Valt eigenlijk best wel mee, maar veel slaapgebrek en ook de indrukken verwerken.quote:
6 mensen, maar het was heel tof!quote:
Grote blijquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best wel mee, maar veel slaapgebrek en ook de indrukken verwerken.
[..]
6 mensen, maar het was heel tof!
Valt mee, hij heeft een kleinigheidje gekregen en heeft zich een leuke kaart met muziek toegeėigend!quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Grote blij
MiniToT werd zeker ook weer flink verwend?
Sallyquote:
Amyquote:
Altijd ochtend?quote:
En jij ook!quote:
Hmm nee, ik ben toch meer een avondmensquote:
Sow!quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij ook!![]()
Dat er maar evenveel liefde als in 2026 mag zijn
Oehquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm nee, ik ben toch meer een avondmens
Lovelyquote:
Soms kun je er wel iets in zien, gewoon je fantasie de vrije loop laten!quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds niets in
Dan heb je niet genoeg LSD op!quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds niets in
Net als Fok!quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg LSD op!
Er valt niets in te zien; het is gewoon random.
Er zit een veel diepere betekenis in!quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg LSD op!
Er valt niets in te zien; het is gewoon random.
Dat je tussen haar benen wil wiebelen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zit een veel diepere betekenis in!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je tussen haar benen wil wiebelen?
Wat heb je dit netjes geformuleerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je tussen haar benen wil wiebelen?
Mini-ToT kijkt meequote:Op donderdag 2 januari 2025 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heb je dit netjes geformuleerd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is weer enorm aan het hyperen hier!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit wil ik echt nog eens live zienquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Heb Scooter aantal jaar terug nog live gezienquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit wil ik echt nog eens live zien
Move your ass!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb Scooter aantal jaar terug nog live gezien
Deze man hequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb Scooter aantal jaar terug nog live gezien
Sallyquote:
Lovelyquote:
Ah neequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1 van de nijntjes van mijn zus is dood
Lag helemaal stijf in de kooi. De andere wist even niet wat er aan de hand was leek het. Zo sneuquote:
Ach wat sneu inderdaad...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lag helemaal stijf in de kooi. De andere wist even niet wat er aan de hand was leek het. Zo sneu
Bijna 5. Was een dwerg hangoortje. Beide overigens. Vermoed dat het iets met de tanden te doen had, want mijn zus zei dat ze knarsetanden hoorde. En het beestje at niet meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach wat sneu inderdaad...
Al een oud nijn?
Al hoeft knarsetanden zelf niet per se met de tanden te doen hebben, is luidruchtig tandenknarsen door een konijn een teken van pijn (zachtjes knarsen kan zoiets zijn als het spinnen van een kat, en dus van een happy konijn).quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna 5. Was een dwerg hangoortje. Beide overigens. Vermoed dat het iets met de tanden te doen had, want mijn zus zei dat ze knarsetanden hoorde. En het beestje at niet meer.
Ja, dat bleek dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Al hoeft knarsetanden zelf niet per se met de tanden te doen hebben, is luidruchtig tandenknarsen door een konijn een teken van pijn (zachtjes knarsen kan zoiets zijn als het spinnen van een kat, en dus van een happy konijn).
Maar als ze niet eten, kan het wel aan de tanden liggen (maar ook aan andere oorzaken). En een konijn dat niet eet, heeft een probleem....
quote:
Vooral voor mijn zus en de kids.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Sterkte ermee![]()
Ook voor je zus (en kids?)
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1 van de nijntjes van mijn zus is dood
JKquote:
ToTquote:
Hullo schoteltjequote:
Het gaat, en daar?quote:
quote:
quote:
ToTiequote:
quote:
Lekker,quote:Op zondag 5 januari 2025 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Rendang staat lekker te pruttelen
Dat voel je wel jaquote:Op zondag 5 januari 2025 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]Klinkt niet heel erg goed?
Hier issie ook wel okay.Nog goed duf en heb spierpijn; gisteren weer voor het eerst sinds een half jaar naar de sportzaal geweest.
Dotjequote:Op zondag 5 januari 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
[..]
ToTie
[..]al weer wat opgeknapt?
[..]
Lekker,
Ahhh okee.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat voel je wel ja
Lees even terug, nijntje van mijn zus is overleden
[..]
Dotje
Nu is haar maatje helemaal alleenquote:
Met cavia's moet je eigenlijk gelijk een nieuwe halen als 1 van beiden overlijdt.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu is haar maatje helemaal alleen
Ja, dat is aan mijn zus. Ze weten dat een nijn niet alleen moet blijven. Dus ik ben benieuwd wat ze doen.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Met cavia's moet je eigenlijk gelijk een nieuwe halen als 1 van beiden overlijdt.
Misschien een optie voor Nijn?
Hopen dat ze er idd weer eentje bij gaat halen!quote:Op zondag 5 januari 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat is aan mijn zus. Ze weten dat een nijn niet alleen moet blijven. Dus ik ben benieuwd wat ze doen.
Koppelen duurt wel lang. Eigenlijk kan je het vergelijken met een date.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat ze er idd weer eentje bij gaat halen!
Sallyquote:Op zondag 5 januari 2025 11:20 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Hier baal ik. Wake-up Light is stoek.
Dacht eerst kapotte lamp, dus lamp vervangen. Maar nee, is het waarschijnlijk de aansluiting ergens.
Grm.
A zielig nijntjequote:Op zondag 5 januari 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat voel je wel ja
Lees even terug, nijntje van mijn zus is overleden
[..]
Dotje
Dat voelen ze wel, gaat ze een nieuwe er bij doenquote:Op zondag 5 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu is haar maatje helemaal alleen
Ik hoop het.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat voelen ze wel, gaat ze een nieuwe er bij doen
Ga jij ze ook aanschaffen als je in je nieuwe huis woont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |