Er vallen hier net de eerste vlokjes, maar zo te zien natte sneeuwquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier valt behoorlijk wat maar het blijft half liggen.
Hey Jussiequote:
Dat is het ook vooral. Valt mee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er vallen hier net de eerste vlokjes, maar zo te zien natte sneeuw
Wat houdt het de gemoederen toch bezig he die sneeuwquote:
Ja komt niet zo vaak (meer) voor hequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat houdt het de gemoederen toch bezig he die sneeuw
Die witte vlokken die hier nu naar beneden vallenquote:
Huh? Bij jou niet?!quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuw bij jullie, hier geen vlokje helaas
Oh, toch. Hier keek ik een uur later dan jouw bericht naar buiten, maar er ligt echt wel wat hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er vallen hier net de eerste vlokjes, maar zo te zien natte sneeuw
Een paar vlokjes natte sneeuw hebben we gehad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh? Bij jou niet?!
Mogguh trouwens!
Hier dus geen natte sneeuw maar het ligt gewoon echtquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een paar vlokjes natte sneeuw hebben we gehad.
Jij woont westelijk toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sneeuw is weer een eind weg.
Zijn het kids of tieners?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier dus geen natte sneeuw maar het ligt gewoon echt
Mss wel net als zondag een sneeuwpop de gemaakt wordt, maar ja: de scholen zijn weer begonnen.
Mss dat de kids vanmiddag nog wat kunnen doen.
Leuk, ik hou der van. Hier ligt een mm dik op sommige plekkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier dus geen natte sneeuw maar het ligt gewoon echt
Mss wel net als zondag een sneeuwpop de gemaakt wordt, maar ja: de scholen zijn weer begonnen.
Mss dat de kids vanmiddag nog wat kunnen doen.
Dotje van een popje dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ik hou der van. Hier ligt een mm dik op sommige plekkenNog geen minipopje van de maken
Geen idee wat hier in de buurt woont. Daar hou ik me niet mee bezigquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn het kids of tieners?
Ik hou ook vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ik hou der van. Hier ligt een mm dik op sommige plekkenNog geen minipopje van de maken
Wordt dan wel een mini mini mini dotje van een popjequote:Op donderdag 9 januari 2025 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje van een popje dan?
Met de langlaufski's naar je werkquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee wat hier in de buurt woont. Daar hou ik me niet mee bezig
Zit speeltuintje voor kleine kinderen bij me aan de overkant, maar de sneeuwpop was aan de andere kant van het flatgebouw gemaakt. Gisteren was er nog een heeeeel klein plukje te zien in een bladerhoop op de plek van de pop
[..]
Ik hou ook vansneeuw
![]()
Heb zelfs eigen langlaufski's en -schoenen (zouden ze me nog passen...?)
Maar toen ik de gordijnen open deed `was het voornemen met de fiets te gaan was al wel verdwenen ja :P
Het was dus nu wel blijven liggen, maar ook begon het gisteravond al te vriezen.
Dat vind ik een mindere combinatie om te fietsen.
Had wel met de bus gekund naar werk, maar dit was net zo makkelijk.
Ik ging altijd (nu ja, wat is altijd) aan het eind van januari/begin februari op wintersportvakantiequote:Op donderdag 9 januari 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de langlaufski's naar je werkook een leuk idee
Leuk je zou het nu weer kunnen doen, als het blijf liggen tenminste. Van de week was het zo wegquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ging altijd (nu ja, wat is altijd) aan het eind van januari/begin februari op wintersportvakantie
Maar heb ook wel hier gelanglaufd ja, vorige winter zelfs nog.
Gaat niet gbeuren denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk je zou het nu weer kunnen doen, [u]als het blijf liggen[/u] tenminste. Van de week was het zo weg
quote:
Ik heb het niet koud, maar een beetje mannelijke warmte is niet verkeerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik je opwarmen dan maar?
Oehquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud, maar een beetje mannelijke warmte is niet verkeerd
Oeeh romance hierquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud, maar een beetje mannelijke warmte is niet verkeerd
Lekkuh lekkuh,quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
* TheStigsDutchCousin warmt Dotteke op
Hey Klaasje, hoe is het nu?quote:
O kijk dat is het betere werkquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga wel ff naar de platenzaak. heb een waardebon voor 75 euro
Fijn te horen dat het goed met je gaat.quote:
Dan ken je Stiggy nog nietquote:
Nee nee meid, dat is niet (altijd) waar...quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het goed met je gaat.Met mij gaat het altijd goed.
Ach jawel, zijn soms wat kleine ongemakjes van het leven, maar dat hoort erbijquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee nee meid, dat is niet (altijd) waar...
Hier niet hoor. Maar nu wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het goed met je gaat.Met mij gaat het altijd goed.
Wat fijn dat je weer wat 'juujj' hebt gevondenquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Maar nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |