SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had je goed vooor mekaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hikt nu tegen de 30 en dit was 2 - 3 jaar geleden.
:')![]()
Haha op zich wel ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je goed vooor mekaar
Maar op de lange duur is iemand die wat meer levenservaring heeft wel prettiger!![]()
![]()
Mijn oom is bijna 70 en kreeg onlangs z'n 3e kindquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha op zich wel ja!
Maar op de lange duur is iemand die wat meer levenservaring heeft wel prettiger!
Oh, Pretty Woman.....
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh ik ken iemand die op z'n 70e sowieso z'n 8e kind kreeg, maar ik kan ook aardig achter lopen in de telling.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn oom is bijna 70 en kreeg onlangs z'n 3e kind
(Is behoorlijk vaak hertrouwd geweest.)sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik vind die originele serie uit de jaren 60 leuker. Maar heb van beiden niet zo heel veel gezien hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat die STTNG films zo kut waren, terwijl de serie juist ongelooflijk goed was.:')![]()
Ja, dan zit je ook al redelijk in dezelfde fasequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:48 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Ik was destijds 30 en hij 50. Merk je niks van. Kinderen zelfde leeftijd allemaal. Werkte helaas niet. Maar 20 jaar later nog steeds 1 van mijn beste vrienden
Dat was inderdaad wel zo, ik was toen aan het genieten van het studentenleven en hij moest werken. Maar ging op zich nog best lang goed. Gewoon een weekendrelatie, zo heb ik ze nog steeds graagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:48 schreef Harrie het volgende: [..] Best een redelijk verschil ja...... TOEN Volgens mij zit het vershil vaak veel meer in de fase van het leven waar mensen in zitten dan dat exacte getal (En volgens mij ken ik geen mensen van 19 en van 30 die in dezelfde fase zitten)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik begrijp dat ik voor 12 december in actie moet komen.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak wel het meest handige denk ik. Al vind ik nu een range van 31-49 wel acceptabel.Beter zorgen dat de baas het niet ziet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nooit de secretaresse van de baas neuken!" ?+3 op mijn ladderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hikt nu tegen de 30 en dit was 2 - 3 jaar geleden.![]()
![]()
Ouwe snoeperd hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je goed vooor mekaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
NOuja als die kinderen 20 zijn is hun vader al bejaardquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ken iemand die op z'n 70e sowieso z'n 8e kind kreeg, maar ik kan ook aardig achter lopen in de telling.
(Is behoorlijk vaak hertrouwd geweest.):')![]()
Xavierquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat die STTNG films zo kut waren, terwijl de serie juist ongelooflijk goed was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee, Roy Orbisonquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Had je lang een relatie met de moeder van je kind?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha op zich wel ja!
Maar op de lange duur is iemand die wat meer levenservaring heeft wel prettiger!♡♡♡♡![]()
Ik vind STTNG vaak veel dieper gaan qua complotten, politiek, wetenschap, verraad enz.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind die originele serie uit de jaren 60 leuker. Maar heb van beiden niet zo heel veel gezien hoor.![]()
![]()
8 jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had je lang een relatie met de moeder van je kind?![]()
Maar jij bent al verliefdquote:
Haha ik heb vorig jaar toevallig wel even in Amersfoort gedate met iemand. Maar dat was jij niet
@Rob en ik schelen 20 jaar. Toen ik 20 was was hij dus 40 en in die tijd had ik alleen maar oog voor jonge aantrekkelijke jonge mannen. Nu ben ik 45 en kijk ik met spijt terug naar mijn 20 jarige bekrompen ikje. Een goede relatie is niet afhankelijk van leeftijd, maar gebaseerd op liefde en wederzijds respect en vertrouwen. En dan doet leeftijd er niet meer toe.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ja klopt maar die verliefdheid gaat failen waarschijnlijk. Binnenkort mee uit vragen en daarna balen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij bent al verliefd
Haha ik heb vorig jaar toevallig wel even in Amersfoort gedate met iemand. Maar dat was jij niet
En nee ik kan me geen date met jou herinneren (helaas):')sinterklaaskapoentje
![]()
Amenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
@:rob en ik schelen 20 jaar. Toen ik 20 was was hij dus 40 en in die tijd had ik alleen maar oog voor jonge aantrekkelijke jonge mannen. Nu ben ik 45 en kijk ik met spijt terug naar mijn 20 jarige bekrompen ikje. Een goede relatie is niet afhankelijk van leeftijd, maar gebaseerd op liefde en wederzijds respect en vertrouwen. En dan doet leeftijd er niet meer toe.:')![]()
Subtiel!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja klopt maar die verliefdheid gaat failen waarschijnlijk. Binnenkort mee uit vragen en daarna balen.
En nee ik kan me geen date met jou herinneren (helaas)![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je Tinder al aangeslingerd?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De volgende wordt waarschijnlijk wel 30 - 35 of zo. Ben klaar met die jongvolwassen trutjes.:')![]()
LOLLY2000quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De volgende wordt waarschijnlijk wel 30 - 35 of zo. Ben klaar met die jongvolwassen trutjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas Bolkt naar hartelust.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De volgende wordt waarschijnlijk wel 30 - 35 of zo. Ben klaar met die jongvolwassen trutjes.![]()
Ik had mijn boerman even gevraagd hij ging dat fixen zei hijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey m'n toetsenbord doet weer noermaal![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je Tinder al aangeslingerd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijzonder dat je er een leeftijd aanhangt. Het kan niet iemand van je eigen leeftijd zijn?![]()
Ik leer hier dat het helemaal niet erg was dat ik rond mijn 30ste wat liep aan te klooien met meiden van tussen de 19 en 22
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wijze woordenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
@:rob en ik schelen 20 jaar. Toen ik 20 was was hij dus 40 en in die tijd had ik alleen maar oog voor jonge aantrekkelijke jonge mannen. Nu ben ik 45 en kijk ik met spijt terug naar mijn 20 jarige bekrompen ikje. Een goede relatie is niet afhankelijk van leeftijd, maar gebaseerd op liefde en wederzijds respect en vertrouwen. En dan doet leeftijd er niet meer toe.
Ik wil nog wel een broertje of zusje voor Mini-ToT als het ff kan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:03 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Bijzonder dat je er een leeftijd aanhangt. Het kan niet iemand van je eigen leeftijd zijn?![]()
![]()
Hear! Hear!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
@:rob en ik schelen 20 jaar. Toen ik 20 was was hij dus 40 en in die tijd had ik alleen maar oog voor jonge aantrekkelijke jonge mannen. Nu ben ik 45 en kijk ik met spijt terug naar mijn 20 jarige bekrompen ikje. Een goede relatie is niet afhankelijk van leeftijd, maar gebaseerd op liefde en wederzijds respect en vertrouwen. En dan doet leeftijd er niet meer toe.
Deze vrouw![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een broertje of zusje voor Mini-ToT als het ff kan.:')![]()
Hell yeah!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er moeten meer Mini ToTs bij komenJij bent nog lang niet klaar met kleurplaten inkleuren!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!Jij bent nog lang niet klaar met kleurplaten inkleuren!
![]()
Ik zou gewoon op zoek gaan naar de ware liefde en niet voor nog een eventueel broertje of zusje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een broertje of zusje voor Mini-ToT als het ff kan.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!Jij bent nog lang niet klaar met kleurplaten inkleuren!
![]()
![]()
Deze vrouwquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op zoek gaan naar de ware liefde en niet voor nog een eventueel broertje of zusje.![]()
![]()
Ik ga duimen dat het geen falen en balen wordt!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja klopt maar die verliefdheid gaat failen waarschijnlijk. Binnenkort mee uit vragen en daarna balen.
En nee ik kan me geen date met jou herinneren (helaas)
Al plannen gemaakt voor een eventuele eerste date? Drankje? Of ben jij van de specialere dates?
Haha smooth
Ja ware liefde sowieso. Vandaar dat ik nu ook naar een wat volwassenere dame wil gaan kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op zoek gaan naar de ware liefde en niet voor nog een eventueel broertje of zusje.
Eentje van begin 20 neukt wel erg fijn, maar voor een toekomst?
En ik wil nu echt wel serieus settelen.![]()
Nahhhhh. Tegenvaller.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is je serie niet leuk?![]()
En wie weet heeft die vrouw ook al een kind of kinderen en dan heb je meteen een broertje of zusje erbij voor mini.![]()
![]()
Heb ik ook aan zitten denken idd!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef Shii het volgende:
En wie weet heeft die vrouw ook al een kind of kinderen en dan heb je meteen een broertje of zusje erbij voor mini.![]()
![]()
Wat zou jij leuk vinden voor een eerste date? Een hapje en een drankje ergens?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat het geen falen en balen wordt!
Al plannen gemaakt voor een eventuele eerste date? Drankje? Of ben jij van de specialere dates?
Haha smoothAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja maar wel een lief ventje.quote:
En durft zomaar op schoot bij mensen die hij net kent:')sinterklaaskapoentje
![]()
*asking for a friend*quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zou jij leuk vinden voor een eerste date? Een hapje en een drankje ergens?:')![]()
Zeker een serie die op deze film gebaseerd is:quote:
High Expectations (2022) - Reference View - IMDb![]()
Zou dit een kree-verhaal worden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha smooth
@sinterklaaskapoentje vraag haar gewoon man![]()
![]()
Inderdaad, hij is niet bang uitgevallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar wel een lief ventje.
En durft zomaar op schoot bij mensen die hij net kentAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Haha normaal gesproken doet hij dat alleen in een restaurant of vliegtuig!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar wel een lief ventje.
En durft zomaar op schoot bij mensen die hij net kent![]()
![]()
Ook, maar vooral nieuwsgierig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou dit een kree-verhaal worden?
@:sinterklaaskapoentje vraag haar gewoon man
Stiekem ben ik dol op andermans liefdesverhalen
Vooral als ik zelf weinig beleef
Dus wij waren niet angstaanjagend genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha normaal gesproken doet hij dat alleen in een restaurant of vliegtuig!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@Lolly2000 is een user die ooit is ontstaan uit........ lang geleden toen de meeste hier nog geen idee hadden wat Fok! was en DTS nog ergens op kweek stondquote:![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op zoek gaan naar de ware liefde en niet voor nog een eventueel broertje of zusje.
Haha nee idd!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus wij waren niet angstaanjagend genoeg![]()
![]()
Ow een FOK!-baby?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
@:lolly2000 is een user die ooit is ontstaan uit........ lang geleden toen de meeste hier nog geen idee hadden wat Fok! was en DTS nog ergens op kweek stond![]()
![]()
Wijze woordenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op zoek gaan naar de ware liefde en niet voor nog een eventueel broertje of zusje.♡♡♡♡![]()
Volgende keer zal ik mijn mouwen opstropen en mijn tattoos laten zien. Misschien schrikt hij danquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
altijd smooth naar je eerste date tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha smooth![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil zo de film Skunk kijken, maar die is extreem deprimerend volgens mensen hier. Maar hij klinkt wel heel interessant.quote::')![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik mijn mouwen opstropen en mijn tattoos laten zien. Misschien schrikt hij danHeb jij die serieus?
sinterklaaskapoentje
![]()
Waar was dat dan, restaurant of zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier nog een reeks foto's van dat hij bij wildvreemde Chinese mensen op schoot zit!
?
Neuh, in een vliegtuig!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar was dat dan, restaurant of zo?
Hij klom over de stoel naar achteren en ging bij hen op schoot zitten!
![]()
![]()
Ja jij wil niet op de bank etenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Stiekem ben ik dol op andermans liefdesverhalen
Vooral als ik zelf weinig beleef![]()
![]()
quote:
Nee, ik heb geen enkele tattoo. Dan moet ik ook een plaktattoo doen. Of zoeen die een paar weken blijft zitten? Hoe heet dat ook alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met jou zou het toch bijlwerpen worden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zou jij leuk vinden voor een eerste date? Een hapje en een drankje ergens?
Maar ja, hapje drankje, wandeling, midgetgolf, poolen, allemaal prima, het gaat uiteindelijk toch om de andere persoon en of er een klik is.
Ook wel eens naar een kerstmarkt geweest, voorstel van de heer, want zou dat zelf niemand aan doen met mij naar een kerstmarkt gaan
Alleen de escaperoom die ik ooit als 1e date deed, zou ik geen tweede keer doen
Henna?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkele tattoo. Dan moet ik ook een plaktattoo doen. Of zoeen die een paar weken blijft zitten? Hoe heet dat ook alweer.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
En die mensen zo van 天下皆謂我道大,似不肖。夫唯大,故!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, in een vliegtuig!Hij klom over de stoel naar achteren en ging bij hen op schoot zitten!
Ja die heb ik paar dagen geleden gekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil zo de film Skunk kijken, maar die is extreem deprimerend volgens mensen hier. Maar hij klinkt wel heel interessant.
Kijk maar niet![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja die heb ik paar dagen geleden gekeken.
Kijk maar niet
@sinterklaaskapoentje, WTF gast?!?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met jou zou het toch bijlwerpen worden?
Maar ja, hapje drankje, wandeling, midgetgolf, poolen, allemaal prima, het gaat uiteindelijk toch om de andere persoon en of er een klik is.
Ook wel eens naar een kerstmarkt geweest, voorstel van de heer, want zou dat zelf niemand aan doen met mij naar een kerstmarkt gaan
Alleen de escaperoom die ik ooit als 1e date deed, zou ik geen tweede keer doen :D![]()
Serieus, bijlwerpen? Het zou kunnen maar ik kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen de escaperoom die ik ooit als 1e date deed, zou ik geen tweede keer doen![]()
Naar een kerstmarkt?
* gebrokenglas krabt nadenkend aan zijn hoofd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik vond die escape room niet zo leuk omdat de puzzels mij niet luktequote:Alles is opgelost door de rest. Enige nuttige wat ik deed was spullen verzamelen
Ja, zoiets.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu snap ik het......quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen de escaperoom die ik ooit als 1e date deed, zou ik geen tweede keer doen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee hoor![]()
Ja en daarmee heb je dus je date met Amy verkut!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond die escape room niet zo leuk omdat de puzzels mij niet lukteAlles is opgelost door de rest. Enige nuttige wat ik deed was spullen verzamelen
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan wel wat hebben (denk ik)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er zijn leukere films waar je niet extra depressief van wordt:')![]()
Deze passage benadrukt het paradoxale karakter van de Dao (de Weg). Het idee is dat het Grote (het sublieme, of de ware natuur van het universum) vaak niet wordt herkend als iets bijzonders omdat het zich niet opdringt of probeert op te vallen. Juist door zijn eenvoud en natuurlijkheid is het groots.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En die mensen zo van 天下皆謂我道大,似不肖。夫唯大,故!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit soort ideeën is kenmerkend voor het taoïsme, dat vaak wijst op het belang van eenvoud, natuurlijke orde, en het vermijden van kunstmatige pogingen om indruk te maken.![]()
Have fun dan maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben (denk ik)![]()
![]()
Ja nee, als je dat al vergeten bent, dan gaat de date natuurlijk niet door!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Serieus, bijlwerpen? Het zou kunnen maar ik kan het me niet herinneren.![]()
Naar een kerstmarkt?
* gebrokenglas krabt nadenkend aan zijn hoofd.
Haha ja, ik ben dol op kerst, dus het was wel een lief voorstel, was de tweede date en daarna kwam er zelfs nog een derde date
Schindler's list?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben (denk ik)![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja toch wel apart dat ze daar over begonnen tegen een jochie van 6quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Deze passage benadrukt het paradoxale karakter van de Dao (de Weg). Het idee is dat het Grote (het sublieme, of de ware natuur van het universum) vaak niet wordt herkend als iets bijzonders omdat het zich niet opdringt of probeert op te vallen. Juist door zijn eenvoud en natuurlijkheid is het groots.
Dit soort ideeën is kenmerkend voor het taoïsme, dat vaak wijst op het belang van eenvoud, natuurlijke orde, en het vermijden van kunstmatige pogingen om indruk te maken.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Die vind ik echt heel goed. Heb hem onlangs weer eens gezien.quote::')![]()
Dan is mijn leuter heel eenvoudig en natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Deze passage benadrukt het paradoxale karakter van de Dao (de Weg). Het idee is dat het Grote (het sublieme, of de ware natuur van het universum) vaak niet wordt herkend als iets bijzonders omdat het zich niet opdringt of probeert op te vallen. Juist door zijn eenvoud en natuurlijkheid is het groots.
Dit soort ideeën is kenmerkend voor het taoïsme, dat vaak wijst op het belang van eenvoud, natuurlijke orde, en het vermijden van kunstmatige pogingen om indruk te maken.![]()
![]()
Gelukkig heeft hij er geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daarmee heb je dus je date met Amy verkut!
en nu wonen jullie nog steeds samen omdat een woning vinden een groot probleem is in NLquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nee, als je dat al vergeten bent, dan gaat de date natuurlijk niet door!
Haha ja, ik ben dol op kerst, dus het was wel een lief voorstel, was de tweede date en daarna kwam er zelfs nog een derde date![]()
![]()
Ja, ik hou gewoon van kerst en al die kneuterigheidquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar whaddup met jou en kerstmarkten dan?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij er geen actieve herinnering aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij er geen actieve herinnering aanJe hebt met de de secretaris-generaal van de NAVO liggen wiebelen?!?
![]()
#metooquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hou gewoon van kerst en al die kneuterigheid![]()
Nee, na de derde date had ik even wat tijd voor mezelf nodigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
en nu wonen jullie nog steeds samen omdat een woning vinden een groot probleem is in NL
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou geen escape room doen voor eerste date
Is toch niet romantisch
"Hihihi, dit kerstmannetje roept Ho Ho Ho als je hem op zijn neusje drukt, is het niet enig???"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
De boel daar beneden ff wat rust gunnen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, na de derde date had ik even wat tijd voor mezelf nodig![]()
![]()
zal ik dan eerlijk bekennen dat ik dit jaar voor het allereerst in mijn leven gewoon een kerstboom neergezet heb met lampjes er in enzo. kwamen zelfs mensen vragen of er geen plek meer was bij de GGZquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter dan je date naar een Saw film nemen!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is toch niet romantisch![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Nee joh das juist een goed idee. Dan kan je haar hand vastknijpen als het eng wordt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan je date naar een Saw film nemen!
Maar even serieus, een film is eigenlijk ook niet zo'n goed idee want zo leer je elkaar toch niet kennen?:')![]()
tot zo ver vorig weekend..... wat staat er dit weekend op de planningquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, na de derde date had ik even wat tijd voor mezelf nodig![]()
![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee joh das juist een goed idee. Dan kan je haar hand vastknijpen als het eng wordt.
Maar even serieus, een film is eigenlijk ook niet zo'n goed idee want zo leer je elkaar toch niet kennen?![]()
![]()
Wat vind jij een romantische date?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is toch niet romantischCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn eerste date op m'n 14e ewas naar de Spongebob film
*deze volg ik ff*quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat vind jij een romantische date?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hihihi, dit kerstmannetje roept Ho Ho Ho als je hem op zijn neusje drukt, is het niet enig???"
Jeetjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier nog een reeks foto's van dat hij bij wildvreemde Chinese mensen op schoot zit!
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Wat drinken ergens, mooie avondwandeling en als het klikt thuis op de bank tegen elkaar aan hangenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat vind jij een romantische date?:')![]()
Zeker etentje, kaarsje, wijntje, vioolmuziekje, gagballetje, zweepje, romantisch achteraf knuffelen.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat vind jij een romantische date?![]()
Ja ehhhh....niet bepaald iets om ongepaste grappen over te gaan maken hier!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn eerste date op m'n 14e ewas naar de Spongebob film![]()
![]()
luister ff grapjas....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat drinken ergens, mooie avondwandeling en als het klikt thuis op de bank tegen elkaar aan hangen
daar op die bank zit ik met het eten te wachten dus je moet ff improviseren![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had al eerder met haar gezoend en toen zei ze 'we hebben nu toch wel wat hè?' Daarna naar die film geweest en dat was dus helemaal niksquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ehhhh....niet bepaald iets om ongepaste grappen over te gaan maken hier!Later via MSN uitgemaakt.
Op mijn 17e kreeg ik mijn eerste serieuze relatie die ook 4 jaar duurde:')![]()
Ik geloof je zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk ff of ik ze kan vinden en snel ff incognito kan maken.♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal ik dan eerlijk bekennen dat ik dit jaar voor het allereerst in mijn leven gewoon een kerstboom neergezet heb met lampjes er in enzo. kwamen zelfs mensen vragen of er geen plek meer was bij de GGZ
Waarom?
Ik ken niet veel vrijgezelle mannen die een kerstboom opzetten eigenlijk.
Anders was ik natuurlijk ook geen vrijgezel meer
Zo, jij gaat lekker snelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat drinken ergens, mooie avondwandeling en als het klikt thuis op de bank tegen elkaar aan hangen
Als je haar niet mee uitvraagt leer je haar sowieso niet kennenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee joh das juist een goed idee. Dan kan je haar hand vastknijpen als het eng wordt.
Maar even serieus, een film is eigenlijk ook niet zo'n goed idee want zo leer je elkaar toch niet kennen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2025 20:28:05 ]sinterklaaskapoentje
![]()
VInd je?quote:
M'n laatste date was seks binnen 15 minuten, geen garp:')![]()
Ik heb bijna een halve eeuw goeie excuses kunnen verzinnen om er geen op te zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken niet veel vrijgezelle mannen die een kerstboom opzetten eigenlijk.
Anders was ik natuurlijk ook geen vrijgezel meer
of mijn luier zat te strak
of mijn moeder had hem al gezet
of ik was op vakantie
of mijn ex was me voor
of ik had geen huis om hem in te zetten
of....... ja dit jaar kreeg ik een koffer in mijn hand, hier voor jouw, kersboom met standaard, hoef je alleen nog lampjes en ballen te halen.........
toen viel ik stil en daar stond hij.....![]()
Was dan een seksdate denk ik?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
VInd je?
M'n laatste date was seks binnen 15 minuten, geen garp
ik lees hier het volgende:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We lopen samen dronken naar die berghut om keihard te ketsen tot de zon op komt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2025 20:30:41 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Nee we vonden elkaar echt leuk. We hadden al heel veel videogebeld. Maar uiteindelijk niks geworden omdat ze een fulltime studie EN fulltime werk deed tegelijk. Had helemaal geen tijd voor mequote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Neeeeeee dat hoeft helemaal niet op een eerste datequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik lees hier het volgende:
We lopen samen dronken naar die berghun om keihard te ketsen tot de zon op komt:')![]()
Maar we jagen hem niet op! Hij mag best nog even van het verliefde gevoel genietenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je haar niet mee uitvraagt leer je haar sowieso niet kennen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nee, als je dat al vergeten bent, dan gaat de date natuurlijk niet door!
Haha ja, ik ben dol op kerst, dus het was wel een lief voorstel, was de tweede date en daarna kwam er zelfs nog een derde date
Neenee ik herinner het me.... super, gaan we doen
dat wordt even flink terugzoeken.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Foto's van Mini-ToT bij wildvreemde chinezen in een vliegtuig op schoot.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar ben je naar op zoek![]()
![]()
Oh, bolk.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Oh ja, dan zal het videobellen misschien ook als een soort dates voelen. Ik doe niet echt aan videobellen, hou niet zo van bellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee we vonden elkaar echt leuk. We hadden al heel veel videogebeld. Maar uiteindelijk niks geworden omdat ze een fulltime studie EN fulltime werk deed tegelijk. Had helemaal geen tijd voor me
Haha zat even te denken, ik heb ook fulltime studie met fulltime baan gecombineerd, maar heb geloof ik in die 3 jaar helemaal niet gedate nee, dat was niet te doen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mwah, eerst een drankje kan wel toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan nog een kwartier uit proberen te stellen dan gaat er iets niet goedCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Jammer want ze was wel heel leuk. Heeft iets van 3 maanden geduurd voordat ik het zat werd. Na een tijdje was het alleen maar zij die aan het klagen was over werk/studie en tegelijk geen tijd om af te sprekenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan zal het videobellen misschien ook als een soort dates voelen. Ik doe niet echt aan videobellen, hou niet zo van bellen
Haha zat even te denken, ik heb ook fulltime studie met fulltime baan gecombineerd, maar heb geloof ik in die 3 jaar helemaal niet gedate nee, dat was niet te doen.:')![]()
Of een koffiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, eerst een drankje kan wel toch?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Mijn huiskamer was bijna helemaal leeg want m'n huisgenoot was net vertrokken en bijna alles in de huiskamer was van hem. Er stond alleen nog een stoel en een tvquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, eerst een drankje kan wel toch?
Toen kwam zij aan met een picknickkleed en drankjes:')![]()
Checkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, eerst een drankje kan wel toch?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb het berichtje klaar maar durf niet op send te drukken:')![]()
Koffie is ook een drankje?quote:
Maar ik drink het niet, zoals je zou moeten weten
Oeh, wat zegt het?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het berichtje klaar maar durf niet op send te drukkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
eerst ff hier neer gooie voor de opbouwende tips is beterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het berichtje klaar maar durf niet op send te drukken![]()
![]()
En dan even de grappige tips eruit filterenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
eerst ff hier neer gooie voor de opbouwende tips is beter
Ik ben er niet helemaal bij vanavond.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koffie is ook een drankje?
Maar ik drink het niet, zoals je zou moeten weten![]()
Krijg je een heerlijk kopje thee...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
eerst ff hier neer gooie voor de opbouwende tips is beter'wil je een keertje met me uit'quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan even de grappige tips eruit filteren:')![]()
---------->quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
'wil je een keertje met me uit'![]()
Oh, zo uit het niets?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
'wil je een keertje met me uit'
Ik zou hem iets meer inleiden.......quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
'wil je een keertje met me uit'
Dit voelt een beetje als fistfucken met alleen een keer spugen![]()
Misschien net ff ietsjes te straight to the point?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerst ff hier neer gooie voor de opbouwende tips is beter![]()
![]()
Ja/Nee/Misschien *doorhalen wat niet van toepassing isquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
wtfquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zou hem iets meer inleiden.......
Dit voelt een beetje als fistfucken met alleen een keer spugen
jij quote ook lekker of niet mafkeesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien net ff ietsjes te straight to the point?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit voelt een beetje als fistfucken met alleen een keer spugenIk zat al naar zo'n anaal-ogie te zoeken, maar jij overtreft gelijk alles wat ik me maar zou kunnen bedenken!
![]()
![]()
Kan ik er wat aan doen dat FUCK! weer loopt te fokken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij quote ook lekker of niet mafkeessinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat al naar zo'n anaal-ogie te zoeken, maar jij overtreft gelijk alles wat ik me maar zou kunnen bedenken!
de tranen lopen over mijn wangenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat al naar zo'n anaal-ogie te zoeken, maar jij overtreft gelijk alles wat ik me maar zou kunnen bedenken!
![]()
![]()
Maar het komt zo wel een beetje uit de lucht vallen? Niet een inleidende zin in de trant van "misschien heb je het al gemerkt, maar ik vind je best wel heel erg leuk" ?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het komt zo wel een beetje uit de lucht vallen? Niet een inleidende zin in de trant van "misschien heb je het al gemerkt, maar ik vind je best wel heel erg leuk" ?GAMMAquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit voelt een beetje als fistfucken met alleen een keer spugen![]()
Ja, ik onderschrijf jouw post, maar dan in andere bewoordingenquote:
"Dat ik je laatst om een vuurtje vroeg was eigenlijk niet per sé omdat ik m'n longen op dat moment wilde asfalteren."quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het komt zo wel een beetje uit de lucht vallen? Niet een inleidende zin in de trant van "misschien heb je het al gemerkt, maar ik vind je best wel heel erg leuk" ?![]()
Als ik je nummer had gehad dan had ik nu een appje gestuurd met de vraag of je zin had om morgen avond mee naar een escaperoom te gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik onderschrijf jouw post, maar dan in andere bewoordingen![]()
![]()
Love is in the air.I'm surrounded by morons!
![]()
Meestal als dat het geval is dan volgen er een hoop bans en gaat DTS voor onbepaalde tijd op slotquote:![]()
![]()
inb4 Pumba en Nala met "Can you feel the love tonight?" terwijl Timon en Simba toe zitten te kijken.quote:![]()
![]()
kan ik niet vinden hoor op the Hubquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 Pumba en Nala met "Can you feel the love tonight?" terwijl Timon en Simba toe zitten te kijken.![]()
Zo maar, uit het niets? Dat voelt een beetje als...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik je nummer had gehad dan had ik nu een appje gestuurd met de vraag of je zin had om morgen avond mee naar een escaperoom te gaan
Ik heb morgenavond al een etentje en borrel
Ja nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
inb4 Pumba en Nala met "Can you feel the love tonight?" terwijl Timon en Simba toe zitten te kijken.![]()
Wat een kutmusical was dat in een kut theaterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Eerste en enige musical ooit die ik gezien heb, met mijn ouders en mijn broer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een kutmusical was dat in een kut theater
Ik vond het doodsaai, maar dat komt ook omdat we de cartoon al hadden gezien en ook de waardeloze 3D-versie er van.
Erg overkill allemaal zo bij elkaar dus.
En je miste de komische mimiek en alles in de musical.![]()
Ja ik weet het.... fistf....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo maar, uit het niets? Dat voelt een beetje als...Als je maar weet dat ik op de bank zit als je terug komt......quote:Ik heb morgenavond al een etentje en borrel
Eeeeeeeh nee ik ga niet zitten wachten ben geen gek![]()
The lion king musical hoef ik ook niet zo nodig te zien nee
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb Saturday Night Fever gezien toen ik 12 was en vond het heel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerste en enige musical ooit die ik gezien heb, met mijn ouders en mijn broer.
Ik vond het doodsaai, maar dat komt ook omdat we de cartoon al hadden gezien en ook de waardeloze 3D-versie er van.
En je miste de komische mimiek en alles in de musical.:')![]()
Bij mij op de bank? Dat zou wel wat eng zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik weet het.... fistf....
[..]
Als je maar weet dat ik op de bank zit als je terug komt......
Eeeeeeeh nee ik ga niet zitten wachten ben geen gek
Zijn vraag is gewoon normaal verder toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat vind jij van de tekst van Kapoen?
Al dat moeilijke gedoe![]()
![]()
Tieten kont, tieten kont, tieten kont, kont, kont.quote:
Tieten kont, tieten kont, tieten kont, kont, kont.
kont kont kont,
tietietietieten tieten tieten kont kont kont!![]()
Ook gezien in Londonquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb Saturday Night Fever gezien toen ik 12 was en vond het heel leuk![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
kont kont kont,
tietietietieten tieten tieten kont kont kont!:')![]()
Correctquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerste en enige musical ooit die ik gezien heb, met mijn ouders en mijn broer.
En je miste de komische mimiek en alles in de musical.![]()
vraag is ook goed, maar ik zou beginnen met iets van:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn vraag is gewoon normaal verder toch?
Al dat moeilijke gedoe
Hoi ik denk veel aan je dus ik vroeg mij af.....
Hoi ik vind je leuk en misschien een beetje direct maar....
Of
Ik weet dat je escaperooms kut vind dus zullen we gewoon......
zoiets![]()
Hmm ik heb Les Miserables, We will rock you, Wicked, Joseph and te Amazing technicolor dreamcoat, Soldaat van Oranje, West side story en the Phantom of the opera gezien. En een paar minder bekende. Ik hou wel van zang en dans
Ja was ook in een boek jaren geleden, iets in de stijl van Turks Fruit of zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
"Hoi!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
vraag is ook goed, maar ik zou beginnen met iets van:
Hoi ik denk veel aan je dus ik vroeg mij af.....
Hoi ik vind je leuk en misschien een beetje direct maar....
Of
Ik weet dat je escaperooms kut vind dus zullen we gewoon......
zoiets
Neuken?"![]()
Ik heb alleen maar Phantom of the Opera, les Miserables en Zondag in het Zuiden gezien. Alle drie top!I'm surrounded by morons!
West Side Story ook gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik heb Les Miserables, We will rock you, Wicked, Joseph and te Amazing technicolor dreamcoat, Soldaat van Oranje, West side story en the Phantom of the opera gezien. En een paar minder bekende. Ik hou wel van zang en dansin Londen ook
![]()
Verder ook te veel om op te noemen.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zag in Londen We Will Rock You, maar ik vond die lang niet zo leuk als Saturday Night Feverquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
West Side Story ook gezienin Londen ook
![]()
Verder ook te veel om op te noemen.
Verder nooit een musical gezien:')![]()
Ik heb wel ooit ergens een nummer gehoord dat ging van"Mijn chocomel is lauw" en dat was ook niet alles dus perfectie zit in de detailsquote:![]()
Oh oeps, Zondag in het Zuiden heb ik natuurlijk ook gezien! Die was minstens zo goed als Soldaat van Oranjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Fogel het volgende:
Ik heb alleen maar Phantom of the Opera, les Miserables en Zondag in het Zuiden gezien. Alle drie top!
Draaiplateau van de magnetron.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan moet je nu de kookplaat poetsenProud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Nee maar zoals je zei die lange videobelgesprekken waren eigenlijk ook dates op afstand. Dit zat er hoe dan ook aan te komenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Binnen 15 minuten! Doet hij gewoon:')![]()
WOWquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik heb Les Miserables, We will rock you, Wicked, Joseph and te Amazing technicolor dreamcoat, Soldaat van Oranje, West side story en the Phantom of the opera gezien. En een paar minder bekende. Ik hou wel van zang en dans![]()
Haha weet ik, ik plaag je maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar zoals je zei die lange videobelgesprekken waren eigenlijk ook dates op afstand. Dit zat er hoe dan ook aan te komen
Jij houdt wel van 'straight to the point', ipv moeilijk dubbelzinnig gedoe.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn vraag is gewoon normaal verder toch?
Al dat moeilijke gedoe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niks aan de handquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh oeps, Zondag in het Zuiden heb ik natuurlijk ook gezien! Die was minstens zo goed als Soldaat van Oranjesinterklaaskapoentje
![]()
Gelijk het vlees op tafel smijten!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij houdt wel van 'straight to the point', ipv moeilijk dubbelzinnig gedoe.![]()
![]()
Is zo leuk, maar Lion King was niet zo tof en alle andere tekenfilms als musical vond ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag in Londen We Will Rock You, maar ik vond die lang niet zo leuk als Saturday Night Fever
Verder nooit een musical gezien
Heb ook Ciske de Rat gezien, Mama Mia, Chicago etc etc. Love it.
Mooi gekleed gaan ook![]()
![]()
No worries. Gewoon even afwachten en niet te bezorgd zijn.quote:
Even niet aan denken en wat anders gaan doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
En als je wacht op een geschikt moment voor zoiets: dat moment is er niet.
Been there, done that.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hebt antwoord?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook een zeer snel antwoord. Binnen minuten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
alsof ze er op zat te wachtenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook een zeer snel antwoord. Binnen minuten![]()
![]()
Ik nam al aan dat je dat bedoelde met geslaagdquote:
Leuk!
Wanneer is de date? Morgenavond?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, daar lijkt het wel op. Ze zal wel gedacht hebben: hèhè, eindelijk een keer, daar is 'ie dan hoor. Dat duurde....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dan heb jij al een borrel en een etentjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik nam al aan dat je dat bedoelde met geslaagd
Leuk!
Wanneer is de date? Morgenavond?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
youtube
queen
i want it all
i want it all
AND I WANT IT NOW!!!!![]()
![]()
Ja dat is wel onhandig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dan heb jij al een borrel en een etentje
Want eigenlijk wil ik natuurlijk de updates live kunnen volgen!
en wat gaan jullie doen op die date @sinterklaaskapoentje ?
bowlen?
koffiedrinken?
wandelen?
gourmetten?![]()
Ow, heb ik wat gemist weer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dan heb jij al een borrel en een etentje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik app ze wel door als er wat spannends isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel onhandig.
Want eigenlijk wil ik natuurlijk de updates live kunnen volgen!![]()
Verlegen handjes vasthouden natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
en wat gaan jullie doen op die date @:sinterklaaskapoentje ?
bowlen?
koffiedrinken?
wandelen?
gourmetten?![]()
![]()
Bioscoop wellicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
bowlen?
koffiedrinken?
wandelen?
gourmetten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien een museum
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of misschien wat drinken, een avondwandeling en dan samen op de bank knuffelenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
bowlen?
koffiedrinken?
wandelen?
gourmetten?![]()
ow?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
jij krijgt geen borrel want jij bent de BOB
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Samen voor de tv, Expeditie Robinson kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien wat drinken, een avondwandeling en dan samen op de bank knuffelen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: