Heb je nog over?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Hai! Ik heb 2 kaarten vol, dus stuur me op welke manier dan ook maar.een bericht 👍🏼
Hoeveel wil je?quote:
Hoeveel wil je?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:03 schreef arvensis het volgende:
[..]
Heb je nog over?
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
Ik had er weer 1quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:05 schreef arvensis het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wat je kwijt wil/kan!
Mag ik alsnog in de OP?quote:
@Viv @Niznoquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Mag ik alsnog in de OP?
Ik heb al 11 zegels.
Wie wil mij helpen?.
Ik zal mijn vriendin nog even vragen voor je!quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Mag ik alsnog in de OP?
Ik heb al 11 zegels.
Wie wil mij helpen?.
Thanks.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin nog even vragen voor je!
donequote:
Ik had je nog een dm gestuurd, maar die heb je niet gekregen denk ik? Heb je toevallig nog een volle kaart?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Hai! Ik heb 2 kaarten vol, dus stuur me op welke manier dan ook maar.een bericht 👍🏼
Lief, thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had er weer 1Die heb je alvast erbij
Je hebt er 5 bij.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er 40 nodig had. Maar 50 dus.![]()
Maar super bedankt. Als het niet lukt deel ik weer terug uit lieverds.
Heb je toegevoegd aan de OP, succes nog!quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik ga het toch ook niet redden dus alles iemand nog zegels over heeft![]()
9 gestuurd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik ga het toch ook niet redden dus alles iemand nog zegels over heeft![]()
Dank je wel! Je bent de eerstequote:Op maandag 10 februari 2025 07:52 schreef gianni61 het volgende:
Vrijdag weer wat boodschappen gedaan, dus 5 zegeltjes naar @:capricia en 4 naar @:laziness
quote:
Heel lief dat je aan ons denkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik dat geweten, dan had je ze allemaal gekregen.
Maar goed, ik zal deze week nog wel een keer bij de jumbo komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |