Een van de Bachman boeken.quote:
Uit (lange pauze gehad, is maar 150 blz).quote:
Ik schrok omdat dit plaatje een gif bleek te zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 12:26 schreef drakin het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fwww.thrillersandmore.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F01%2FGraviton_1.gif%3Ffit%3D600%252C600%26ssl%3D1&f=1&nofb=1&ipt=9c7ca512636a0c4ec3a302963ee6d6fdd89656db0b76bc3bc3f7ebf4cdfd7828&ipo=images]afbeelding[/url] ]
Dat was ook een spannend moment in het boek.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik schrok omdat dit plaatje een gif bleek te zijn
quote:"A Woman of Pleasure" by Kiyoko Murata is a poignant historical novel set in early 20th-century Japan. The story follows 15-year-old Aoi Ichi, who is sold into a high-class brothel in Kumamoto due to her family’s financial struggles. There, she learns the intricacies of life as a courtesan under the guidance of the seasoned Shinonome and the strict educator Tetsuko. Beyond survival, the women in the brothel form bonds of solidarity, striving for education and autonomy within a restrictive society. The novel culminates in their collective rebellion, showcasing themes of resilience, sisterhood, and the fight against systemic oppression.
En komende zomer komt het 4e deel van de trilogie uit!quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Momenteel bezig in De Hollander van Mathijs de Deen, deel 1 van de waddentrilogie. Bevalt erg goed.
[ afbeelding ]
En deze alvast voor mijn verjaardag gekregen, dikke pil waar ik érg zin in heb.
[ afbeelding ]
Als je het eerste boek later nog wel uitleest, was het tweede boek een Intermezzoquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef trui het volgende:
ben ongeveer op de helft van 'Everything is beautiful and everything hurts' van Josie Shapiro
[ afbeelding ]
maar ik vind 't maar een flutboek, ik denk niet dat ik het helemaal uit ga lezen.
Nu bezig met 'Intermezzo' van Sally Rooney.
[ afbeelding ]
Haha!quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je het eerste boek later nog wel uitleest, was het tweede boek een Intermezzo
Vorig jaar gelezen en vond het tegenvallen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:57 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Als kind ooit gelezen en laatst uit een mini-bieb gepakt. Ik weet eigenlijk alleen nog maar dat ik het toen echt in 1x heb uitgelezen en vaag waar het over ging, maar veel meer ook niet. Dus ben benieuwd of het nu nog steeds boeit.
Bijzonder verhaal, ik heb die ook op mijn tbr stapel liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:57 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Als kind ooit gelezen en laatst uit een mini-bieb gepakt. Ik weet eigenlijk alleen nog maar dat ik het toen echt in 1x heb uitgelezen en vaag waar het over ging, maar veel meer ook niet. Dus ben benieuwd of het nu nog steeds boeit.
Als je die uit hebt, raad ik je deze aan:quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:38 schreef Sabata het volgende:
SAS Rogue Heroes, het knettergekke boek van Ben McIntyre, waar uiteindelijk Stephen Knight een leuke BBC serie van brouwde
"I do not wish to emulate my father in becoming a war hero, I wish to emulate my mother, who, as you know General, always got her way by being famously insane". Majoor David Stirling tegen Generaal Auchinlek
[ afbeelding ]
Memoiresquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:46 schreef Sabata het volgende:
yep die ken ik, komt ook in de gebeurtenissen voor ( vooral een hilarische raid op bengazi waarin ook een zoon van Churchill, een Ford v8 en de allerslechtste chauffeur van Afrika hun rol pakken)
ik was ook nog aan het zoeken naar de memoires van de inspiratie voor de Young Indiana Jones films, de belgisch Engelse avonturier Adrian Carton de Wiart
Net uit. Ik vond het een erg goed boek!quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:28 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben ook Intermezzo aan het lezen van Sally Rooney.
Wat vinden jullie er van @:Mrs.Peel en @:trui?
Dit was fan-tas-tisch.quote:
heb 'm gekocht, ben heel benieuwd! Maar ik moet eerst nog even 'Intermezzo' uitlezen.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit was fan-tas-tisch.
Niet lezen als je van plan bent ooit in je leven nog een hamburger te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |