MvG hoor ik netquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Yesse het volgende:
Ik ben vanavond uit eten geweest en ik heb een escaperoom gedaan. Beiden zonder harde muziek. Toch heb ik een piep in mijn oren :’)
Iedereen al klaar voor WIDM morgenavond? Wie o wie is de eerste afvaller?
Zo hemels lijkt mij Freek Vonk nou ook weer niet.quote:
Ik vraag me vooral af wat die grote verrassing is. De 'wij zijn niet in Kiev, vriend' valt moeilijk te overtreffen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Yesse het volgende:
Ik ben vanavond uit eten geweest en ik heb een escaperoom gedaan. Beiden zonder harde muziek. Toch heb ik een piep in mijn oren :’)
Ah degene die twee keer zo oud lijkt als die isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef H_T het volgende:
We hebben een nieuwe wereldkampioen darts en het is er een waar @:Arizona wel eens van gehoord heeft
Dat heeft het Nederlands elftal ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef Redefine het volgende:
Van Gerwen nu dus meer finales verloren dan gewonnen...
Maar die spelen niet elk jaar een WK, en moeten het maar net doen met welke spelers er dan beschikbaar zijnquote:
Van Gerwen kan moeilijk zichzelf wisselenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die spelen niet elk jaar een WK, en moeten het maar net doen met welke spelers er dan beschikbaar zijn
Rotpiepquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Yesse het volgende:
Jaaa ik ook. Maar je weet het nooit. De Mol weet ook nog af en toe te verrassen dus het is in theorie mogelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat die grote verrassing is. De 'wij zijn niet in Kiev, vriend' valt moeilijk te overtreffen.
De piep is gelukkig weer verminderd tot de standaard ruisquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
RotpiepHopelijk is het bij het opstaan alweer weg en word je er pas aan herinnerd omdat je mijn post leest
Ik ga dit jaar maar niet mee doen in poules en gewoon lekker kijken en eventueel de Mol raden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:35 schreef Troel het volgende:
Ik doe niet aan WIDM. En ik heb een hekel aan de afwasmachine. Die had ik ingesteld om vannacht te draaien, maar hij nam vakantie.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond zou er een pakket bij mij worden bezorgd, maar dat is niet gelukt.
Vanochtend zou weer een bezorgpoging worden gedaan, maar PostNL zegt adres onbekend.
Nu gaat het pakket retour afzender. Straks maar de webshop bellen over hoe en wat.
Ik hoor aan maanden alleen maar een shitload aan klachten over PostNL. Volgens mij kan iedereen zonder baan die een bestelbusje heeft beter voor zichzelf als koerier beginnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond zou er een pakket bij mij worden bezorgd, maar dat is niet gelukt.
Vanochtend zou weer een bezorgpoging worden gedaan, maar PostNL zegt adres onbekend.
Nu gaat het pakket retour afzender. Straks maar de webshop bellen over hoe en wat.
Normaal geen problemen met PostNl, die deur naar het appartementencomplex niet kan vinden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoor aan maanden alleen maar een shitload aan klachten over PostNL. Volgens mij kan iedereen zonder baan die een bestelbusje heeft beter voor zichzelf als koerier beginnen
Ik ben er nu ook bij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe toch mee met de poule dus ik heb er 1 aangemaakt specifiek voor ESF![]()
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=83HTC-AJNRQ
Kijk je nog wel de mol?
Ik doe weer meequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik doe toch mee met de poule dus ik heb er 1 aangemaakt specifiek voor ESF![]()
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=83HTC-AJNRQ
Kijk je nog wel de mol?
Aangemeld! Nu nog bijhoudenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik doe weer mee
Jullie ook hier? MOL / Volg jij Wie is de Mol? Doe mee in de app en win een bordspel!
Met dank aan @:egeltje1985 is er weer een bordspel te winnen
Lijkt me wel een leuk spel. Maar ik heb geen mensen om mee te spelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik doe weer mee
Jullie ook hier? MOL / Volg jij Wie is de Mol? Doe mee in de app en win een bordspel!
Met dank aan @:egeltje1985 is er weer een bordspel te winnen
Dat probleem ken ik met veel spellen wel jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk spel. Maar ik heb geen mensen om mee te spelen.
ESF spelletjesmiddag.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik met veel spellen wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |