SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wilde er het titel van makenquote:
Misschien trekt dat meer jongeren
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verdorie
Ik had er natuurlijk Sigma titel van moeten makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meisje van 16 vroeg me de tijd. Ik zei "5 voor half 7". Vroeg ze of ik dat in nummers kon zeggen. Euh ja, 6 2 5Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
lol no shit. ik vroeg dus een collega. en ging over rooster maken enzo.
Ik denk ok moeten we ff kijken, ja nee heb via chatgtp al gedaan. die maakt e her rooster.
Ok. het helpen erin dan en makkelijker maken ben ik ok mee. maar punt is het is een ongereguleerd iets en wmb zouden ze het aan banden moeten leggen, voor iedereen niet meer weet wat echt en niet echt is.Do what you love, love what you do!![]()
Frikandellen bosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zolang ze niet met een geit thuis komen moet je je geen zorgen makenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie dat weer anders, de generatie net ervoor wijst ze wel weer terecht. Zo gaat het al eeuwen. Zal niet veel aan veranderen.
En ja hele werelden storten ineen en dan staat er een groep op die opbouwen. Zo gaat het al de hele mensheid. Maar als ik hoor nu soms hoe autochtone nederlandse kinderen praten met een straattaaltje.... Tja. Wat leren ze nu nog op school dan?![]()
Had ze het tegen jou? Of is dit de grote Harrie showquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
jaar of 25 geleden en nog steeds als ik er aan denk dan doet mijn hart pijn en heb ik verdriet.
En dan ook nog allemaal mijn eigen schuld ook nog.....
Mooi dat leven maar ik heb liever frikandellen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sigma?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef greysbones het volgende:
Verdorie
Ik had er natuurlijk Sigma titel van moeten makenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kijk elke generatie pikt net iets meer van een andere taal opquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kifesh krijg shnoen van die skeere TT bro
Dat is toch ook niet slecht
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Meisje van 16 vroeg me de tijd. Ik zei "5 voor half 7". Vroeg ze of ik dat in nummers kon zeggen. Euh ja, 6 2 5
♡♡♡♡![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wat betekent dat nou eigenlijk?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kweenie, als ze de geit er eerst om weggesneden hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
zolang ze niet met een geit thuis komen moet je je geen zorgen maken
Lach met een schone bips![]()
Vetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wat betekent dat nou eigenlijk?
GaafThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik ken mn mocro straattaal wel. Zat op een mbo met 50% allochtonen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk elke generatie pikt net iets meer van een andere taal op
Dat is toch ook niet slecht:')![]()
Geen idee waar jouw obsessie vandaan komt maar gezond kan dat nooit zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ze het tegen jou? Of is dit de grote Harrie show![]()
Zoon hier zat ook op vmboquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken mn mocro straattaal wel. Zat op een mbo met 50% allochtonen.
Die kende serieus veel Turks
Ja?quote:Iedereen is een kutlultrut
We hebben alleen medelanders.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken mn mocro straattaal wel. Zat op een mbo met 50% allochtonen.Lach met een schone bips![]()
Obsessie gebruik je wel vaak he? Zou het.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee waar jouw obsessie vandaan komt maar gezond kan dat nooit zijn.
In mijn tijd had je de rivierenwijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zou ik wel willen, maar in een volgend leven.quote:Iedereen is een kutlultrut
wat jij wilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Obsessie gebruik je wel vaak he? Zou het.....![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig heeft weer wat woordjesquote:![]()
Maar ach
We waren ooit allemaal eens jongThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Drijf hem niet naar het volgend leven!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen, maar in een volgend leven.Lach met een schone bips![]()
Ahw. Hoezo je eigen schuld? Vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
jaar of 25 geleden en nog steeds als ik er aan denk dan doet mijn hart pijn en heb ik verdriet.
En dan ook nog allemaal mijn eigen schuld ook nog.....
Mooi dat leven maar ik heb liever frikandellen
Ja, soms heb ik ook wel liever een frikandel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje ik heb meer dan 300 posts gezet vandaag
Gaat goedquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje ik heb meer dan 300 posts gezet vandaag
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets Marokkaansquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft weer wat woordjes![]()
Maar ach
We waren ooit allemaal eens jongIedereen is een kutlultrut
Ik ook te veel zie ik. Tijd voor een balansdagjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje ik heb meer dan 300 posts gezet vandaagCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Beetje (te) veel achter het scherm gezeten.quote:
Of niet:')![]()
Nee ik vond werken op verkeerde momenten belangrijker.... Ze had gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw. Hoezo je eigen schuld? Vreemdgegaan?
Ja, soms heb ik ook wel liever een frikandel![]()
Kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets Marokkaans
Maar nu is skibidi hip
En sigmaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets MarokkaansLekkere muziek wel.
Als het je helptquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje (te) veel achter het scherm gezeten.
Of niet
Om je tijd door te komen
Maghet best een keer
En wat betekent dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar nu is skibidi hip
En sigmaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Whejooow is van alle tijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets Marokkaans:')sinterklaaskapoentje
![]()
Deze avond ging vet snelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het je helpt
Om je tijd door te komen
Maghet best een keer
Moet nog moe worden
Heb al de perfecte video daarvoor in gedachten:')![]()
ja maar anders, nu is het als verbazing ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Whejooow is van alle tijdenIedereen is een kutlultrut
Lekker tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze avond ging vet snel
Moet nog moe worden
Heb al de perfecte video daarvoor in gedachten
Jepquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
ja maar anders, nu is het als verbazing ofzoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan Danny een puntje aan zuigenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
excalatiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Tijd voor een lockdown van deze buurt![]()
![]()
Sigma: cool en populair zijn
"Ik kijk echt naar hem op, hij is zo sigma"
Skibidi: heeft geen specifieke betekenis, als er iets raar of opvallend gebeurt
"What the skibidi, waarom loop je nu tegen die deur?"
Mega: de max of veel
"Er is een nieuwe game en van wat ik gezien heb, is die mega!"
Glamour: stijlvol (vaak extravagante kleren, luipaardprint of strikjes)
“Die outfit is glamour!”
Aina: als uitroep wanneer iets fout gaat
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Sigma of gas = cool, goed
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goedCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Da fuck?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"Lach met een schone bips![]()
ja he hoe vervelend.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen, maar in een volgend leven.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is serieus leerzaamquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!":')![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"
@Kissingbirdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goed
Dan kun je ook mee doen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Drip gaat toch specifiek over kledingstijl?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goed
Yo je outfit is drip bro:')![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Drip gaat toch specifiek over kledingstijl?
Yo je outfit is drip broThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zaterdag lekker naar Oostende en pannetje mosselen met Belgische aardappeldingen doen
Dan heb je ook nog dat
Very mindfull
Very demure gedoetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou als ik meekijk als hij chat dan staan daar afkortingen dat ik denk ????? wat is dit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kissingbird
Dan kun je ook mee doen![]()
lls wrdt sws fgkrt
Smile, it's free therapy.![]()
Klnkrs zn cringequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als ik meekijk als hij chat dan staan daar afkortingen dat ik denk ????? wat is dit?
lls wrdt sws fgkrtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is dit de taal van de tieners tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"nu voel ik me echt oud
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whut?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als ik meekijk als hij chat dan staan daar afkortingen dat ik denk ????? wat is dit?
lls wrdt sws fgkrtLach met een schone bips![]()
ik begrijp er echt niks van als hij chat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En iets met non character ofzo ?Smile, it's free therapy.![]()
Jepquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dit de taal van de tieners tegenwoordignu voel ik me echt oud
![]()
Vroeger op MSM en ouder liep in deed jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En iets met non character ofzo ?
j
v
k
m
tot schermpje weer leeg was
dank voor de vertaling, ik vreesde al het ergste. dit is niet meer te redden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goed
Do what you love, love what you do!![]()
Ook jouw generatie had zo hun eigen taalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
dank voor de vertaling, ik vreesde al het ergste. dit is niet meer te redden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dit de taal van de tieners tegenwoordignu voel ik me echt oud
beaam dat dit helaas de taal van tieners is tegenwoordig
en de hawk tuah grap niet vergeten , ben die zin ook wel beuSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Hvj wjnmkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroeger op MSM en ouder liep in deed je
j
v
k
m
tot schermpje weer leeg was
Wij zijn ntb:')![]()
Spit on that thingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]beaam dat dit helaas de taal van tieners is tegenwoordig
en de hawk tuah grap niet vergeten , ben die zin ook wel beu
heeft nog maar komt uit dialect dit is een berber taal die ik niet snap en niet wil snappen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jouw generatie had zo hun eigen taalDo what you love, love what you do!![]()
Kan wel, als we allemaal genoeg gebed zang doen kunnen we onze jeugd reddenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
dank voor de vertaling, ik vreesde al het ergste. dit is niet meer te redden.
Lolquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hvj wjnmk
Wij zijn ntb
Roflol
Ly
EnzovoortThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Begin maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan wel, als we allemaal genoeg gebed zang doen kunnen we onze jeugd redden♡♡♡♡![]()
hawk tuah is weer outdated tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]beaam dat dit helaas de taal van tieners is tegenwoordig
en de hawk tuah grap niet vergeten , ben die zin ook wel beuUw ADH vitamine Worst
Dat is helemaal geen Berberquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
heeft nog maar komt uit dialect dit is een berber taal die ik niet snap en niet wil snappen.![]()
Npc?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En iets met non character ofzo ?
oud Hollands jah? voorstander van. en psalmen leren op school.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan wel, als we allemaal genoeg gebed zang doen kunnen we onze jeugd reddenDo what you love, love what you do!![]()
Nope hoorde het maandag nog een paar keer toen hier 5 pubers warenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hawk tuah is weer outdated tochSmile, it's free therapy.![]()
Ja doeiiiiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
oud Hollands jah? voorstander van. en psalmen leren op school.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kwam van openbare school op een christelijke school en ik had er niks mee dat bidden iedere dag voor de lessen begonnen. Maar ze dwongen me mee te doen. Daar is mijn afkeer ervan alleen groter geworden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
oud Hollands jah? voorstander van. en psalmen leren op school.Lach met een schone bips![]()
Mij niet bellen Ook zoiets, de eerste keer dat iemand dat riep dacht ik waarom zou iemand je daarover willen bellen?Iedereen is een kutlultrut
@kreequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben stem kwijt. Pass dus even door.
Begin maar♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ik moest wel psalmen leren op de basisschool. Vreselijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
oud Hollands jah? voorstander van. en psalmen leren op school.:')sinterklaaskapoentje
![]()
24-jarige lees ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:24 schreef Kissingbird het volgende:
Die verdachte in Rotterdam is opgepakt. Push bericht nu.:')![]()
ik zag op twitter een aanhouding en doorzoekingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:24 schreef Kissingbird het volgende:
Die verdachte in Rotterdam is opgepakt. Push bericht nu.Uw ADH vitamine Worst
Ik dacht al, dat gebruikten we 20 jaar geleden alquote:
Hopelijk kun je straks weer rustig over straat lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zag op twitter een aanhouding en doorzoekingCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
niks mis mee,quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest wel psalmen leren op de basisschool. VreselijkDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Is het niet veel te vroeg om dit nu al voor waarheid aan te nemen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zag op twitter een aanhouding en doorzoeking:')![]()
Wel als het je opgedrongen wordt als je in groep 6 op zo'n school instroomt door verhuizing. Rot op. Laar me met rust.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik moet echt soms afkortingen googelenquote:Iedereen is een kutlultrut
dan hadden je ouders je maar neit naar christelijke school moeten sturen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel als het je opgedrongen wordt als je in groep 6 op zo'n school instroomt door verhuizing. Rot op. Laar me met rust.Do what you love, love what you do!![]()
Was niks anders hierquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
dan hadden je ouders je maar neit naar christelijke school moeten sturen.
misschienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het niet veel te vroeg om dit nu al voor waarheid aan te nemen?Uw ADH vitamine Worst
Staat nu ook op nu.nlquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het niet veel te vroeg om dit nu al voor waarheid aan te nemen?♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ik geloof het zodra het bevestigd wordt door de politiequote::')![]()
Dan denk ik nog later wss zelf kunnen kiezen net als ik. maar was die hele begin zo slecht?quote:Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
ASL in de TMF chatbox iddquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:29 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.flair.be/nl/c(...)oeger-msn-gebruikte/ASL
:')![]()
Als je nog een maffe film zoekt, zoek niet verder en kijk ‘the hangover games’.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dit was groep 6 basisschoolquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dan denk ik nog later wss zelf kunnen kiezen net als ik. maar was die hele begin zo slecht?Wat kon ik kiezen met geen andere keuze in de weide omgeving
De politie heeft een 24-jarige man gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij drie schietpartijen in en rond de Rotterdamse wijk IJsselmonde. Dat bevestigt een politiewoordvoerder aan NU.nl.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geloof het zodra het bevestigd wordt door de politie♡♡♡♡![]()
Wat is deze en waar?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:31 schreef Fogel het volgende:
Als je nog een maffe film zoekt, zoek niet verder en kijk ‘the hangover games’.Lach met een schone bips![]()
Ik google ook regelmatig ietsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet echt soms afkortingen googelen
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De politie heeft een 24-jarige man gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij drie schietpartijen in en rond de Rotterdamse wijk IJsselmonde. Dat bevestigt een politiewoordvoerder aan NU.nl.
Nu ook op X:')![]()
The hangover is wel leuk en 2 ook. Is het ook zoiets?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:31 schreef Fogel het volgende:
Als je nog een maffe film zoekt, zoek niet verder en kijk ‘the hangover games’.Iedereen is een kutlultrut
iig beetje stichtelijk opgevoed en met strenge hand, dat is het voordeel ervan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit was groep 6 basisschoolWat kon ik kiezen met geen andere keuze in de weide omgeving
Do what you love, love what you do!![]()
Dank voor deze tip, waar kan ik deze vinden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:31 schreef Fogel het volgende:
Als je nog een maffe film zoekt, zoek niet verder en kijk ‘the hangover games’.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Netflix. Parodie op zowel alles.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat voordeel had Jolanda uit Epe ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
iig beetje stichtelijk opgevoed en met strenge hand, dat is het voordeel ervan.
Het is erger. Combo van dat en hunger games, met referenties naar veel andere films.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
The hangover is wel leuk en 2 ook. Is het ook zoiets?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb tijd zat, ik klik hem ff aan en kijk later wel. Thanksquote:Parodietjes zijn altijd leuk.
euh?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat voordeel had Jolanda uit Epe ookDo what you love, love what you do!![]()
Ik denk het wel, lekker toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zou iemand die ¤30.000 hebben buitgemaakt?Iedereen is een kutlultrut
De ‘wapens’ zijn gesponsored door een sex shop. Dus een trident heeft drie dildos erop. Dat soort maffe shit.I'm surrounded by morons!
Oh daar hou ik wel van. Thanksquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is erger. Combo van dat en hunger games, met referenties naar veel andere films.Iedereen is een kutlultrut
Can not find in nederlandse netflix.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is erger. Combo van dat en hunger games, met referenties naar veel andere films.Lach met een schone bips![]()
PProbeer te zoeken op code 43040, daar stond ie bij mij onder.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Can not find in nederlandse netflix.I'm surrounded by morons!
Uhmmm nee, ik kijk niet in jouw kijklijst of wat je kijkt. Dat is jouw persoonlijke profiel. Daar blijf ik buiten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zet het op de lijst.
Of @:loveyoulongtime jij kan het ook aan mijn lijst toevoegen!Lach met een schone bips![]()
Dit probleem ken ik. Moet morgen wel werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog steeds geen zin om te slapen
I'm surrounded by morons!
Het is de Hungover games, en niet op netflixquote:Iedereen is een kutlultrut
Mag gewoon hoor, ik kijk geen rare dingen, heb eigenlijk geen idee of er bv porno op netflix te vinden isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhmmm nee, ik kijk niet in jouw kijklijst of wat je kijkt. Dat is jouw persoonlijke profiel. Daar blijf ik buiten.
Jaquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik pas in de middag gelukkigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit probleem ken ik. Moet morgen wel werken:')![]()
Dan nog gaat het mij geen zak aan wat jij kijktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor, ik kijk geen rare dingen, heb eigenlijk geen idee of er bv porno op netflix te vinden is
Dat is nog steeds een van de slechtere wijkenquote:
Samen met knutteldorpThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, zal morgen eens met VPN ergens anders proberenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef Fogel het volgende:
P
[..]
Probeer te zoeken op code 43040, daar stond ie bij mij onder.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de Hungover games, en niet op netflix
Screenshot uit mijn Netflix app…I'm surrounded by morons!
Slaapwel kapoentjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu wel tijd om te gaan slapen
WelterustenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar jij zei HAngoverquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Screenshot uit mijn Netflix app…Iedereen is een kutlultrut
![]()
Altijd zo geweest toch Keizerslanden oa vond ik toen ook al niet best.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een van de slechtere wijken
Samen met knutteldorpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alsof jij nooit een tikfout maaktquote:
Is een regio gebonden filmquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Screenshot uit mijn Netflix app…Kan met VPN gewoon gekeken worden.
Kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd zo geweest toch Keizerslanden oa vond ik toen ook al niet best.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Samequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog steeds geen zin om te slapen♡♡♡♡![]()
Is geen tikfout hangover is een kater en hungover ook maar dan meervoud ofzoquote:Iig niet op de boeren NL netflix maar wel op de omweg spotnet. Dus dank je
Ken jij die Noorse Parodie op Kill Bill? Die was ook geniaal wel. De naam weet ik niet meer, is ook al wat jaren terug.quote:Lach met een schone bips![]()
Wel godverdommequote:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:31 schreef Fogel het volgende:
Als je nog een maffe film zoekt, zoek niet verder en kijk ‘the hangover games’.Iedereen is een kutlultrut
Graag gedaan, enjoy.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is geen tikfout hangover is een kater en hungover ook maar dan meervoud ofzoIig niet op de boeren NL netflix maar wel op de omweg spotnet. Dus dank je
Kill Buljo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken jij die Noorse Parodie op Kill Bill? Die was ook geniaal wel. De naam weet ik niet meer, is ook al wat jaren terug.I'm surrounded by morons!
Ken je Død Snø? Met nazi zombies.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaa, die ja. Die was ook wel echtI'm surrounded by morons!
Laat je mijn review wel wetenquote:
Ik gok dat de korte versie ‘WTF’ is.quote:I'm surrounded by morons!
Niet gezien, maar heb wel ff genoeg zombie shit gezien de laatste tijdquote:Maar wel leuk?
Als ik dat zeg is waarschijnlijk positiefquote:Iedereen is een kutlultrut
Het is… anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet gezien, maar heb wel ff genoeg zombie shit gezien de laatste tijdMaar wel leuk?
Zijn de crimi's uit Scandinavië ook. Ik hou er wel van, net als ik ook van films en series uit Zuid Korea en Japan kan genieten. Al vind ik die uit Scandinavië wat rauwer. Dat is mooi.quote:Lach met een schone bips![]()
Op The Hub zijn er ook veel die van het Rauwere werk houden heb ik gehoordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn de crimi's uit Scandinavië ook. Ik hou er wel van, net als ik ook van films en series uit Zuid Korea en Japan kan genieten. Al vind ik die uit Scandinavië wat rauwer. Dat is mooi.![]()
![]()
Daarom is het zo koud in de keuken, buiten 2 graden en ventilatierooster open
Uw ADH vitamine Worst
Spaanse series en films vind ik ook tof. Eigenlijk alles wat niet Hollywood plot A B of C volgt wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn de crimi's uit Scandinavië ook. Ik hou er wel van, net als ik ook van films en series uit Zuid Korea en Japan kan genieten. Al vind ik die uit Scandinavië wat rauwer. Dat is mooi.I'm surrounded by morons!
Hihiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Op The Hub zijn er ook veel die van het Rauwere werk houden heb ik gehoordLach met een schone bips![]()
Goed planquote:I'm surrounded by morons!
Eens vaak lekker rauw zonder gezeikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spaanse series en films vind ik ook tof. Eigenlijk alles wat niet Hollywood plot A B of C volgt wel.Iedereen is een kutlultrut
Sky Rojo was serieus een lekkere wegkijker. Vis a Vis was top. Maar die andere villa de pappel ofzo, daar kwam ik niet in, na 3 afleveringen afgezet en nooit verder gekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spaanse series en films vind ik ook tof. Eigenlijk alles wat niet Hollywood plot A B of C volgt wel.Lach met een schone bips![]()
Werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, morgen poging tot werken doen.
Truste
Ff een Rennie nemen. Maagzuur werkt op de borst.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb pijn op mijn borst en nu maak ik me zorgenLach met een schone bips![]()
Maagzuur was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff een Rennie nemen. Maagzuur werkt op de borst.
Niet gevoel v maagzuurquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff een Rennie nemen. Maagzuur werkt op de borst.
Maar kan ff zoeken naar rennie♡♡♡♡![]()
Ik woonde Blauwenoord dat en Colmschate was voor mij als kind altijd de grens tussen wel en niet tokkie in Deventerquote:al was die wijk naast ons achter de Scheg met die brandtrappen flats ook al niet geweldig volgens mij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wist dat serieus niet, tot ik vorig jaar ziek werd en ontiegelijk veel aan kotsen was geweest en erna dus ook pijn in de borst voelde vaker. Naar huisarts en bleek mijn maagklep toen niet goed te sluiten waardoor zuur omhoog kwam. Geen last meer van, maar voelde echt kut want kende dat gevoel niet. Maar Rennie of schepje maizena in water, opdrinken en klaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maagzuur was ook het eerste waar ik aan dacht
Kan van alles zijn: https://www.thuisarts.nl/(...)p-borst-wat-kan-zijnquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Stressssssquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan van alles zijn: https://www.thuisarts.nl/(...)p-borst-wat-kan-zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I knowquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan van alles zijn: https://www.thuisarts.nl/(...)p-borst-wat-kan-zijn
Maar denk dus aan erge dingen
En dan maak ik me zorgen♡♡♡♡![]()
Bellenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know
En dan maak ik me zorgenIedereen is een kutlultrut
Ik kan niet slapen en ik haat hetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat kan dan dus ook juist de oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know
En dan maak ik me zorgen
Als je niet overmatig zweet en misselijk bent, gewoon morgen even de huisarts bellen voor een onderzoekCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee niet zweten of misselijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dat kan dan dus ook juist de oorzaak zijn.
Als je niet overmatig zweet en misselijk bent, gewoon morgen even de huisarts bellen voor een onderzoek♡♡♡♡![]()
Of direct de HAP bellen kan natuurlijk ook, die dan wat vragen gaan stellen om te bepalen of je direct langs moet komen of dat het tot morgen kan wachten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja maar dat is weer een beetje overdreven. De zorg is al overbelastquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Of direct de HAP bellen kan natuurlijk ook, die dan wat vragen gaan stellen om te bepalen of je direct langs moet komen of dat het tot morgen kan wachten.♡♡♡♡![]()
Ja, ik wist het van een collega, die was dus heel erg aan het stressen dat het hartklachten waren, maar er op scans niets te zien was. Bleek bij de gastroscopie ook dat het maagzuur was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wist dat serieus niet, tot ik vorig jaar ziek werd en ontiegelijk veel aan kotsen was geweest en erna dus ook pijn in de borst voelde vaker. Naar huisarts en bleek mijn maagklep toen niet goed te sluiten waardoor zuur omhoog kwam. Geen last meer van, maar voelde echt kut want kende dat gevoel niet. Maar Rennie of schepje maizena in water, opdrinken en klaar.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij maakt je druk nu, ook een paniek aanval kan die klachten geven. Omdat je jezelf druk maakt. Lekker ff gaan zitten met een kopje thee in rustige kamer kan al veel schelen.quote:Lach met een schone bips![]()
Nou dan ook niet janken. En slapenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer een beetje overdreven. De zorg is al overbelastIedereen is een kutlultrut
Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij maakt je druk nu, ook een paniek aanval kan die klachten geven. Omdat je jezelf druk maakt. Lekker ff gaan zitten met een kopje thee in rustige kamer kan al veel schelen.♡♡♡♡![]()
Ik begreep het eerst ook niet, want nooit last van gehad. Moest toen bij de huisarts gaan liggen en na luisteren gaf ie me een extra stethoscoop om zelf te luisteren. drup drup drup.... Maagklep sluit niet goed daardoor kan het zuur er nu uitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wist het van een collega, die was dus heel erg aan het stressen dat het hartklachten waren, maar er op scans niets te zien was. Bleek bij de gastroscopie ook dat het maagzuur was.Easy fix Rennie en 2 maanden later ofzo alles weer werkend vanbinnen
Aardig waarom? Als er nood is bel je voor hulp ipv op fokquote:Iedereen is een kutlultrut
Omdat je als mens gewoon aardig kunt doenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Aardig waarom? Als er nood is bel je voor hulp ipv op fok♡♡♡♡![]()
Tjongequote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst ook niet, want nooit last van gehad. Moest toen bij de huisarts gaan liggen en na luisteren gaf ie me een extra stethoscoop om zelf te luisteren. drup drup drup.... Maagklep sluit niet goed daardoor kan het zuur er nu uitEasy fix Rennie en 2 maanden later ofzo alles weer werkend vanbinnen
♡♡♡♡![]()
Ik zei bellen, en nu ben ik onaardig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat je als mens gewoon aardig kunt doen
Maagzuur kan je voelen tot een druk net onder je keelquote:Dat heb ik dan weer gemerkt.
Wist niet dat je dat dan ook echt kan horen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst ook niet, want nooit last van gehad. Moest toen bij de huisarts gaan liggen en na luisteren gaf ie me een extra stethoscoop om zelf te luisteren. drup drup drup.... Maagklep sluit niet goed daardoor kan het zuur er nu uitEasy fix Rennie en 2 maanden later ofzo alles weer werkend vanbinnen
Maar altijd fijn als er een makkelijke oplossing is en het niets ernstigs is.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Niet janken en slapenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei bellen, en nu ben ik onaardig.
Daar doelde ik op♡♡♡♡![]()
Okéquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maagzuur kan je voelen tot een druk net onder je keelDat heb ik dan weer gemerkt.
Ik weet t niet♡♡♡♡![]()
Wel waar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet janken en slapen
Daar doelde ik op
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dokter zei ook al meestal hersteld het zichzelf wel, maar je bent zoveel aan kotsen geweest dus heeft tijd nodig. En ja dat klopte gewoon.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat dan ook echt kan horen.
Maar altijd fijn als er een makkelijke oplossing is en het niets ernstigs is.Lach met een schone bips![]()
Wat wil je nou? Er is blijkbaar paniek om niks dusquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet janken en slapen
Daar doelde ik opIedereen is een kutlultrut
Dat je aardig doetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Er is blijkbaar paniek om niks dus♡♡♡♡![]()
Je wil dus aandacht ipv medische hulp. Begrijp ik het nu wel?quote:Iedereen is een kutlultrut
Kan je nu punten scoren?Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Hoe staat het leven ermee? Jij kan nog wel veilig over straat daar?quote:
Of moet ik u tegen jou zeggen?
Als je niks aardigs weet te zeggen zeg je maar niksquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil dus aandacht ipv medische hulp. Begrijp ik het nu wel?♡♡♡♡![]()
Helaas zijn er in dat jaar meerdere mensen gestorvenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
in 1963 is vandaag Oscar Back gestorven
einde mededeling
JFK?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Helaas zijn er in dat jaar meerdere mensen gestorvenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hartverscheurende mededeling.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
einde mededelingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Helaas zijn er in dat jaar meerdere mensen gestorvennee toch?
sip nuSmile, it's free therapy.![]()
Gohquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
einde mededeling
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik voel me plots ontzettend leeg van binnen.lekker happen dan
Smile, it's free therapy.![]()
Wel een strenge winterquote:Iedereen is een kutlultrut
Het was een goed jaar hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat was een nutteloos feitje
soms post ik een rare feestdag
nu dit
keuzes keuzesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Óf m’n neus volstoppen. Hmmm. Moeilijk moeilijk….
maar.. nu nog?![]()
prop maar wat in je mond nuSmile, it's free therapy.![]()
Nee ben al klaar. Je kent me te goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
keuzes keuzes
maar.. nu nog?![]()
prop maar wat in je mond nu
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee ben al klaar. Je kent me te goed.![]()
![]()
Ja en met auto's op het ijsselmeerquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee ben al klaar. Je kent me te goed.![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: