Daar zal veel geroddeld worden....quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Voor de influencers...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Buiten vind ik er wel gezellig uit zien.
Is ook elke keer weer een teleurstelling... na een lullig spelletje krijgen ze toch weer alles, het is al jaren zo geweest 3 maanden komen ze echt geen moer tekort, ze moeten alleen wel meespelten alsofquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jammer had van mij niet gehoeven
Precies... idem met de bedden... gaan echt wel in een bed slapenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is ook elke keer weer een teleurstelling... na een lullig spelletje krijgen ze toch weer alles, het is al jaren zo geweest 3 maanden komen ze echt geen moer tekort, ze moeten alleen wel meespelten alsof
Telefooncel > geen contact met buitenquote:
Ik vond het echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies... idem met de bedden... gaan echt wel in een bed slapen![]()
Nu wat leuke nep spannende lokkertjes![]()
Ziet er wel lekker fleurig uit daar
joewel anders stond die telefooncel er nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Telefooncel > geen contact met buiten
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:27 schreef KinKiJan het volgende:
Slaapzakken, sloten, houtblokken als stoel..
Armoede dus .. origineel wel ..
Dat is de telefooncel uit Utopia, daar mochten ze in roken....quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Telefooncel > geen contact met buiten
Ik ben geen roker. Maar ik mis dat gerook wel in big brother, zeker als er een paar echt verslaafd zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is de telefooncel uit Utopia, daar mochten ze in roken....
Die tuinquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:33 schreef Hunter het volgende:
https://bigbrothernederla(...)van-big-brother-2025
Haha! Maar het ziet er zo armzalig uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heeerlijk dit commentaar zonder dat we nog meer weten
![]()
Denk dat er binnen een week een lekkere bank staatquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Maar het ziet er zo armzalig uit
Wel voordeel dat ze nergens comfortabel lijken te kunnen hangen, die bank lijkt me niet fijn zitten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vijandige_architectuurquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Maar het ziet er zo armzalig uit
Wel voordeel dat ze nergens comfortabel lijken te kunnen hangen, die bank lijkt me niet fijn zitten.
vind wel lagge, ook geen banken, wel laggequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jammer had van mij niet gehoeven
De analogie van de febomuur waar ze dingentjes kunnen kopen met gewonnen muntjes, is ook al oudquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:37 schreef Hunter het volgende:
Op het filmpje ook die vending machine inderdaad
huh ik herken het hele huis niet meer, op de plaats van vending machine was toch eerst de gang naar de slaapkamers?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
'The Wall' lijkt ook wel terug in de vorm van een 'vending machine' (rechts op de foto).
[ afbeelding ]
Ze zullen echt niet 3 maanden op de grond hurken en liggen, die tere TV-zieltjes, claims van ruchgklachten kan BelgaTV niet gebruikenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat er binnen een week een lekkere bank staat
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:43 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Papegaai kan alles wat gezegd wordt navertellen?
Doet ie daar blijkbaar wel ja..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:43 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Papegaai kan alles wat gezegd wordt navertellen?
Haha wie weet, of maar 1 comfortabele stoel, voor 1 persoon, zoals er maar 1 fatsoenlijk bed in die kamers staatquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat er binnen een week een lekkere bank staat
Er is een stoffeerder volledig para gegaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha wie weet, of maar 1 comfortabele stoel, voor 1 persoon, zoals er maar 1 fatsoenlijk bed in die kamers staat
Ben wel benieuwd, het hele huis is zowat anders, dus wat dat betreft maken ze die belofte alvast waar.
Ow leukquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doet ie daar blijkbaar wel ja..
04 August ergens verweggiestan BB
The parrot has been silently idling in the house, but tonight, it shared gist about Venita that was shared by a fellow housemate.
https://www.dstv.com/afri(...)victim-bbnaija/video
Hou zelf niet zo van die felle kleurtjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies... idem met de bedden... gaan echt wel in een bed slapen![]()
Nu wat leuke nep spannende lokkertjes![]()
Ziet er wel lekker fleurig uit daar
Kook niequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou zelf niet zo van die felle kleurtjes
Zou het niet in mijn huis willenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou zelf niet zo van die felle kleurtjes
Wat ik al dachtquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een bank
Filmpje op goplay
Ja die moeten ze 'verdienen' net als de bedden etc.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een bank
Filmpje op goplay
Was vorig jaar toch ook al zo fleurig?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou het niet in mijn huis willenVeel te druk daar qua kleuren. Maar vind het wel fleurig om te zien op beeld. Weer eens wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |