SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 03-01-2025 18:31:47 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je kan hem ook gewoon op een stoel leggen. En dan hopen dat er (n)iemand op gaat zittenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Doet me denken aan een concert van Nightwish met Anette Olzon!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
i know maar als de sfeer in de normale uitzending al kut is dan is de extra ook om te jankenEcht serieus NIEMAND wachtte op de toegift!
De zaal was halverwege het laatste nummer al grotendeels leeg.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal het op m’n lul smeren en de dames hulp aanbieden.![]()
![]()
![]()
Daar zitten we ook echt op te wachtenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal het op m’n lul smeren en de dames hulp aanbieden.![]()
![]()
Ow ik ben op de cavia's na nu alleen thuis hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op een stoel leggen. En dan hopen dat er (n)iemand op gaat zitten![]()
![]()
Hij kan er ook een mascaraklodder op gaan uitsmeren!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar zitten we ook echt op te wachten![]()
![]()
Wat zeg je? Je wilt erop zitten en wachten?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar zitten we ook echt op te wachtenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dan ben je wel veilig denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ben op de cavia's na nu alleen thuis hier.
Niet de avocado vergeten hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal het op m’n lul smeren en de dames hulp aanbieden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rodekool met schnitzel en gebakken aardappeltjes gegeten op de kookplaat
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rodekool met schnitzel en gebakken aardappeltjes gegeten op de kookplaat
Ze weten maar al te goed: voor happen naar de baas krijgen ze een subtiel tikje achter het oortje met een klauwhamer!quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze weten maar al te goed: voor happen naar de baas krijgen ze een subtiel tikje achter het oortje met een klauwhamer!
ToT!![]()
![]()
Welke vind je leuker, de kortharige of de langharige?
Whehe!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ToT!![]()
![]()
Welke vind je leuker, de kortharige of de langharige?
De langharige is sowieso toffer; veel relaxter en is leuker te aaien.![]()
![]()
Ahwquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
De langharige is sowieso toffer; veel relaxter en is leuker te aaien.
Misschien moet ik toch ook weer een huisdier.
* MizzezAmy opent ikzoekbaasCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Misschien moet ik toch ook weer een huisdier.
* MizzezAmy opent ikzoekbaas![]()
![]()
Geinig!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Oooh en twee geweldig pluizige cavia's![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sweet Caroline
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Whaha!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja!
Heb je er nog een plekje voor?Dan zou ik kooien moeten gaan stapelen!
![]()
![]()
Caviaflat!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!Dan zou ik kooien moeten gaan stapelen!
Met een schijtluikje naar beneden steeds zodat ik makkelijk in de onderste laag alles zo kan opscheppen!quote:![]()
![]()
Dan heb ik de mijne graag bovenin zitten!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
Zie je in de onderste laag alleen nog wat oortjes boven de schijt uit steken!
Zo gaat lekker hier lees ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan heb ik de mijne graag bovenin zitten!
Er was ook een versie met een schijthuisje van de leidinggevende die boven die van de werkers was gebouwd. (Was een echte foto, uiteraard voor de grap zo gebouwd.)![]()
ALs wij er even niet zijn he pppfffffquote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs wij er even niet zijn he pppfffff![]()
![]()
Maar vooral die twee pluizige beertjes!![]()
![]()
quote:Maak kennis met de pluizige beertjes Kenai en Loki!
Van Kenai en Loki is met pijn in het hart afstand gedaan omdat hun baasje door tijdgebrek hun niet meer de aandacht kon geven die ze verdienen. Vandaar dat we voor hun op zoek gaan naar net zo'n fijn thuis waar ze lekker verwend worden. Hun baasje omschrijft ze als 2 lieve knuffelbeertjes en ook hier zien we dat ze heel mensgericht zijn. Daarnaast hebben ze het heel gezellig met elkaar en zijn het echt vrienden voor het leven!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rodekool met schnitzel en gebakken aardappeltjes gegeten op de kookplaat![]()
Wij eten altijd aan tafel![]()
![]()
Heb er niet zo veel mee. Henk heeft er ook drie.quote:
Ik ben er allergisch voor, en mijn dochter ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij twijfel niet doen/denkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu twijfel ik een beetje wat jij allemaal ziet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga altijd gewoon op de bank zitten als ik eet
Naja als ik in mn eentje thuis eet dan
Dat kan natuurlijk ... maar dat ding is net nieuw en werkt eindelijk ... dan ga je er toch niet op eten?quote:![]()
Anti-kutschimmelcapsules, cavia's die snoeihard genomen worden en beuk krijgen als ze protesteren, een caviakooienflat waarbij de ondersten in de schijt zwemmen enz.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu twijfel ik een beetje wat jij allemaal ziet...![]()
![]()
Zit dat niet lastig en heb je hem wel eerst aflaten koelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rodekool met schnitzel en gebakken aardappeltjes gegeten op de kookplaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat dat goed samen, Henk en cavia's?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er niet zo veel mee. Henk heeft er ook drie.
Ik ben er allergisch voor, en mijn dochter ook.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nu is die nog schoon?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ... maar dat ding is net nieuw en werkt eindelijk ... dan ga je er toch niet op eten?
Prima ze kunnen alle 4 hard piepenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat dat goed samen, Henk en cavia's?
Bekijk deze YouTube-video
Maarrrr misschien kunnen er nog 2 cavia's bij?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar gedaan heb ik de keuze gemaakt: of een Teckel of 2 cavia's
2 hele lieve pluizige bolletjes!
Ik ook wel eens als er iemand komt eten die komt dan gezellig naast me op de bank zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Naja als ik in mn eentje thuis eet dan![]()
Ja ik dan ook wel eens, al zit die ook wel eens op de andere bank (hangt af van wie het isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook wel eens als er iemand komt eten die komt dan gezellig naast me op de bank zitten)
Nee te kleine woning, nog meer verantwoordelijkheid en ik ben fysiek niet al bestquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maarrrr misschien kunnen er nog 2 cavia's bij?
2 hele lieve pluizige bolletjes!![]()
![]()
Goeie keuze uiteraard, maar mij te veel werk, verplichtingen en kosten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar gedaan heb ik de keuze gemaakt: of een Teckel of 2 cavia's![]()
![]()
ik voel ineens een afstandquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik dan ook wel eens, al zit die ook wel eens op de andere bank (hangt af van wie het is)
![]()
![]()
Boevenkop welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat dat goed samen, Henk en cavia's?
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jammer, maar gelukkig heb je Jeroenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee te kleine woning, nog meer verantwoordelijkheid en ik ben fysiek niet al best
Poep op je schoenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, maar gelukkig heb je Jeroen![]()
Kosten niet echt noemenswaardig tot nu toe. Moet afspraak maken voor haar gebit, dat gaat wel wat kostenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie keuze uiteraard, maar mij te veel werk, verplichtingen en kosten.![]()
Maargoed, daar is natuurlijk gewoon voor gespaard![]()
![]()
Skunk Anansie met Brazen (Weep) heb ik aanstaan, en ik heb het idee dat een deel van de text geinspireerd kan zijn door caviageluid Weeeeeeeeeeep.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Er gaat niks boven het geluid van een cavia als je de koelkast opendoetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:01 schreef Fogel het volgende:
Skunk Anansie met Brazen (Weep) heb ik aanstaan, en ik heb het idee dat een deel van de text geinspireerd kan zijn door caviageluid Weeeeeeeeeeep.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:01 schreef Fogel het volgende:
Skunk Anansie met Brazen (Weep) heb ik aanstaan, en ik heb het idee dat een deel van de text geinspireerd kan zijn door caviageluid Weeeeeeeeeeep.![]()
!!!
Ja dat geluid hoor je hier ook regelmatig!![]()
![]()
Oh oeps
Heb daar wel eens van gehoord natuurlijk, maar ken het eigenlijk niet echt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of uberhaupt aan iets van een plastic zak zitten wat een beetje kraakt. Is meteen feest. WEEEEP WEEEEEP WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het geluid van een cavia als je de koelkast opendoetI'm surrounded by morons!
Dat is poep aan je schoen en daar is Jeroen dus naar vernoemd.quote:
Hun Teckel, Lotje is geen meisje maar een jongetje trouwens![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of uberhaupt aan iets van een plastic zak zitten wat een beetje kraakt. Is meteen feest. WEEEEP WEEEEEP WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP![]()
![]()
Ik schrok meer van het geluid toen ik de deur dicht smeetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het geluid van een cavia als je de koelkast opendoet![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik stond niet op de stront van Jeroendan mag je weer op de bank.
Frikandellen eten
Best leuk geluid eigenlijk. En dat zo op eten (of alles waarvan ze denken dat het eten kan zijn, wat ongeveer alles is) reageren kan ik wel waarderen. Cavias zijn #teamviesdikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!!!
Ja dat geluid hoor je hier ook regelmatig!I'm surrounded by morons!
Een goeie Cavia die doet toch OINKquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:01 schreef Fogel het volgende:
![]()
Was Jan Jans niet een strip in de Libelle?
Lezen jullie allemaal de Libelle?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Best leuk geluid eigenlijk. En dat zo op eten (of alles waarvan ze denken dat het eten kan zijn, wat ongeveer alles is) reageren kan ik wel waarderen. Cavias zijn #teamviesdikbeste team!
Oh nee wacht, ik zit tegenwoordig in Lekkerdik
Kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Lezen jullie allemaal de Libelle?![]()
Het wordt steeds romantischerderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dan mag je weer op de bank.
Frikandellen eten![]()
![]()
Dan zal ik ook maar een abonnement op de Libelle nemen
40 jaar geleden al, hadden we de verzamelstripboekenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Lezen jullie allemaal de Libelle?![]()
![]()
"Krak!" ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik schrok meer van het geluid toen ik de deur dicht smeet![]()
Ik las als kind al die oude Jan Jans. Echt van 1980 ofzo? Vond ik geweldigg. Mijn vader verzamelde die dus ik had alle reeksen. Sommige waren helemaal vergeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
40 jaar geleden al, hadden we de verzamelstripboeken![]()
mag ik die dan bij jou komen lezen want ik heb voor 2025 een abo-stop ingevoerdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan zal ik ook maar een abonnement op de Libelle nemen![]()
Jaaaa heerlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik las als kind al die oude Jan Jans. Echt van 1980 ofzo? Vond ik geweldigg. Mijn vader verzamelde die dus ik had alle reeksen. Sommige waren helemaal vergeeld.
Misschien eens kijken bij de kringloop.![]()
Vooruit dan maar, dat kan vast wel tijdens het frikandellen etenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
mag ik die dan bij jou komen lezen want ik heb voor 2025 een abo-stop ingevoerd
Ik ga nu niks zeggen over andere reeksen van tijdschriften.........quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik las als kind al die oude Jan Jans. Echt van 1980 ofzo? Vond ik geweldigg. Mijn vader verzamelde die dus ik had alle reeksen. Sommige waren helemaal vergeeld.![]()
Niet vergeeld, maar...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga nu niks zeggen over andere reeksen van tijdschriften.........I'm surrounded by morons!
En Lotje op de voorgrondquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaaskapoentje komt er ook in voor!![]()
![]()
Er was ook nog een musical van Jan Jans, ik denk in 2006 ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaaskapoentje komt er ook in voor!![]()
Ja, bij de interviews uiteraard, het belangrijkste deel van dat soort bladen.quote:I'm surrounded by morons!
Garfields heb ik wel verzameld, dat is wel mn spiritanimal![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, bij de interviews uiteraard, het belangrijkste deel van dat soort bladen.![]()
Vroeger, voordat het internet vol stond met interviewsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, bij de interviews uiteraard, het belangrijkste deel van dat soort bladen.
In Jan Jans de musical zat echt een super mooi liedje over dochters (catootje en karlijn). Hij stond op youtube maar nu kan ik hem niet vinden![]()
![]()
Ohhh toen ging ik met mijn dochter oa naar de theatershows van Ome Willem. Zal rond die tijd zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er was ook nog een musical van Jan Jans, ik denk in 2006 ofzo.
Ohja en K3![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:12 schreef roos94 het volgende:
In Jan Jans de musical zat echt een super mooi liedje over dochters (catootje en karlijn). Hij stond op youtube maar nu kan ik hem niet vinden
Dit is hem!
Zo mooi!![]()
Ik heb jouw dochters leeftijd denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh toen ging ik met mijn dochter oa naar de theatershows van Ome Willem. Zal rond die tijd zijn geweest.
Ohja en K3toen ging ik ook naar k3.
![]()
Ze is van 2000quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb jouw dochters leeftijd denk ik.toen ging ik ook naar k3.
Scheelt niet veel dus
![]()
![]()
InterviewhubI'm surrounded by morons!
Ben jij niet 30?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb jouw dochters leeftijd denk ik.toen ging ik ook naar k3.
Heeft KlodderBeeb een dochter van 30?
K3 was levenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is van 2000Scheelt niet veel dus
Broodtrommels, bekers, dekbed, hagelslag. Allles k3.![]()
K3 is al actief sinds 1998quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij niet 30?
Heeft KlodderBeeb een dochter van 30?![]()
![]()
Even opgeslagen. Straks even luisteren. Tnxquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is hem!
Zo mooi!![]()
Ik was als klein meisje verliefd op Karen. Vond mijn moeder niet leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben daar nooit zo mee bezig geweest![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was als klein meisje verliefd op Karen. Vond mijn moeder niet leuk.
Die ene die de manager wil spreken?![]()
Ze wilde Karen voor zichzelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was als klein meisje verliefd op Karen. Vond mijn moeder niet leuk.I'm surrounded by morons!
Het was ook vooral Gert die daar druk mee was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ene die de manager wil spreken?
Hoe kun je hier nou niet voor vallen?![]()
Ik had gehoopt dat het verdwenen zou zijn als mijn dochter t zou gaan begrijpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
K3 was leven
Broodtrommels, bekers, dekbed, hagelslag. Allles k3.
Ze bestaan nog geloof ik![]()
![]()
en maar kloppen want haar bel deed het nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ene die de manager wil spreken?![]()
Ik was als klein meisje fan van Madonna.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was als klein meisje verliefd op Karen. Vond mijn moeder niet leuk.
Hanky panky meezingen. Wist ik veel waar het over ging
Kutjesdag!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nou niet voor vallen?![]()
![]()
Dochter is van 2000quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Shanghai?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was als klein meisje fan van Madonna.
Hanky panky meezingen. Wist ik veel waar het over ging![]()
Nu in steeds wisselende samenstellingen. Als de geldkraan maar blijft vloeienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het verdwenen zou zijn als mijn dochter t zou gaan begrijpen.
Ze bestaan nog geloof ik![]()
Nou........quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nou niet voor vallen?
ja
eeeeh
dus
tja
want
eeeeeeeeeeh
Geen idee![]()
![]()
Dat is samsonquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
en maar kloppen want haar bel deed het niet![]()
Dan was je jong moeder denk ik?quote:
Of je bent gewoon jong van geest
waar ging dat over danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was als klein meisje fan van Madonna.
Hanky panky meezingen. Wist ik veel waar het over gingik weet het nog steeds niet (denk ik)
![]()
ja en het liefst zo transexueel mogelijk enzo bah bahquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nu in steeds wisselende samenstellingen. Als de geldkraan maar blijft vloeien![]()
Ja er komen straks een berg kleinkinderen aan van vrienden en nichtjes/neefjes....zal er wel weer niet aan ontkomenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nu in steeds wisselende samenstellingen. Als de geldkraan maar blijft vloeien
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2025 19:23:09 ]![]()
Ik was net 4 maanden 25 toen ik moeder werdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan was je jong moeder denk ik?
Of je bent gewoon jong van geest![]()
![]()
Ze zal die rol vast wel vanwege haar talent gekregen hebben!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef roos94 het volgende:
Samson is nu een duo met de dochter van Gert. Over nepo babies gesproken ....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef roos94 het volgende:
Samson is nu een duo met de dochter van Gert. Over nepo babies gesproken ....![]()
![]()
kansloos die inteelt fabriekquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef roos94 het volgende:
bouwjaar 75quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was net 4 maanden 25 toen ik moeder werd![]()
![]()
Oh dat is niet echt oud, maar ook niet echt jong. Komend jaar groots je verjaardag vieren?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was net 4 maanden 25 toen ik moeder werdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
vind het een super saai nummer, kwam nog wel ergens "a good spanky" voorbij toen heb ik hem afgezetquote:![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo klaar met opruimen en eten. Tijd om te chillen
:')![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo klaar met opruimen en eten. Tijd om te chillenSucces!
![]()
![]()
Haha ja, ik was toen een jaar of 10, mn muzieksmaak is ook wel een beetje veranderd met de jaren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
vind het een super saai nummer, kwam nog wel ergens "a good spanky" voorbij toen heb ik hem afgezetCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Neuh, 2 jaar geleden al gedaan. Vind t wel best zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is niet echt oud, maar ook niet echt jong. Komend jaar groots je verjaardag vieren?![]()
![]()
dan ben jij van rond 1980quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ik was toen een jaar of 10, mn muzieksmaak is ook wel een beetje veranderd met de jaren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo klaar met opruimen en eten. Tijd om te chillen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan wel heel stoer gaan zitten doen hoe geweldig 1975 wel niet was maar ik heb er maar 19 dagen van meegemaakt de rest heb ik van verhalen enzoquote:![]()
Mhh, wijn uit 1975. Ik ga een mail sturen naar de bodega waar we volgende week zitten og ze die hebben
Iets later. Dit jaar word ik het antwoord op alles.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kan wel heel stoer gaan zitten doen hoe geweldig 1975 wel niet was maar ik heb er maar 19 dagen van meegemaakt de rest heb ik van verhalen enzoBroekkie!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iets later. Dit jaar word ik het antwoord op alles.![]()
![]()
'42?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook sinds ik vaak met echte bejaarden werk
"HA! Kun jij zo snel opstaan? Nee he? Ik wel, kijk maar!!!"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook sinds ik vaak met echte bejaarden werk![]()
![]()
Snel opstaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"HA! Kun jij zo snel opstaan? Nee he? Ik wel, kijk maar!!!"
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ik voel me ook oud. Laatste 10 jaar gingen veel te snel
83 was een goed bier jaar heb ik gelezenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tijd gaat ook snelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me ook oud. Laatste 10 jaar gingen veel te snel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar jij bent toch een jong ding?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
Soms voel ik mij een jong ding en soms een oud wijf
Niet zo jong als jij bentquote:
Nu voel ik me weer oud
Je bent acuut 45 geworden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me ook oud. Laatste 10 jaar gingen veel te snel![]()
![]()
83 beste jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
83 was een goed bier jaar heb ik gelezen
Denk aan mijn leeftijdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet zo jong als jij bent
Nu voel ik me weer oud
Ga ik daar morgen mee beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun.
Oplossing: je kapotvervelen!
Ahhhhhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet zo jong als jij bent
Nu voel ik me weer oud![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
hihiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Thats what...
Oh nee toch maar niet:')![]()
Hmm ik heb een ex uit dat jaar. Dat waren niet mijn beste jarenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Uit welk jaar ben jij dan als ik vragen magquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik heb een ex uit dat jaar. Dat waren niet mijn beste jaren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:38 schreef Harrie het volgende:
ben ik blij dat ik al een kwart eeuw 24 ben, mooi genieten van die ervaring en gewoon jong blijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Kijkquote:
1983 dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben jij dan als ik vragen mag
Om het te compenseren, ik heb ook een ex uit 1972.
En beide waren zelf relaties van meerdere jaren
Ja ik ben een paar dagen geleden er ook achter gekomen waar Mozes de ketchup haalt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je bedoeld of ik op 12 december dit jaar officieel 50 jaar oud wordt
Nee dat is fake-newssinterklaaskapoentje
![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1983 dus
Ik zal het vast in de agenda noteren, groot feest in Brabantquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je bedoeld of ik op 12 december dit jaar officieel 50 jaar oud wordt
Nee dat is fake-news
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben een paar dagen geleden er ook achter gekomen waar Mozes de ketchup haalt.
Zal wel een geile bende zijn geworden danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben een paar dagen geleden er ook achter gekomen waar Mozes de ketchup haalt.![]()
![]()
![]()
Mijn oudste ex komt uit 1955quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1983 dus
Hij zit nog elke dag in de sportschool en heeft veel meer conditie dan dat ik heb![]()
![]()
![]()
![]()
Ow ik dacht bij jou op de bankquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal het vast in de agenda noteren, groot feest in Brabant![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:43 schreef DJMO het volgende:
https://www.welingelichte(...)wing-op-bier-en-wijn![]()
![]()
miijn collega zei altijd "Die gasten in de sporschool hebben gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn oudste ex komt uit 1955
Hij zit nog elke dag in de sportschool en heeft veel meer conditie dan dat ik heb![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik verschil maar een paar jaar met mijn exen hoor:')![]()
Dus een fles Romanée-Conti Grand Cru uit 1945 krijgt daar zo'n plaatje van een stervende kaknkerpatiënt in een ziekenhuisbed met een infuus in de klauw?![]()
Het wordt tijd dat we die regeltruttenbende een keer afzetten en weer normaal gaan doen met zijn allen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:43 schreef DJMO het volgende:
https://www.welingelichte(...)wing-op-bier-en-wijn![]()
Met de relaties wel iets, maar het leeftijdsverschil vond ik ook wel kunnen. Maakte er zelf ook wel grapjes over, want die werden er toch wel gemaakt.quote:
Mja was misschien ook omdat ik 19 was en hij 30
Alcohol is slecht voor je, dat weet iedereen en ik denk dat ik zo weer ff een glaasje inschenk hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we die regeltruttenbende een keer afzetten en weer normaal gaan doen met zijn allen.sinterklaaskapoentje
![]()
Op die leeftijd vind ik het nog wel een groot verschilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met de relaties wel iets, maar het leeftijdsverschil vond ik ook wel kunnen. Maakte er zelf ook wel grapjes over, want die werden er toch wel gemaakt.
Mja was misschien ook omdat ik 19 was en hij 30:')![]()
Hij wordt 70 over een paar maanden. Hij is ook altijd trainer in de sportschool geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
miijn collega zei altijd "Die gasten in de sporschool hebben gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen"
We hebben het hier niet over een anabolenknul van 30 ofzo.![]()
Haha ja, geestelijk merkte ik ook niet dat hij 11 jaar ouder wasquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn oudste ex komt uit 1955
![]()
Ik heb in het bijzijn van mijn toenmalige vrouw een aantal keren de vraag gekregen of ze al naar de middelbare school ging, of dat ze al 12 was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met de relaties wel iets, maar het leeftijdsverschil vond ik ook wel kunnen. Maakte er zelf ook wel grapjes over, want die werden er toch wel gemaakt.
"Dat is mijn vrouw, en dit hier is ons zoontje!"![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oh, dacht dat dat nog voor 12 december zou zijn, maar vooruitquote:
Morgen wordt m'n nieuwe wasmachine bezorgd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij wordt 70 over een paar maanden. Hij is ook altijd trainer in de sportschool geweest.
We hebben het hier niet over een anabolenknul van 30 ofzo.!
![]()
Ik was destijds 30 en hij 50.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Merk je niks van. Kinderen zelfde leeftijd allemaal.
Werkte helaas niet.
Maar 20 jaar later nog steeds 1 van mijn beste vrienden![]()
![]()
Tofjens!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
Morgen wordt m'n nieuwe wasmachine bezorgd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
Morgen wordt m'n nieuwe wasmachine bezorgd![]()
![]()
Best een redelijk verschil ja...... TOENquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij zit het vershil vaak veel meer in de fase van het leven waar mensen in zitten dan dat exacte getal (En volgens mij ken ik geen mensen van 19 en van 30 die in dezelfde fase zitten)![]()
Je hebt pas een alcohol probleem als het bier op isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Alcohol is slecht voor je, dat weet iedereen en ik denk dat ik zo weer ff een glaasje inschenk hier.![]()
Ja, dat is vaak wel het meest handige denk ik. Al vind ik nu een range van 31-49 wel acceptabel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik verschil maar een paar jaar met mijn exen hoorCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben ook goed bevriend met m'n ex. Nul gevoelens meer voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was destijds 30 en hij 50.
Merk je niks van. Kinderen zelfde leeftijd allemaal.
Werkte helaas niet.
Maar 20 jaar later nog steeds 1 van mijn beste vrienden:')![]()
Eentje op WiFi zodat ik hen kan aanslingeren op het moment dat m'n zonnepanelen energie opwekken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik begin steeds meer de woorden van mijn collega te begrijpenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij wordt 70 over een paar maanden. Hij is ook altijd trainer in de sportschool geweest.
We hebben het hier niet over een anabolenknul van 30 ofzo.![]()
Ah ja, had je het idd over!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eentje op WiFi zodat ik hen kan aanslingeren op het moment dat m'n zonnepanelen energie opwekken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Oh dus ik maak kansquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak wel het meest handige denk ik. Al vind ik nu een range van 31-49 wel acceptabel.:')![]()
Ja, jullie verschillen ook best wel watquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in het bijzijn van mijn toenmalige vrouw een aantal keren de vraag gekregen of ze al naar de middelbare school ging, of dat ze al 12 was.
"Dat is mijn vrouw, en dit hier is ons zoontje!"
Ik zou dat wel een vervelende opmerking vinden
"Nooit de secretaresse van de baas neuken!" ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer de woorden van mijn collega te begrijpen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
en je vrouw was toen net zindelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in het bijzijn van mijn toenmalige vrouw een aantal keren de vraag gekregen of ze al naar de middelbare school ging, of dat ze al 12 was.
"Dat is mijn vrouw, en dit hier is ons zoontje!"![]()
![]()
We konden er allebei best wel om lachen eigenlijk, maar zo achteraf....mja idd, best kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jullie verschillen ook best wel wat
Ik zou dat wel een vervelende opmerking vinden![]()
werd godverdomme ook tijd dat je weer eens wat nuttigs ging doenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef DJMO het volgende:
Morgen wordt m'n nieuwe wasmachine bezorgd
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
"Dat is mijn vrouw, en dit hier is ons zoontje!":')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: