🤤quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Lennie Blockmans, van Miss België naar Big brother-huis: “Hoog tijd dat mensen vijf keer per week een trans persoon op tv zien”
https://www.gva.be/cnt/dmf20250102_95581309
Je verwacht het niet, pff.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Lennie Blockmans, van Miss België naar Big brother-huis: “Hoog tijd dat mensen vijf keer per week een trans persoon op tv zien”
Nee bedoelde niet de Twitch streams maar de URL's van de normale streams.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:08 schreef Hunter het volgende:
Het is alleen op twitch te zien denk ik
En er zijn toch testers in het huis geweest
https://nl.nieuws-247.be/(...)brother-huis-getest/
Lastig om uit elke soort er een te kiezen om iedereen tevreden te houden Lhbtqia+ lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, intersekse, queer en aseksueel.quote:
Haha! Dat had zeker nog niet naar buiten mogen komen. Als dat zo is; dan waarschijnlijk morgen meer info over de deelnemers?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:28 schreef Hunter het volgende:
Dat artikel over Lennie Blockmans is gedateerd op 3 januari
Misschien is ze deze 'achterkant' ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien is ze deze 'achterkant' ?
https://twitch.tv/femsquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef Jockari het volgende:
Vandaag al een livestream over het huis? Zo ja, waar te bekijken ?
Influencer tutjesquote:
Alles is andersquote:
https://www.instagram.com/lennie_fromtheblock/quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dat, gek wordt je er van. Iedereen moet maar vertegenwoordigd worden anders worden ze woestboos (om met Kitty te spreken)...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lastig om uit elke soort er een te kiezen om iedereen tevreden te houden Lhbtqia+ lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, intersekse, queer en aseksueel.
Enige spanning wie de + gaat worden .. misschien een normaal mens.. mag ik dat zeggen? Ja dat zeg ik gewoon
Klopt, en ohhwee als er een "verkeerde" uitgestemd wordt.. ohw ohw ohw.. dat geeft nóg meer woestbooschquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat. Iedereen moet maar vertegenwoordigd worden anders worden ze woestboos (om met Kitty te spreken)...
Ik als belg had nog niet eens van hem/haar gehoord.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou nu weer een Nederlander moeten worden, 2 jaar een Belg achtereen gewonnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ehh wie is er dit jaar aan de de beurt om te winnen? de Belgen of wij? Altijd een lastig issue voor de Beide Febo's
Die steken het meeste geld erin dus... lastigquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zou nu weer een Nederlander moeten worden, 2 jaar een Belg achtereen gewonnen.
Inmiddels zijn we er al wel achter, dat hier geen vaste volgorde in zit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zou nu weer een Nederlander moeten worden, 2 jaar een Belg achtereen gewonnen.
Volgens salar wordt het een vrouw dit jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ehh wie is er dit jaar aan de de beurt om te winnen? de Belgen of wij? Altijd een lastig issue voor de Beide Febo's
In het begin is het nog Belg/Nederlander die er elke week uit gaat, maar ook wel eens niet. Qua winnaar is het random.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we er al wel achter, dat hier geen vaste volgorde in zit.
Ohhjee.. Van welke kant, Belg, Ned? En sluit zomaar alle genderlozen uit.. dâhmagniequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Volgens salar wordt het een vrouw dit jaar
Geen ideequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee.. Van welke kant, Belg, Ned? En sluit zomaar alle genderlozen uit.. dâhmagnie
Doet ie goed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee.. Van welke kant, Belg, Ned? En sluit zomaar alle genderlozen uit.. dâhmagnie
pagina bestaat niet meerquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat gelul ben ik dus al jaren beu.. ander kleurtje boeiehhhquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef freaky40 het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
De inrichting is al bekend!
Geen idee ken ze ook nietquote:
Buiten vind ik er wel gezellig uit zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef freaky40 het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
De inrichting is al bekend!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Het "Alles zit op slot.. werken voor je luxe- krengen" scenario.. uitgkouwd![]()
[ afbeelding ]
Daar zal veel geroddeld worden....quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Voor de influencers...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Buiten vind ik er wel gezellig uit zien.
Is ook elke keer weer een teleurstelling... na een lullig spelletje krijgen ze toch weer alles, het is al jaren zo geweest 3 maanden komen ze echt geen moer tekort, ze moeten alleen wel meespelten alsofquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jammer had van mij niet gehoeven
Precies... idem met de bedden... gaan echt wel in een bed slapenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is ook elke keer weer een teleurstelling... na een lullig spelletje krijgen ze toch weer alles, het is al jaren zo geweest 3 maanden komen ze echt geen moer tekort, ze moeten alleen wel meespelten alsof
Telefooncel > geen contact met buitenquote:
Ik vond het echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies... idem met de bedden... gaan echt wel in een bed slapen![]()
Nu wat leuke nep spannende lokkertjes![]()
Ziet er wel lekker fleurig uit daar
joewel anders stond die telefooncel er nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Telefooncel > geen contact met buiten
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:27 schreef KinKiJan het volgende:
Slaapzakken, sloten, houtblokken als stoel..
Armoede dus .. origineel wel ..
Dat is de telefooncel uit Utopia, daar mochten ze in roken....quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Telefooncel > geen contact met buiten
Ik ben geen roker. Maar ik mis dat gerook wel in big brother, zeker als er een paar echt verslaafd zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is de telefooncel uit Utopia, daar mochten ze in roken....
Die tuinquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:33 schreef Hunter het volgende:
https://bigbrothernederla(...)van-big-brother-2025
Haha! Maar het ziet er zo armzalig uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heeerlijk dit commentaar zonder dat we nog meer weten
![]()
Denk dat er binnen een week een lekkere bank staatquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Maar het ziet er zo armzalig uit
Wel voordeel dat ze nergens comfortabel lijken te kunnen hangen, die bank lijkt me niet fijn zitten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vijandige_architectuurquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Maar het ziet er zo armzalig uit
Wel voordeel dat ze nergens comfortabel lijken te kunnen hangen, die bank lijkt me niet fijn zitten.
vind wel lagge, ook geen banken, wel laggequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jammer had van mij niet gehoeven
De analogie van de febomuur waar ze dingentjes kunnen kopen met gewonnen muntjes, is ook al oudquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:37 schreef Hunter het volgende:
Op het filmpje ook die vending machine inderdaad
huh ik herken het hele huis niet meer, op de plaats van vending machine was toch eerst de gang naar de slaapkamers?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
'The Wall' lijkt ook wel terug in de vorm van een 'vending machine' (rechts op de foto).
[ afbeelding ]
Ze zullen echt niet 3 maanden op de grond hurken en liggen, die tere TV-zieltjes, claims van ruchgklachten kan BelgaTV niet gebruikenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat er binnen een week een lekkere bank staat
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:43 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Papegaai kan alles wat gezegd wordt navertellen?
Doet ie daar blijkbaar wel ja..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:43 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Papegaai kan alles wat gezegd wordt navertellen?
Haha wie weet, of maar 1 comfortabele stoel, voor 1 persoon, zoals er maar 1 fatsoenlijk bed in die kamers staatquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat er binnen een week een lekkere bank staat
Er is een stoffeerder volledig para gegaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha wie weet, of maar 1 comfortabele stoel, voor 1 persoon, zoals er maar 1 fatsoenlijk bed in die kamers staat
Ben wel benieuwd, het hele huis is zowat anders, dus wat dat betreft maken ze die belofte alvast waar.
Ow leukquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doet ie daar blijkbaar wel ja..
04 August ergens verweggiestan BB
The parrot has been silently idling in the house, but tonight, it shared gist about Venita that was shared by a fellow housemate.
https://www.dstv.com/afri(...)victim-bbnaija/video
Hou zelf niet zo van die felle kleurtjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies... idem met de bedden... gaan echt wel in een bed slapen![]()
Nu wat leuke nep spannende lokkertjes![]()
Ziet er wel lekker fleurig uit daar
Kook niequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou zelf niet zo van die felle kleurtjes
Zou het niet in mijn huis willenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou zelf niet zo van die felle kleurtjes
Wat ik al dachtquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een bank
Filmpje op goplay
Ja die moeten ze 'verdienen' net als de bedden etc.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een bank
Filmpje op goplay
Was vorig jaar toch ook al zo fleurig?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou het niet in mijn huis willenVeel te druk daar qua kleuren. Maar vind het wel fleurig om te zien op beeld. Weer eens wat anders.
Nice!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een bank
Filmpje op goplay
Maak jij de nieuwe plattegrond vast?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik al dacht
Die panicroom zit waar de oude geheime gang zat
ja maar nu vind ik het nog wat bonter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook al zo fleurig?
Had @Jockari dat niet gedaan vorig jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe plattegrond vast?
Maar de jouwe zijn groterquote:
@ledn81 had dat gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had @:Jockari dat niet gedaan vorig jaar
Of @:Ledn81
Yesquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat ze live gaan na de eerste aflevering
Zal wel beginnen met een al eerder opgenomen filmpje, met aankomst en binnentreden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat ze live gaan na de eerste aflevering
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Hunter het volgende:
Ook sip voor die influencertjes, missen ze de primeur
Vorig jaar zag je ze wel soort van live naar binnen gaan..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel beginnen met een al eerder opgenomen filmpje, met aankomst en binnentreden.
@greysbones Nope, ik had geen plattegrond gemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had @:Jockari dat niet gedaan vorig jaar
Of @:Ledn81
Was vorig jaar ook geloof ik, die eerste foto's waren kleurrijker dan wat we op streams/tv zagen. Dat filmpje laat het verschil ook wel zien in kleur ja. Ach ja, geef het wat streams en we weten niet beterquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef greysbones het volgende:
Als ik de foto van @:Kinkijan zie
Zijn de kleuren veel minder fel dan op de andere foto’s
Leuk dat je er ook weer bijbentquote:
Denk ook gezien het plaatje dat er niet voor iedereen een bed aanwezig is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Paul het volgende:
snap niet waar de gang naar de slaapkamers is gebleven
Nice! We roepen al vaker dat ze gesprekken op het scherm moeten laten zien, dit is veel creatieverquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
What does the parrot in BBN do?
Known for stirring up drama, the parrot listens in on housemates' private conversations, only to reveal them to the public at unexpected moments. The parrot made its debut during the “All Stars” season, quickly becoming a fan favourite for its ability to shake up the game.2 sep 2024
las daarna dat ze dit in het buitenland al eerder hebben gedaan..
Zeker als er te weinig drama is
Een soort live show in het klein dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
What does the parrot in BBN do?
Known for stirring up drama, the parrot listens in on housemates' private conversations, only to reveal them to the public at unexpected moments. The parrot made its debut during the “All Stars” season, quickly becoming a fan favourite for its ability to shake up the game.2 sep 2024
las daarna dat ze dit in het buitenland al eerder hebben gedaan..
Zeker als er te weinig drama is
ja maar bedoel hoe kom je nu van de woonkamer bij de slaapkamers?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook gezien het plaatje dat er niet voor iedereen een bed aanwezig is.
1 exit en 1 reguliere uitzendingquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
Ik zie in de tv gids dat er vrijdag twee aflevering zijn van BB, alleen is de tweede aflevering maar 15 minuten
Ja ben weer van de partij hoor, moet wel even laptop afstoffen nog hahaquote:
Eerste aflevering is gewoon de normale aflevering, 2e is de exit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
Ik zie in de tv gids dat er vrijdag twee aflevering zijn van BB, alleen is de tweede aflevering maar 15 minuten
Ik zie liever die wat rustigere kleurenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook geloof ik, die eerste foto's waren kleurrijker dan wat we op streams/tv zagen. Dat filmpje laat het verschil ook wel zien in kleur ja. Ach ja, geef het wat streams en we weten niet beter
[ afbeelding ]
Ah ok thanksquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 exit en 1 reguliere uitzending
Thanks!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eerste aflevering is gewoon de normale aflevering, 2e is de exit.
Er is hier iemand al fanatiekquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 exit en 1 reguliere uitzending
Daar moet om gestreden wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook gezien het plaatje dat er niet voor iedereen een bed aanwezig is.
1 slaapkamerquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar moet om gestreden worden
[ afbeelding ]
O nu zie wel veel bedden, zag plaatje met dekens op de grond, en 1 bed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er dus twee slaapkamers..quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
O nu zie wel veel bedden, zag plaatje met dekens op de grond, en 1 bed.
Die dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het filmpje laar de situatie vóór en ná zienquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
O nu zie wel veel bedden, zag plaatje met dekens op de grond, en 1 bed.
Ik tel nu 10 bedden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit gewoon een filtertje over de foto’squote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd zo geweest bij de RTL edities.
Zet ze in BBquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
Meer beelden van meer luxe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |