SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had je goed vooor mekaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hikt nu tegen de 30 en dit was 2 - 3 jaar geleden.
:')![]()
Haha op zich wel ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je goed vooor mekaar
Maar op de lange duur is iemand die wat meer levenservaring heeft wel prettiger!![]()
![]()
Mijn oom is bijna 70 en kreeg onlangs z'n 3e kindquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha op zich wel ja!
Maar op de lange duur is iemand die wat meer levenservaring heeft wel prettiger!
:')![]()
Oh, Pretty Woman.....
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh ik ken iemand die op z'n 70e sowieso z'n 8e kind kreeg, maar ik kan ook aardig achter lopen in de telling.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn oom is bijna 70 en kreeg onlangs z'n 3e kind
(Is behoorlijk vaak hertrouwd geweest.)sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik vind die originele serie uit de jaren 60 leuker. Maar heb van beiden niet zo heel veel gezien hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat die STTNG films zo kut waren, terwijl de serie juist ongelooflijk goed was.:')![]()
Ja, dan zit je ook al redelijk in dezelfde fasequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:48 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Ik was destijds 30 en hij 50. Merk je niks van. Kinderen zelfde leeftijd allemaal. Werkte helaas niet. Maar 20 jaar later nog steeds 1 van mijn beste vrienden
Dat was inderdaad wel zo, ik was toen aan het genieten van het studentenleven en hij moest werken. Maar ging op zich nog best lang goed. Gewoon een weekendrelatie, zo heb ik ze nog steeds graagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:48 schreef Harrie het volgende: [..] Best een redelijk verschil ja...... TOEN Volgens mij zit het vershil vaak veel meer in de fase van het leven waar mensen in zitten dan dat exacte getal (En volgens mij ken ik geen mensen van 19 en van 30 die in dezelfde fase zitten)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik begrijp dat ik voor 12 december in actie moet komen.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak wel het meest handige denk ik. Al vind ik nu een range van 31-49 wel acceptabel.Beter zorgen dat de baas het niet ziet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nooit de secretaresse van de baas neuken!" ?+3 op mijn ladderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hikt nu tegen de 30 en dit was 2 - 3 jaar geleden.![]()
![]()
Ouwe snoeperd hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je goed vooor mekaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
NOuja als die kinderen 20 zijn is hun vader al bejaardquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ken iemand die op z'n 70e sowieso z'n 8e kind kreeg, maar ik kan ook aardig achter lopen in de telling.
(Is behoorlijk vaak hertrouwd geweest.):')![]()
Xavierquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat die STTNG films zo kut waren, terwijl de serie juist ongelooflijk goed was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee, Roy Orbisonquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Had je lang een relatie met de moeder van je kind?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha op zich wel ja!
Maar op de lange duur is iemand die wat meer levenservaring heeft wel prettiger!♡♡♡♡![]()
Ik vind STTNG vaak veel dieper gaan qua complotten, politiek, wetenschap, verraad enz.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind die originele serie uit de jaren 60 leuker. Maar heb van beiden niet zo heel veel gezien hoor.![]()
![]()
8 jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had je lang een relatie met de moeder van je kind?![]()
Maar jij bent al verliefdquote:
Haha ik heb vorig jaar toevallig wel even in Amersfoort gedate met iemand. Maar dat was jij niet
@Rob en ik schelen 20 jaar. Toen ik 20 was was hij dus 40 en in die tijd had ik alleen maar oog voor jonge aantrekkelijke jonge mannen. Nu ben ik 45 en kijk ik met spijt terug naar mijn 20 jarige bekrompen ikje. Een goede relatie is niet afhankelijk van leeftijd, maar gebaseerd op liefde en wederzijds respect en vertrouwen. En dan doet leeftijd er niet meer toe.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ja klopt maar die verliefdheid gaat failen waarschijnlijk. Binnenkort mee uit vragen en daarna balen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jij bent al verliefd
Haha ik heb vorig jaar toevallig wel even in Amersfoort gedate met iemand. Maar dat was jij niet
En nee ik kan me geen date met jou herinneren (helaas):')sinterklaaskapoentje
![]()
Amenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
@:rob en ik schelen 20 jaar. Toen ik 20 was was hij dus 40 en in die tijd had ik alleen maar oog voor jonge aantrekkelijke jonge mannen. Nu ben ik 45 en kijk ik met spijt terug naar mijn 20 jarige bekrompen ikje. Een goede relatie is niet afhankelijk van leeftijd, maar gebaseerd op liefde en wederzijds respect en vertrouwen. En dan doet leeftijd er niet meer toe.:')![]()
Subtiel!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja klopt maar die verliefdheid gaat failen waarschijnlijk. Binnenkort mee uit vragen en daarna balen.
En nee ik kan me geen date met jou herinneren (helaas)![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je Tinder al aangeslingerd?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De volgende wordt waarschijnlijk wel 30 - 35 of zo. Ben klaar met die jongvolwassen trutjes.:')![]()
LOLLY2000quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De volgende wordt waarschijnlijk wel 30 - 35 of zo. Ben klaar met die jongvolwassen trutjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas Bolkt naar hartelust.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De volgende wordt waarschijnlijk wel 30 - 35 of zo. Ben klaar met die jongvolwassen trutjes.![]()
Ik had mijn boerman even gevraagd hij ging dat fixen zei hijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey m'n toetsenbord doet weer noermaal![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je Tinder al aangeslingerd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijzonder dat je er een leeftijd aanhangt. Het kan niet iemand van je eigen leeftijd zijn?![]()
Ik leer hier dat het helemaal niet erg was dat ik rond mijn 30ste wat liep aan te klooien met meiden van tussen de 19 en 22
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wijze woordenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
@:rob en ik schelen 20 jaar. Toen ik 20 was was hij dus 40 en in die tijd had ik alleen maar oog voor jonge aantrekkelijke jonge mannen. Nu ben ik 45 en kijk ik met spijt terug naar mijn 20 jarige bekrompen ikje. Een goede relatie is niet afhankelijk van leeftijd, maar gebaseerd op liefde en wederzijds respect en vertrouwen. En dan doet leeftijd er niet meer toe.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: