Nice!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een bank
Filmpje op goplay
Maak jij de nieuwe plattegrond vast?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik al dacht
Die panicroom zit waar de oude geheime gang zat
ja maar nu vind ik het nog wat bonter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook al zo fleurig?
Had @Jockari dat niet gedaan vorig jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe plattegrond vast?
Maar de jouwe zijn groterquote:
@ledn81 had dat gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had @:Jockari dat niet gedaan vorig jaar
Of @:Ledn81
Yesquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat ze live gaan na de eerste aflevering
Zal wel beginnen met een al eerder opgenomen filmpje, met aankomst en binnentreden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat ze live gaan na de eerste aflevering
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Hunter het volgende:
Ook sip voor die influencertjes, missen ze de primeur
Vorig jaar zag je ze wel soort van live naar binnen gaan..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel beginnen met een al eerder opgenomen filmpje, met aankomst en binnentreden.
@greysbones Nope, ik had geen plattegrond gemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had @:Jockari dat niet gedaan vorig jaar
Of @:Ledn81
Was vorig jaar ook geloof ik, die eerste foto's waren kleurrijker dan wat we op streams/tv zagen. Dat filmpje laat het verschil ook wel zien in kleur ja. Ach ja, geef het wat streams en we weten niet beterquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef greysbones het volgende:
Als ik de foto van @:Kinkijan zie
Zijn de kleuren veel minder fel dan op de andere foto’s
Leuk dat je er ook weer bijbentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |