Nice!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een bank
Filmpje op goplay
Maak jij de nieuwe plattegrond vast?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik al dacht
Die panicroom zit waar de oude geheime gang zat
ja maar nu vind ik het nog wat bonter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook al zo fleurig?
Had @Jockari dat niet gedaan vorig jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe plattegrond vast?
Maar de jouwe zijn groterquote:
@ledn81 had dat gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had @:Jockari dat niet gedaan vorig jaar
Of @:Ledn81
Yesquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat ze live gaan na de eerste aflevering
Zal wel beginnen met een al eerder opgenomen filmpje, met aankomst en binnentreden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat ze live gaan na de eerste aflevering
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Hunter het volgende:
Ook sip voor die influencertjes, missen ze de primeur
Vorig jaar zag je ze wel soort van live naar binnen gaan..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel beginnen met een al eerder opgenomen filmpje, met aankomst en binnentreden.
@greysbones Nope, ik had geen plattegrond gemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had @:Jockari dat niet gedaan vorig jaar
Of @:Ledn81
Was vorig jaar ook geloof ik, die eerste foto's waren kleurrijker dan wat we op streams/tv zagen. Dat filmpje laat het verschil ook wel zien in kleur ja. Ach ja, geef het wat streams en we weten niet beterquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef greysbones het volgende:
Als ik de foto van @:Kinkijan zie
Zijn de kleuren veel minder fel dan op de andere foto’s
Leuk dat je er ook weer bijbentquote:
Denk ook gezien het plaatje dat er niet voor iedereen een bed aanwezig is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Paul het volgende:
snap niet waar de gang naar de slaapkamers is gebleven
Nice! We roepen al vaker dat ze gesprekken op het scherm moeten laten zien, dit is veel creatieverquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
What does the parrot in BBN do?
Known for stirring up drama, the parrot listens in on housemates' private conversations, only to reveal them to the public at unexpected moments. The parrot made its debut during the “All Stars” season, quickly becoming a fan favourite for its ability to shake up the game.2 sep 2024
las daarna dat ze dit in het buitenland al eerder hebben gedaan..
Zeker als er te weinig drama is
Een soort live show in het klein dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
What does the parrot in BBN do?
Known for stirring up drama, the parrot listens in on housemates' private conversations, only to reveal them to the public at unexpected moments. The parrot made its debut during the “All Stars” season, quickly becoming a fan favourite for its ability to shake up the game.2 sep 2024
las daarna dat ze dit in het buitenland al eerder hebben gedaan..
Zeker als er te weinig drama is
ja maar bedoel hoe kom je nu van de woonkamer bij de slaapkamers?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook gezien het plaatje dat er niet voor iedereen een bed aanwezig is.
1 exit en 1 reguliere uitzendingquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
Ik zie in de tv gids dat er vrijdag twee aflevering zijn van BB, alleen is de tweede aflevering maar 15 minuten
Ja ben weer van de partij hoor, moet wel even laptop afstoffen nog hahaquote:
Eerste aflevering is gewoon de normale aflevering, 2e is de exit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Lovely het volgende:
Ik zie in de tv gids dat er vrijdag twee aflevering zijn van BB, alleen is de tweede aflevering maar 15 minuten
Ik zie liever die wat rustigere kleurenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook geloof ik, die eerste foto's waren kleurrijker dan wat we op streams/tv zagen. Dat filmpje laat het verschil ook wel zien in kleur ja. Ach ja, geef het wat streams en we weten niet beter
[ afbeelding ]
Ah ok thanksquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 exit en 1 reguliere uitzending
Thanks!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eerste aflevering is gewoon de normale aflevering, 2e is de exit.
Er is hier iemand al fanatiekquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 exit en 1 reguliere uitzending
Daar moet om gestreden wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook gezien het plaatje dat er niet voor iedereen een bed aanwezig is.
1 slaapkamerquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar moet om gestreden worden
[ afbeelding ]
O nu zie wel veel bedden, zag plaatje met dekens op de grond, en 1 bed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er dus twee slaapkamers..quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
O nu zie wel veel bedden, zag plaatje met dekens op de grond, en 1 bed.
Die dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het filmpje laar de situatie vóór en ná zienquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
O nu zie wel veel bedden, zag plaatje met dekens op de grond, en 1 bed.
Ik tel nu 10 bedden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit gewoon een filtertje over de foto’squote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |