Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Sneeuw bij jullie, hier geen vlokje helaasquote:
Hier valt behoorlijk wat maar het blijft half liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuw bij jullie, hier geen vlokje helaas
Er vallen hier net de eerste vlokjes, maar zo te zien natte sneeuwquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier valt behoorlijk wat maar het blijft half liggen.
Hey Jussiequote:
Dat is het ook vooral. Valt mee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er vallen hier net de eerste vlokjes, maar zo te zien natte sneeuw
Wat houdt het de gemoederen toch bezig he die sneeuwquote:
Ja komt niet zo vaak (meer) voor hequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat houdt het de gemoederen toch bezig he die sneeuw
Die witte vlokken die hier nu naar beneden vallenquote:
Huh? Bij jou niet?!quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuw bij jullie, hier geen vlokje helaas
Oh, toch. Hier keek ik een uur later dan jouw bericht naar buiten, maar er ligt echt wel wat hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er vallen hier net de eerste vlokjes, maar zo te zien natte sneeuw
Een paar vlokjes natte sneeuw hebben we gehad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh? Bij jou niet?!
Mogguh trouwens!
Hier dus geen natte sneeuw maar het ligt gewoon echtquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een paar vlokjes natte sneeuw hebben we gehad.
Jij woont westelijk toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sneeuw is weer een eind weg.
Zijn het kids of tieners?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier dus geen natte sneeuw maar het ligt gewoon echt
Mss wel net als zondag een sneeuwpop de gemaakt wordt, maar ja: de scholen zijn weer begonnen.
Mss dat de kids vanmiddag nog wat kunnen doen.
Leuk, ik hou der van. Hier ligt een mm dik op sommige plekkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier dus geen natte sneeuw maar het ligt gewoon echt
Mss wel net als zondag een sneeuwpop de gemaakt wordt, maar ja: de scholen zijn weer begonnen.
Mss dat de kids vanmiddag nog wat kunnen doen.
Dotje van een popje dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ik hou der van. Hier ligt een mm dik op sommige plekkenNog geen minipopje van de maken
Geen idee wat hier in de buurt woont. Daar hou ik me niet mee bezigquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn het kids of tieners?
Ik hou ook vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ik hou der van. Hier ligt een mm dik op sommige plekkenNog geen minipopje van de maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |