Lovelyquote:
Ah neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1 van de nijntjes van mijn zus is dood
Lag helemaal stijf in de kooi. De andere wist even niet wat er aan de hand was leek het. Zo sneuquote:
Ach wat sneu inderdaad...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lag helemaal stijf in de kooi. De andere wist even niet wat er aan de hand was leek het. Zo sneu
Bijna 5. Was een dwerg hangoortje. Beide overigens. Vermoed dat het iets met de tanden te doen had, want mijn zus zei dat ze knarsetanden hoorde. En het beestje at niet meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach wat sneu inderdaad...
Al een oud nijn?
Al hoeft knarsetanden zelf niet per se met de tanden te doen hebben, is luidruchtig tandenknarsen door een konijn een teken van pijn (zachtjes knarsen kan zoiets zijn als het spinnen van een kat, en dus van een happy konijn).quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna 5. Was een dwerg hangoortje. Beide overigens. Vermoed dat het iets met de tanden te doen had, want mijn zus zei dat ze knarsetanden hoorde. En het beestje at niet meer.
Ja, dat bleek dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Al hoeft knarsetanden zelf niet per se met de tanden te doen hebben, is luidruchtig tandenknarsen door een konijn een teken van pijn (zachtjes knarsen kan zoiets zijn als het spinnen van een kat, en dus van een happy konijn).
Maar als ze niet eten, kan het wel aan de tanden liggen (maar ook aan andere oorzaken). En een konijn dat niet eet, heeft een probleem....
quote:
Vooral voor mijn zus en de kids.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Sterkte ermee![]()
Ook voor je zus (en kids?)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1 van de nijntjes van mijn zus is dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |