SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wilde er het titel van makenquote:
Misschien trekt dat meer jongeren
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verdorie
Ik had er natuurlijk Sigma titel van moeten makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meisje van 16 vroeg me de tijd. Ik zei "5 voor half 7". Vroeg ze of ik dat in nummers kon zeggen. Euh ja, 6 2 5Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
lol no shit. ik vroeg dus een collega. en ging over rooster maken enzo.
Ik denk ok moeten we ff kijken, ja nee heb via chatgtp al gedaan. die maakt e her rooster.
Ok. het helpen erin dan en makkelijker maken ben ik ok mee. maar punt is het is een ongereguleerd iets en wmb zouden ze het aan banden moeten leggen, voor iedereen niet meer weet wat echt en niet echt is.Do what you love, love what you do!![]()
Frikandellen bosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zolang ze niet met een geit thuis komen moet je je geen zorgen makenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie dat weer anders, de generatie net ervoor wijst ze wel weer terecht. Zo gaat het al eeuwen. Zal niet veel aan veranderen.
En ja hele werelden storten ineen en dan staat er een groep op die opbouwen. Zo gaat het al de hele mensheid. Maar als ik hoor nu soms hoe autochtone nederlandse kinderen praten met een straattaaltje.... Tja. Wat leren ze nu nog op school dan?![]()
Had ze het tegen jou? Of is dit de grote Harrie showquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
jaar of 25 geleden en nog steeds als ik er aan denk dan doet mijn hart pijn en heb ik verdriet.
En dan ook nog allemaal mijn eigen schuld ook nog.....
Mooi dat leven maar ik heb liever frikandellen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sigma?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef greysbones het volgende:
Verdorie
Ik had er natuurlijk Sigma titel van moeten makenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kijk elke generatie pikt net iets meer van een andere taal opquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kifesh krijg shnoen van die skeere TT bro
Dat is toch ook niet slecht
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Meisje van 16 vroeg me de tijd. Ik zei "5 voor half 7". Vroeg ze of ik dat in nummers kon zeggen. Euh ja, 6 2 5
♡♡♡♡![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wat betekent dat nou eigenlijk?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kweenie, als ze de geit er eerst om weggesneden hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
zolang ze niet met een geit thuis komen moet je je geen zorgen maken
Lach met een schone bips![]()
Vetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wat betekent dat nou eigenlijk?
GaafThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik ken mn mocro straattaal wel. Zat op een mbo met 50% allochtonen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk elke generatie pikt net iets meer van een andere taal op
Dat is toch ook niet slecht:')![]()
Geen idee waar jouw obsessie vandaan komt maar gezond kan dat nooit zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ze het tegen jou? Of is dit de grote Harrie show![]()
Zoon hier zat ook op vmboquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken mn mocro straattaal wel. Zat op een mbo met 50% allochtonen.
Die kende serieus veel Turks
Ja?quote:Iedereen is een kutlultrut
We hebben alleen medelanders.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken mn mocro straattaal wel. Zat op een mbo met 50% allochtonen.Lach met een schone bips![]()
Obsessie gebruik je wel vaak he? Zou het.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee waar jouw obsessie vandaan komt maar gezond kan dat nooit zijn.
In mijn tijd had je de rivierenwijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja zou ik wel willen, maar in een volgend leven.quote:Iedereen is een kutlultrut
wat jij wilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Obsessie gebruik je wel vaak he? Zou het.....![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig heeft weer wat woordjesquote:![]()
Maar ach
We waren ooit allemaal eens jongThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Drijf hem niet naar het volgend leven!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen, maar in een volgend leven.Lach met een schone bips![]()
Ahw. Hoezo je eigen schuld? Vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
jaar of 25 geleden en nog steeds als ik er aan denk dan doet mijn hart pijn en heb ik verdriet.
En dan ook nog allemaal mijn eigen schuld ook nog.....
Mooi dat leven maar ik heb liever frikandellen
Ja, soms heb ik ook wel liever een frikandel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje ik heb meer dan 300 posts gezet vandaag
Gaat goedquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje ik heb meer dan 300 posts gezet vandaag
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets Marokkaansquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft weer wat woordjes![]()
Maar ach
We waren ooit allemaal eens jongIedereen is een kutlultrut
Ik ook te veel zie ik. Tijd voor een balansdagjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje ik heb meer dan 300 posts gezet vandaagCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Beetje (te) veel achter het scherm gezeten.quote:
Of niet:')![]()
Nee ik vond werken op verkeerde momenten belangrijker.... Ze had gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw. Hoezo je eigen schuld? Vreemdgegaan?
Ja, soms heb ik ook wel liever een frikandel![]()
Kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets Marokkaans
Maar nu is skibidi hip
En sigmaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets MarokkaansLekkere muziek wel.
Als het je helptquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje (te) veel achter het scherm gezeten.
Of niet
Om je tijd door te komen
Maghet best een keer
En wat betekent dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar nu is skibidi hip
En sigmaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Whejooow is van alle tijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wahhjoo hoor ik ook zo vaak, is iets Marokkaans:')sinterklaaskapoentje
![]()
Deze avond ging vet snelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het je helpt
Om je tijd door te komen
Maghet best een keer
Moet nog moe worden
Heb al de perfecte video daarvoor in gedachten:')![]()
ja maar anders, nu is het als verbazing ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Whejooow is van alle tijdenIedereen is een kutlultrut
Lekker tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze avond ging vet snel
Moet nog moe worden
Heb al de perfecte video daarvoor in gedachten
Jepquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
ja maar anders, nu is het als verbazing ofzoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan Danny een puntje aan zuigenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
excalatiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Tijd voor een lockdown van deze buurt![]()
![]()
Sigma: cool en populair zijn
"Ik kijk echt naar hem op, hij is zo sigma"
Skibidi: heeft geen specifieke betekenis, als er iets raar of opvallend gebeurt
"What the skibidi, waarom loop je nu tegen die deur?"
Mega: de max of veel
"Er is een nieuwe game en van wat ik gezien heb, is die mega!"
Glamour: stijlvol (vaak extravagante kleren, luipaardprint of strikjes)
“Die outfit is glamour!”
Aina: als uitroep wanneer iets fout gaat
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Sigma of gas = cool, goed
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goedCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Da fuck?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"Lach met een schone bips![]()
ja he hoe vervelend.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen, maar in een volgend leven.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is serieus leerzaamquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!":')![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"
@Kissingbirdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goed
Dan kun je ook mee doen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Drip gaat toch specifiek over kledingstijl?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goed
Yo je outfit is drip bro:')![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Drip gaat toch specifiek over kledingstijl?
Yo je outfit is drip broThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zaterdag lekker naar Oostende en pannetje mosselen met Belgische aardappeldingen doen
Dan heb je ook nog dat
Very mindfull
Very demure gedoetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou als ik meekijk als hij chat dan staan daar afkortingen dat ik denk ????? wat is dit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kissingbird
Dan kun je ook mee doen![]()
lls wrdt sws fgkrt
Smile, it's free therapy.![]()
Klnkrs zn cringequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als ik meekijk als hij chat dan staan daar afkortingen dat ik denk ????? wat is dit?
lls wrdt sws fgkrtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is dit de taal van de tieners tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
“Die outfit is glamour!”
"Ik kon net niet scoren daarnet. Aina!"nu voel ik me echt oud
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whut?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als ik meekijk als hij chat dan staan daar afkortingen dat ik denk ????? wat is dit?
lls wrdt sws fgkrtLach met een schone bips![]()
ik begrijp er echt niks van als hij chat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En iets met non character ofzo ?Smile, it's free therapy.![]()
Jepquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dit de taal van de tieners tegenwoordignu voel ik me echt oud
![]()
Vroeger op MSM en ouder liep in deed jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En iets met non character ofzo ?
j
v
k
m
tot schermpje weer leeg was
dank voor de vertaling, ik vreesde al het ergste. dit is niet meer te redden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Alphataal voor beginners
Lit = leuk
slay = cool
Gyatt = billen
Drip = style
Cringe = awkward
Sus = verdacht
FR (for real) = eerlijk
Rizz = charisma
Isg = is goed
Do what you love, love what you do!![]()
Ook jouw generatie had zo hun eigen taalquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
dank voor de vertaling, ik vreesde al het ergste. dit is niet meer te redden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dit de taal van de tieners tegenwoordignu voel ik me echt oud
beaam dat dit helaas de taal van tieners is tegenwoordig
en de hawk tuah grap niet vergeten , ben die zin ook wel beuSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Hvj wjnmkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroeger op MSM en ouder liep in deed je
j
v
k
m
tot schermpje weer leeg was
Wij zijn ntb:')![]()
Spit on that thingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]beaam dat dit helaas de taal van tieners is tegenwoordig
en de hawk tuah grap niet vergeten , ben die zin ook wel beu
heeft nog maar komt uit dialect dit is een berber taal die ik niet snap en niet wil snappen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jouw generatie had zo hun eigen taalDo what you love, love what you do!![]()
Kan wel, als we allemaal genoeg gebed zang doen kunnen we onze jeugd reddenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
dank voor de vertaling, ik vreesde al het ergste. dit is niet meer te redden.
Lolquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hvj wjnmk
Wij zijn ntb
Roflol
Ly
EnzovoortThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Begin maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan wel, als we allemaal genoeg gebed zang doen kunnen we onze jeugd redden♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: