Bij deze heb je zequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Dank je wel.
Over de helft heen, nog 22 te gaan.
Ik dacht dat je er 40 nodig had. Maar 50 dus.quote:
@moemoe doet normaal wel een stuk liever.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
Heb ik moemoe even in een spoiler in de OP gezet aangezien ik vermoed dat ze niet door gaat sparen...
Geweldig, dankjewel!quote:Op zondag 2 februari 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
en de paar die ik daarna nog had bij Mir en Schanu gestort
Dank je wel dear, lief van jequote:
Klopt, ik mag uit de OP.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
Heb ik moemoe even in een spoiler in de OP gezet aangezien ik vermoed dat ze niet door gaat sparen...
Als ik deze week nog zegeltjes verzamel krijg jij zequote:Op zondag 2 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:moemoe doet normaal wel een stuk liever.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
Mocht de OP nog een keertje kunnen worden bijgewerkt, ik spaar ook. Blijkbaar vergat mijn vrouw steeds om de Jumbo extra’s pas te scannen bij de kassa
Dank je wel!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef Aventura het volgende:
Ik heb iedereen in de OP behalve Schanu (sorry, maar ik had er maar 6 en ik las dat je al 1 kaart had) een zegel gegeven
Is morgen niet de laatste dag?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:18 schreef Bosjetulpen het volgende:
Net weer een boodschapje gedaan, en ik heb nog 16 zegels nodig. Dat moet vast op de een of andere manier nog lukken, toch? Hopelijk doen ze komend weekend ook nog een keer de dubbele zegels.
je kan nog een weekje sparenquote:
quote:De actie start op woensdag 1 januari 2025 en loopt t/m dinsdag 11 februari 2025. Verzilveren is mogelijk t/m dinsdag 25 februari 2025.
In de OP staan mensen die willen hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Hai! Ik heb 2 kaarten vol, dus stuur me op welke manier dan ook maar.een bericht 👍🏼
Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:34 schreef Aventura het volgende:
@:schanu
@:tjacka
@:mevrouwcactus
Jullie hebben er 1 zegel bij! Hopelijk hebben jullie er nog wat aan!
Ik heb je net 7 zegels gegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:moemoe doet normaal wel een stuk liever.
Jij ook bedankt!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:34 schreef Aventura het volgende:
@:schanu
@:tjacka
@:mevrouwcactus
Jullie hebben er 1 zegel bij! Hopelijk hebben jullie er nog wat aan!
Heel graag:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Hai! Ik heb 2 kaarten vol, dus stuur me op welke manier dan ook maar.een bericht 👍🏼
Heb je nog over?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Hoeveel wil je?quote:
Hoeveel wil je?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:03 schreef arvensis het volgende:
[..]
Heb je nog over?
Ik had er weer 1quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:05 schreef arvensis het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wat je kwijt wil/kan!
Mag ik alsnog in de OP?quote:
@Viv @Niznoquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Mag ik alsnog in de OP?
Ik heb al 11 zegels.
Wie wil mij helpen?.
Ik zal mijn vriendin nog even vragen voor je!quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Mag ik alsnog in de OP?
Ik heb al 11 zegels.
Wie wil mij helpen?.
Thanks.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin nog even vragen voor je!
donequote:
Ik had je nog een dm gestuurd, maar die heb je niet gekregen denk ik? Heb je toevallig nog een volle kaart?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Lief, thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had er weer 1Die heb je alvast erbij
Je hebt er 5 bij.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er 40 nodig had. Maar 50 dus.![]()
Maar super bedankt. Als het niet lukt deel ik weer terug uit lieverds.
Heb je toegevoegd aan de OP, succes nog!quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik ga het toch ook niet redden dus alles iemand nog zegels over heeft![]()
9 gestuurd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik ga het toch ook niet redden dus alles iemand nog zegels over heeft![]()
Dank je wel! Je bent de eerstequote:Op maandag 10 februari 2025 07:52 schreef gianni61 het volgende:
Vrijdag weer wat boodschappen gedaan, dus 5 zegeltjes naar @:capricia en 4 naar @:laziness
quote:
Heel lief dat je aan ons denkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik dat geweten, dan had je ze allemaal gekregen.
Maar goed, ik zal deze week nog wel een keer bij de jumbo komen.
+1quote:
Wir schaffen dasquote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb nu 33 zegels.
Dus nog even te gaan. Maar met ieders hulp komen we er misschien wel.
Morgen heb ik er een stuk of 5 voor je.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb nu 33 zegels.
17 erbijquote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb nu 33 zegels.
toegevoegdquote:
Had er maar 1, en die is voor jouquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik ook wat zegels ontvangen?
Ik heb samen met een buurvrouw al fysieke zegels gespaard voor een pakket voor het buurtkastje en ik zou nu toch ook graag voor onszelf nog zo’n pakket bij elkaar willen sparen. De spullen die we zelf niet gebruiken gaan ook weer naar het buurtkastje.
Tof, dankjewel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had er maar 1, en die is voor jou
Ik kijk net. En ik heb opeens een hele volle kaart.quote:
Je hebt er 5 bijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik ook wat zegels ontvangen?
Ik heb samen met een buurvrouw al fysieke zegels gespaard voor een pakket voor het buurtkastje en ik zou nu toch ook graag voor onszelf nog zo’n pakket bij elkaar willen sparen. De spullen die we zelf niet gebruiken gaan ook weer naar het buurtkastje.
Ik heb ook zo'n oudjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef Donna het volgende:
Ik heb nog genoeg om 'mijn' oudje blij te maken met een pakket en als ik dan over heb ga ik uitdelen!
Dit klinkt raar trouwens. Ik heb een soort van uhm vriendin ofzo van 80+. Die help ik met van alles in ruil voor koekjes en thee en gezelschap.
5 erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:47 schreef arvensis het volgende:
Ik spaar voor m’n moeder, maar kom er nog 9 te kort.
Laatste wat ik had aan je gegeven!quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:41 schreef mir1986 het volgende:
Ik zou nog 11 zegels kunnen gebruiken. Dank alvast!
Dank je wel! Kan er nog vijf gebruiken! ☺quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:59 schreef caroro het volgende:
[..]
Laatste wat ik had aan je gegeven!
+4quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dank je wel! Kan er nog vijf gebruiken! ☺
blijkbaar kreeg je deze week dubbele zegeltjes, dus ik heb er nog 12 kunnen sturenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:35 schreef Lingue het volgende:
Ik heb nog 14 zegels nodig voor mijn 1 persoons huishouden. Alleen een pakket bij elkaar sparen is echt haast onmogelijk jammer genoeg.
\
Dankjewel!! Heel lief.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar kreeg je deze week dubbele zegeltjes, dus ik heb er nog 12 kunnen sturen
@arvensis kan je uit de OP?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:57 schreef caroro het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ze compleet nu!
Yes, laatste 2.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:27 schreef Viv het volgende:
@:lingue jij moet nog 2 zegels toch?
@:tjacka en @:laziness zijn jullie compleet?
Ik moet er nog 12 voor het tweede pakket dat ik weggeef.quote:Op zondag 16 februari 2025 01:27 schreef Viv het volgende:
Wij hebben er genoegquote:Op zondag 16 februari 2025 01:27 schreef Viv het volgende:
+ 4quote:Op zondag 16 februari 2025 08:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moet er nog 12 voor het tweede pakket dat ik weggeef.
Zou ik er 2 van je mogen? Dan heb ik een pakketje bij elkaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:09 schreef Tjacka het volgende:
Wij hebben er nu nog 10 over. Als ik iemand kan helpen dan doe ik dat graag. Het is best een geinig pakketje
Ik heb er nu 13.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb nog 25 zegels. Wie wil en hoeveel?
14 van mij erbij!quote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb er nu 13.
Dus als je wat wil geven ben ik je dankbaar.
Als je er voor mij nog 5 hebt dan krijg ik ‘m met mijn eigen weekboodschappen erbij nog net op tijd vol.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb nog 25 zegels. Wie wil en hoeveel?
20 erbijquote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb er nu 13.
Dus als je wat wil geven ben ik je dankbaar.
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
20 erbij
En @:laziness heb ik 5 gegeven.
Dank u, dank uquote:
Thanks!quote:Op zondag 16 februari 2025 18:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
20 erbij
En @:laziness heb ik 5 gegeven.
Die heb je nu ook (had er precies 3 nog).quote:Op zondag 16 februari 2025 18:46 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank u
Nog maar drie te gaan![]()
Wat een fijne dag zo.
Oh wouw! Nou, dan kan ik die morgen halen.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die heb je nu ook (had er precies 3 nog).
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:18 schreef Lingue het volgende:
Dank voor de laatste 2 zegels voor wie het was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |