Dank je welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef Aventura het volgende:
Ik heb iedereen in de OP behalve Schanu (sorry, maar ik had er maar 6 en ik las dat je al 1 kaart had) een zegel gegeven
Dank je welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook nog een paar zegels in de OP uitgedeeld en ben op nu.
Bij deze heb je zequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Dank je wel.
Over de helft heen, nog 22 te gaan.
Ik dacht dat je er 40 nodig had. Maar 50 dus.quote:
@moemoe doet normaal wel een stuk liever.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
Heb ik moemoe even in een spoiler in de OP gezet aangezien ik vermoed dat ze niet door gaat sparen...
Geweldig, dankjewel!quote:Op zondag 2 februari 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
en de paar die ik daarna nog had bij Mir en Schanu gestort
Dank je wel dear, lief van jequote:
Klopt, ik mag uit de OP.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
Heb ik moemoe even in een spoiler in de OP gezet aangezien ik vermoed dat ze niet door gaat sparen...
Als ik deze week nog zegeltjes verzamel krijg jij zequote:Op zondag 2 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:moemoe doet normaal wel een stuk liever.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
Mocht de OP nog een keertje kunnen worden bijgewerkt, ik spaar ook. Blijkbaar vergat mijn vrouw steeds om de Jumbo extra’s pas te scannen bij de kassa
Dank je wel!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef Aventura het volgende:
Ik heb iedereen in de OP behalve Schanu (sorry, maar ik had er maar 6 en ik las dat je al 1 kaart had) een zegel gegeven
Is morgen niet de laatste dag?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:18 schreef Bosjetulpen het volgende:
Net weer een boodschapje gedaan, en ik heb nog 16 zegels nodig. Dat moet vast op de een of andere manier nog lukken, toch? Hopelijk doen ze komend weekend ook nog een keer de dubbele zegels.
je kan nog een weekje sparenquote:
quote:De actie start op woensdag 1 januari 2025 en loopt t/m dinsdag 11 februari 2025. Verzilveren is mogelijk t/m dinsdag 25 februari 2025.
In de OP staan mensen die willen hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Hai! Ik heb 2 kaarten vol, dus stuur me op welke manier dan ook maar.een bericht 👍🏼
Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:34 schreef Aventura het volgende:
@:schanu
@:tjacka
@:mevrouwcactus
Jullie hebben er 1 zegel bij! Hopelijk hebben jullie er nog wat aan!
Ik heb je net 7 zegels gegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:moemoe doet normaal wel een stuk liever.
Jij ook bedankt!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:34 schreef Aventura het volgende:
@:schanu
@:tjacka
@:mevrouwcactus
Jullie hebben er 1 zegel bij! Hopelijk hebben jullie er nog wat aan!
Heel graag:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:13 schreef Vlinder het volgende:
Hai! Ik heb 2 kaarten vol, dus stuur me op welke manier dan ook maar.een bericht 👍🏼
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |