquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik dacht juist van wel. Ze tegelijk naar dezelfde school brengen, dezelfde klas. Tegelijk eten, tegelijk naar bed, enzovoort.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je er 1 of 2 hebt, dat maakt toch niet zo heel veel uit?![]()
![]()
Haha weet ik!quote:
Ik omarm gewoon mn dike lichaam, want het lukt niemand anders om zn armen eromheen te slaan
Okok te slechte grap en zo moddervet ben ik ook weer niet
Jij droomt er gewoon van om een keer met een tweeling naar bed te gaan dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tegelijk naar bed, enzovoort.
AAP uit de mauw![]()
![]()
ik dacht al.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha weet ik!
Ik omarm gewoon mn dike lichaam, want het lukt niemand anders om zn armen eromheen te slaan
Okok te slechte grap en zo moddervet ben ik ook weer niet
Try before you die uitdaging dit.....![]()
![]()
Maar dan moet je altijd met 2 ouders alles doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik dacht juist van wel. Ze tegelijk naar dezelfde school brengen, dezelfde klas. Tegelijk eten, tegelijk naar bed, enzovoort.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar dan kun je het juist misschien nog wel in je eentje af, als het niet allemaal precies tegelijk isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je al weer jaren verder. Als baby lopen ze dus niet synchroon. Ze schijten hun luier niet tegelijk vol, ze willen niet tegelijk slapen, niet tegelijk de fles, niet te gelijk niksCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Volgens mij ben je gewoon prachtig mooiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha weet ik!
Okok te slechte grap en zo moddervet ben ik ook weer niet![]()
En lief natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 01:00:20 ]![]()
En dan blijf je dus 24/7 wakkerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan kun je het juist misschien nog wel in je eentje af, als het niet allemaal precies tegelijk is![]()
![]()
Niet dus, het is gewoon de ene na de andere emergencyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan kun je het juist misschien nog wel in je eentje af, als het niet allemaal precies tegelijk is
Ah, op die manier. Ik snap het.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je al weer jaren verder. Als baby lopen ze dus niet synchroon. Ze schijten hun luier niet tegelijk vol, ze willen niet tegelijk slapen, niet tegelijk de fles, niet te gelijk niksAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon prachtig mooi![]()
En lief natuurlijk![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon prachtig mooi![]()
En lief natuurlijk
Er moeten echt wel heel wat kilo's af, maar denk dat het dit jaar gaat lukken. Heb wel iets van een plan en een doel. En een internist die anders boos gaat worden
Ehhhhquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij droomt er gewoon van om een keer met een tweeling naar bed te gaan dus
AAP uit de mauwAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik pak gewoon nog een klein, klein glaasje limoncello. Da's vast een goed idee nu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
You go girlquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Er moeten echt wel heel wat kilo's af, maar denk dat het dit jaar gaat lukken. Heb wel iets van een plan en een doel. En een internist die anders boos gaat worden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan blijf je dus 24/7 wakkerJa dit zie ik niet zitten hoor @gebrokenglasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet dus, het is gewoon de ene na de andere emergency
1tje is genoeg!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja hoor, het is weekend en je bent net lekker weggeweest. Even iets om af te ronden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak gewoon nog een klein, klein glaasje limoncello. Da's vast een goed idee nu.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oké, dan houden we het bij een.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja dit zie ik niet zitten hoor @:gebrokenglas
1tje is genoeg!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak gewoon nog een klein, klein glaasje limoncello. Da's vast een goed idee nu.dat klinkt altijd als een goed idee
ook voor 1-tje moet je wel genoeg oefenen samen om het perfecte exemplaat bij elkaar te neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja dit zie ik niet zitten hoor @:gebrokenglas
1tje is genoeg!succes samen
![]()
![]()
Ik lig ook al een half uur in bed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pfoh, hij smaakt en ruikt wel erg straf maar goed, kan het moeilijk weggooienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat klinkt altijd als een goed idee
en Amy op de bank onder een dekentjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig ook al een half uur in bed.
iets gaat er niet goed mensen![]()
Ik probeer Law&Order te kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig ook al een half uur in bed.
Kansloos.![]()
Het is vooral schattig om te zien voor de mensen die er niet voor hoeven te zorgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zusje had tweeling. Is echt geen doen hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh, hij smaakt en ruikt wel erg straf maar goed, kan het moeilijk weggooien![]()
Ik ben aan flikken gent begonnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik probeer Law&Order te kijken.
Kansloos.![]()
![]()
Ja, die kijken alleen maar toe.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is vooral schattig om te zien voor de mensen die er niet voor hoeven te zorgen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kiest ze zelf voor. Ik ga haar niet dwingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
en Amy op de bank onder een dekentje
iets gaat er niet goed mensen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga ervanuit dat ik mijn eigen kind sowieso perfect vind.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
ook voor 1-tje moet je wel genoeg oefenen samen om het perfecte exemplaat bij elkaar te neukensucces samen
Maar een beetje oefening kan natuurlijk nooit kwaad
Ja dat zou zonde zijn!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh, hij smaakt en ruikt wel erg straf maar goed, kan het moeilijk weggooien
Nog plannen morgen, of de hele dag de tijd voor de kater?
Lekker, ik doe nog een glaasje wijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak gewoon nog een klein, klein glaasje limoncello. Da's vast een goed idee nu.![]()
![]()
Ik kijk al die Belse en Limburgse dingen nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
vooral heel oudis uit de tijd dat ik op Fok! kwam volgens mij
Ook al heel lang geen tv meer.
Volgens mij mis ik weinig.![]()
iedereen die zijn kind als dat net uitgeperst is (en dus helemaal met een verwrongen kopke) mooi zegt te vinden die liegt gewoon omdat ze hopen dat het nog wel bijtrekt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ik mijn eigen kind sowieso perfect vind.
Maar een beetje oefening kan natuurlijk nooit kwaad![]()
![]()
ik kijk ook al heeeeeeel lang geen tv meer maar deze kwam ik tegen op videoland en omdat ik al die drama shit van tegenwoordig niet om door te komen vind dacht ik, laat ik eens oldskool proberenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kijk al die Belse en Limburgse dingen nietOok al heel lang geen tv meer.
Volgens mij mis ik weinig.![]()
![]()
Is met Victor Reinier! Ik weet nog dat er toen iets mis ging bij de opnames en hij in het ziekenhuis in Maastricht was toen ik er studeerde, dat gonsde het hele ziekenhuis door.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kijk al die Belse en Limburgse dingen nietOok al heel lang geen tv meer.
Volgens mij mis ik weinig.
25 jaar later vind ik mijn kind nog steeds het mooiste en liefste kind ooit.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen die zijn kind als dat net uitgeperst is (en dus helemaal met een verwrongen kopke) mooi zegt te vinden die liegt gewoon omdat ze hopen dat het nog wel bijtrekt.
Zal jij niet begrijpen want ze heeft het syndroom van Down ook nog.
Nou dan ben je dus helemaal een lelijke mongool voor jouw maatstaven.![]()
nee dat is flikken maastricht tochquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is met Victor Reinier! Ik weet nog dat er toen iets mis ging bij de opnames en hij in het ziekenhuis in Maastricht was toen ik er studeerde, dat gonsde het hele ziekenhuis door.ik kijk de voorganger
![]()
De hele dag vol met niks gepland, al zal ik wel de was moeten doen en mezelf nog van voedsel moeten voorzien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zou zonde zijn!
Nog plannen morgen, of de hele dag de tijd voor de kater?
Maar moet het mooi zijn om perfect te zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen die zijn kind als dat net uitgeperst is (en dus helemaal met een verwrongen kopke) mooi zegt te vinden die liegt gewoon omdat ze hopen dat het nog wel bijtrekt.
Sowieso, schoonheid is in de ogen van de aanschouwer, ik ga ervanuit dat je als kersverse ouders het kind echt mooi vind, al komt het maar door alle emoties.
Verder ben ik eigenlijk niet echt een babyliefhebber
Waarom zou ik dat niet begrijpen denk jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
25 jaar later vind ik mijn kind nog steeds het mooiste en liefste kind ooit.
Nou dan ben je dus helemaal een lelijke mongool voor jouw maatstaven.omdat ik het over een normaal verschijnsel bij een geboorte heb wat ook bij die van mij zo was en waar we gewoon om gelachen hebben?
Ik bedoel nergens de liefde voor je eigen kind....... nooit zo bedoeld ook. Sorry als dat verkeerd over kwam.![]()
Oh wacht, ja dat is Maastricht. Gent is een andere inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee dat is flikken maastricht tochik kijk de voorganger
Nee hoeft ook niet, kijk maar naar heel veel kunst voorwerpenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar moet het mooi zijn om perfect te zijn?
Sowieso, schoonheid is in de ogen van de aanschouwer, ik ga ervanuit dat je als kersverse ouders het kind echt mooi vind, al komt het maar door alle emoties.
Ik ben ook geen babyliefhebber maar die van mij waren toch wel de allerliefste...... blah blah dat heb ik nooit gezegd ik ontken alles![]()
Ik heb ook niet zoveel met kinderen. Als ze tiener worden kan ik wel altijd met ze lachen. Die overgang van 'kind' naar een 'eigen persoonlijkheid' die overal iets van begint te vindenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar moet het mooi zijn om perfect te zijn?
beetje de fase waar ik nu in zit bedoel jequote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met kinderen. Als ze tiener worden kan ik wel altijd met ze lachen. Die overgang van 'kind' naar een 'eigen persoonlijkheid' die overal iets van begint te vinden![]()
![]()
Ik zit al sinds ongeveer mijn 15e in de fase van cynische ouwe vent. Ook mooi.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
beetje de fase waar ik nu in zit bedoel je"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit al sinds ongeveer mijn 15e in de fase van cynische ouwe vent. Ook mooi.![]()
![]()
Ik denk eigenlijk dat ik wel oprecht gelijk dol zou zijn op mn eigen kind, kan me er toch best wel iets bij voorstellen. Zelfs als hulpeloze baby.
Maar aangezien dat niet meer gaat gebeuren, maak ik me er nooit al teveel een voorstelling van.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik snap hoe Harrie het bedoelt, ieder kind komt er verkreukeld uit en het maakt niet uit of je het syndroom van Down hebt of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
25 jaar later vind ik mijn kind nog steeds het mooiste en liefste kind ooit.
Nou dan ben je dus helemaal een lelijke mongool voor jouw maatstaven.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit al sinds ongeveer mijn 15e in de fase van cynische ouwe vent. Ook mooi.
Ik las de opmerking van Harrie ook even andersCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je hebt het over uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet begrijpen denk jeomdat ik het over een normaal verschijnsel bij een geboorte heb wat ook bij die van mij zo was en waar we gewoon om gelachen hebben?
Ik bedoel nergens de liefde voor je eigen kind....... nooit zo bedoeld ook. Sorry als dat verkeerd over kwam.
Maar hier laten we het bij.
Jammer dat jij een lelijke baby blijkbaar had![]()
![]()
Heb best behoorlijk wat babietjes gezien maar echt geen enkele kwam er verkreukeld uitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap hoe Harrie het bedoelt, ieder kind komt er verkreukeld uit en het maakt niet uit of je het syndroom van Down hebt of niet.![]()
![]()
Oké die van mij wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb best behoorlijk wat babietjes gezien maar echt geen enkele kwam er verkreukeld uit![]()
Dat was inderdaad wat ik bedoelde en hoe verwrongen ook:quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap hoe Harrie het bedoelt, ieder kind komt er verkreukeld uit en het maakt niet uit of je het syndroom van Down hebt of niet.je eigen kind is altijd perfect mooi (in jouw ogen)
maar de rest die zegt dat ze mooi (op dat moment bedoel ik) die liegen gewoon.
![]()
We weten allemaal toch inmiddels wel dat het niet om het uiterlijk gaat!
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Oh wacht Harrie is "nieuw" hier, misschien heeft hij dat nog niet meegekregen
Kutspel!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik wel oprecht gelijk dol zou zijn op mn eigen kind, kan me er toch best wel iets bij voorstellen. Zelfs als hulpeloze baby.
Maar aangezien dat niet meer gaat gebeuren, maak ik me er nooit al teveel een voorstelling van.![]()
![]()
ze kwamen er beide verwrongen uit maar zijn gelukkig goed opgedroogdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt het over uiterlijk.
Maar hier laten we het bij.
Jammer dat jij een lelijke baby blijkbaar had![]()
![]()
Nee niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat ik bedoelde en hoe verwrongen ook:je eigen kind is altijd perfect mooi (in jouw ogen)
maar de rest die zegt dat ze mooi (op dat moment bedoel ik) die liegen gewoon.
![]()
ik durf niet te zeggen dat ik nog een lichte twijfel heb......quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Samenvatting: babietje zijn cute en wij allemaal ook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Samenvatting: babietje zijn cute en wij allemaal ook
En nu een ander onderwerp?
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De laatste keer dat een vrouw mij 'cute' noemde was een week of 2 geleden en toen dacht ik vooral:"Ok meid, jij krijgt geen drank meer vanavond....."quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Samenvatting: babietje zijn cute en wij allemaal ook"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had je zomaar een leuk avondje kunnen hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat een vrouw mij 'cute' noemde was een week of 2 geleden en toen dacht ik vooral:"Ok meid, jij krijgt geen drank meer vanavond....."They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent cute.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat een vrouw mij 'cute' noemde was een week of 2 geleden en toen dacht ik vooral:"Ok meid, jij krijgt geen drank meer vanavond....."![]()
En toen nam je haar mee naar huis?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat een vrouw mij 'cute' noemde was een week of 2 geleden en toen dacht ik vooral:"Ok meid, jij krijgt geen drank meer vanavond....."
Of was het je moeder?
Je hebt vast allang niet meer gebolktquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat een vrouw mij 'cute' noemde was een week of 2 geleden en toen dacht ik vooral:"Ok meid, jij krijgt geen drank meer vanavond....."![]()
Neuh, that ship sailed a long time ago wat mij en haar betreftquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had je zomaar een leuk avondje kunnen hebben
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En toen nam je haar mee naar huis?
Of was het je moeder?![]()
![]()
Gewoon vaak mee bellenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, that ship sailed a long time ago wat mij en haar betreft
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
*doet kurk terug op de fles wijn van Shii*quote:
"Zo is het wel weer genoeg hè jongedame! Dadelijk maar eens fijn bedje in!""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Komt het door je date?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ach ja, een gebroken been is erger
Ik dacht dat jij wel in de zevende hemel zou zijn nu
effe m'n naam in 'kree' veranderen eerst dan.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
kut en met jou?quote:
druk hier!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
lilieveling!!!!!!!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik moet nog wel een beetje wennen aan dat moderne "kom neuken, je hebt genoeg gehad"quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*doet kurk terug op de fles wijn van Shii*
"Zo is het wel weer genoeg hè jongedame! Dadelijk maar eens fijn bedje in!"sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Geen idee. Ben wel blijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt het door je date?
Ik dacht dat jij wel in de zevende hemel zou zijn nu
:')![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
effe m'n naam in 'kree' veranderen eerst dan.
Waar is kree eigenlijk zou hij gemogen hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die ligt nog steeds te proberenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is kree eigenlijk zou hij gemogen hebben.![]()
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee. Ben wel blij
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is kree eigenlijk zou hij gemogen hebben.
Scheelt ons ook weer een hoop gezever."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Nu bedenken of ik de rest van mijn spaghetti ga eten
:')![]()
dat is niet Keto vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu bedenken of ik de rest van mijn spaghetti ga eten![]()
![]()
ja cool dat hier niks veranderd isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Da's mooi kut en druk.
Met mij, gaat wel.
Maar wel leuk je weer eens voorbij te zien komen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tot zij weer aandacht gaat zoeken bij weer een ander.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Scheelt ons ook weer een hoop gezever.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kapoentje is in elk geval verstandiger blijkbaar, gewoon vragen en gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is kree eigenlijk zou hij gemogen hebben.![]()
![]()
Aan het bellen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is kree eigenlijk zou hij gemogen hebben.
Hij zou vandaag wel bellen geloof ik toch?
We krijgen vast binnenkort wel een update
winterdepressie enzoquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat zou wel verstandig zijn, maar nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*doet kurk terug op de fles wijn van Shii*
"Zo is het wel weer genoeg hè jongedame! Dadelijk maar eens fijn bedje in!"![]()
![]()
GladThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot zij weer aandacht gaat zoeken bij weer een ander."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee. Ben wel blij![]()
![]()
Helemaal niets. Dus je kunt gewoon weer doorgaan waar je gebleven was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja cool dat hier niks veranderd is![]()
![]()
#zinanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh tot over 2 maanden dan is het weer maart."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Het weer of het seizoen heeft eigenlijk nauwelijks invloed op hoe ik mij voel:')![]()
Idemquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het weer of het seizoen heeft eigenlijk nauwelijks invloed op hoe ik mij voelCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon geen fuck voelen van de seizoenen. Briljant.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het weer of het seizoen heeft eigenlijk nauwelijks invloed op hoe ik mij voel![]()
Alweer?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga mijn spaghetti maken hoor
YOLO![]()
Niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het weer of het seizoen heeft eigenlijk nauwelijks invloed op hoe ik mij voel
Ik ben toch echt wel heel happy als de lente weer aanbreekt![]()
Zomer is prima zolang het niet te warm is. En nazomeren in september/oktober is pure heaven wmb. En vanaf november t/m februari vinnik het maar ruk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Is de rest van de vorige spaghettiquote:Lekker weer is wel lekker hoor. Maar ik heb niet dat ik me significant slechter ga voelen door grauw winterweerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet?
Ik ben toch echt wel heel happy als de lente weer aanbreekt![]()
Zomer is prima zolang het niet te warm is. En nazomeren in september/oktober is pure heaven wmb. En vanaf november t/m februari vinnik het maar ruk:')![]()
Ik hou van de variaties in de seizoenen, van het licht in de lente en zomer, maar vind het donkere van de winter ook altijd wel knusCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
past goed bij die kerstmeukquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou van de variaties in de seizoenen, van het licht in de lente en zomer, maar vind het donkere van de winter ook altijd wel knus![]()
![]()
Ahhh zo. Njoy!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is de rest van de vorige spaghetti
[..]![]()
Ik vind het gewoon allemaal veel chiller in de lichtere en warmere maanden van het jaar. Dat je 's ochtends niet in de kou en donker op pad gaat, dat je geen muts/handschoenen/dikke jas/thermo-ondergoed aan hoeft, niet de auto staat te krabben 's ochtends. Je 's avonds nog vrolijk op de fiets stapt om op het terras te gaan zitten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is de rest van de vorige spaghetti
[..]
Lekker weer is wel lekker hoor. Maar ik heb niet dat ik me significant slechter ga voelen door grauw winterweer
Het is gewoon allemaal veel aangenamer en minder gedoe."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: