+1quote:
Wir schaffen dasquote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb nu 33 zegels.
Dus nog even te gaan. Maar met ieders hulp komen we er misschien wel.
Morgen heb ik er een stuk of 5 voor je.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb nu 33 zegels.
17 erbijquote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef capricia het volgende:
Ik heb nu 33 zegels.
toegevoegdquote:
Had er maar 1, en die is voor jouquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik ook wat zegels ontvangen?
Ik heb samen met een buurvrouw al fysieke zegels gespaard voor een pakket voor het buurtkastje en ik zou nu toch ook graag voor onszelf nog zo’n pakket bij elkaar willen sparen. De spullen die we zelf niet gebruiken gaan ook weer naar het buurtkastje.
Tof, dankjewel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had er maar 1, en die is voor jou
Ik kijk net. En ik heb opeens een hele volle kaart.quote:
Je hebt er 5 bijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik ook wat zegels ontvangen?
Ik heb samen met een buurvrouw al fysieke zegels gespaard voor een pakket voor het buurtkastje en ik zou nu toch ook graag voor onszelf nog zo’n pakket bij elkaar willen sparen. De spullen die we zelf niet gebruiken gaan ook weer naar het buurtkastje.
Ik heb ook zo'n oudjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef Donna het volgende:
Ik heb nog genoeg om 'mijn' oudje blij te maken met een pakket en als ik dan over heb ga ik uitdelen!
Dit klinkt raar trouwens. Ik heb een soort van uhm vriendin ofzo van 80+. Die help ik met van alles in ruil voor koekjes en thee en gezelschap.
5 erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:47 schreef arvensis het volgende:
Ik spaar voor m’n moeder, maar kom er nog 9 te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |