SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat dit splkie is. Maar dat ik Spikie ook zo zag staan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ow!quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit splkie is. Maar dat ik Spikie ook zo zag staan 🤣![]()
![]()
Slapquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb de verwarming aangezet.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zet pas de verwarming aan als er ijspegels beginnen te vormen bij mijn neusUw ADH vitamine Worst
Dan kan je ook nog wel ff wachtenquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zet pas de verwarming aan als er ijspegels beginnen te vormen bij mijn neus![]()
Geen oranje hoofd hier!
Op tijd gestopt met wortels eten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen oranje hoofd hier!
Op tijd gestopt met wortels eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen oranje hoofd hier!
Op tijd gestopt met wortels eten
Uw ADH vitamine Worst
aan de thee is al lastig vanavondDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij ook buikpijn?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Net lid geworden van storytelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Nu kan ik lekker slapenquote:
Ga ik nu doen. Zit al in bed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog niet gaan slapen Dotteke!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot morgenquote:
Zellufquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bazennummer
Bekijk deze YouTube-video![]()
Via wat heb je dat gratis?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die dingen gratischDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
niet gezienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Soort Die Hard, maar dan andersquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zet m nu op.
Lijkt een kerstfilm![]()
![]()
Skunk kijken in je uppie is ook een dingquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zet m nu op.
Lijkt een kerstfilm![]()
![]()
Nee, dat is niet zo feel goodquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Skunk kijken in je uppie is ook een ding
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Skunk kijken in je uppie is ook een ding![]()
Ik kan hem nergens zienquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zet m nu op.
Lijkt een kerstfilm
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ligt eraan waar in de buurtquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Die hard komt nieteens in de buurt, @:JustinK![]()
![]()
Al die meisjes die dertig jaar geleden hier helemaal lijp van waren hebben inmiddels de overgang achter de rug.quote:Yea, she's on crack.![]()
nee dat is niet gewoonquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Yup je laatste jaren zijn geteldquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al die meisjes die dertig jaar geleden hier helemaal lijp van waren hebben inmiddels de overgang achter de rug.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2025 22:51:07 ]![]()
Nog steeds moet ik 'em d'r uit kleien.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup je laatste jaren geteldYea, she's on crack.![]()
Geen idee wat je hier mee bedoeld .quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog steeds moet ik 'em d'r uit kleien.![]()
![]()
Carry on my wayward sonDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
seizoen 15 aflevering 20 moet je zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nu bij seizoen 13 geloof ik!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohw![]()
Voor mij ook niet zo, maar dankzij een lieve @:loveyoulongtime wel![]()
![]()
Zeker leukquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga gewoon naar Italie. Wij vinden dat leuk.![]()
![]()
![]()
Een beetje stoer doen met je Teckel in Milaanquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2025 22:59:04 ]![]()
Als ik dat doe word ik opgepaktquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een beetje stoer doen met je Teckel in Milaan![]()
![]()
Oei. Dan kun je niet meer bolkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat zou je wel willen hequote:Op woensdag 1 januari 2025 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Dan kun je niet meer bolken![]()
![]()
Problemen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Dan kun je niet meer bolken![]()
Nou, niet per se, maar het zou wel goed zijn voor mijn punten jaquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, niet per se, maar het zou wel goed zijn voor mijn punten ja![]()
![]()
Is dat de laatste?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
seizoen 15 aflevering 20 moet je zijnCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Allemaal aan het bier?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hahaha ik wilde net vragenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee daar zit haar.. Oh ik las tanden![]()
In het schriftje van ggg?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy noteert "Justin is geen beer"![]()
Wel goede reminder, ik moet inderdaad binnenkort weer wat doneren.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zal m'n rekening nr DM'enquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel goede reminder, ik moet inderdaad binnenkort weer wat doneren.![]()
![]()
Mag ook, moet toch cash in huis hebben zeggen zequote:Op woensdag 1 januari 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kom het liever persoonlijk langsbrengen.![]()
![]()
alle geadviseerde 50 euro ofzo of wat was het?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ook, moet toch cash in huis hebben zeggen ze
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb hier nog wel een briefje van 500 liggenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag ook, moet toch cash in huis hebben zeggen ze
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
De grote kree-show gaat beginnen.
Tot morgenmisschien vertelt hij wel iets nieuws!
Tot morgen
Daar kan ik vrij weinig mee, maar vooruitquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een briefje van 500 liggen![]()
![]()
Haha ja die dingen kun je dus ook nergens uitgeven.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan ik vrij weinig mee, maar vooruit
Naja deze specifieke wel in Tsjechië
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Kom ik vast nog wel een keerquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja die dingen kun je dus ook nergens uitgeven.
Naja deze specifieke wel in Tsjechië![]()
![]()
9 van de tien keer is dat niet zo trouwens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Tot morgen
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Hoe ga je er dan heen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar las dat het goed was bevallen
Deze man weetquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou hij het anders zeggen? Hij spreekt toch altijd de waarheid![]()
Ik moet eigenlijk gaan koken, maar geen zin
Ik wil eigenlijk beetje muziek opzetten, maar weet niet wat
Ik wil eigenlijk wat drinken, maar te lui om iets te pakken.
Als ik nou die lijst van beneden naar boven begin, dan heb ik hopelijk over 40 minuten iets fatsoenlijks op tafel![]()
Begin maar eens met een album van Scooterquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
Als ik nou die lijst van beneden naar boven begin, dan heb ik hopelijk over 40 minuten iets fatsoenlijks op tafel![]()
Ook mooi voor tattoo op je rug![]()
![]()
Maar dat je wel zin hebt om dit neer te pennen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:37 schreef devzero het volgende:
Als ik nou die lijst van beneden naar boven begin, dan heb ik hopelijk over 40 minuten iets fatsoenlijks op tafel
Uw ADH vitamine Worst
• Zelfgemaakte limoncelloquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Begin maar eens met een album van Scooter![]()
Ook mooi voor tattoo op je rug
• Art of Noise
en nu koken![]()
Lief dagboek....quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dat je wel zin hebt om dit neer te pennen?![]()
Art of Noise kent JustinK nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
• Zelfgemaakte limoncello
• Art of Noise
en nu koken![]()
![]()
Ze hebben een paar hitjes gehad, maar veel werk van ze is redelijk onbekend in Nederlandquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Art of Noise kent JustinK niet![]()
Yupzquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze hebben een paar hitjes gehad, maar veel werk van ze is redelijk onbekend in Nederland![]()
![]()
Ik doe dat niet in één keer, maar met tussenstop. Vorige keer eerst paar dagen naar Berlijn geweest en toen door naar Praag. Niet voor een weekendje, maar in zomervakantiequote:Op woensdag 1 januari 2025 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, hoe lang ben je dan onderweg?![]()
![]()
Wel heel relaxed! Boek erbij en af en toe van het landschap genietenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe dat niet in één keer, maar met tussenstop. Vorige keer eerst paar dagen naar Berlijn geweest en toen door naar Praag. Niet voor een weekendje, maar in zomervakantie![]()
Ja kan, maar ik boek altijd via Bahn.dequote:Op woensdag 1 januari 2025 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
En boek je dan gewoon via ns international?![]()
Ja heel chillquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel heel relaxed! Boek erbij en af en toe van het landschap genieten![]()
![]()
Art of Trance wel, maar die ken jij dan weer nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Art of Noise kent JustinK niet![]()
![]()
Vaak veel goedkoper, en helemaal als je ook je eigen (tijdelijke) Bahn-Card aanvraagtquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik boek altijd via Bahn.de
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sallyquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak veel goedkoper, en helemaal als je ook je eigen (tijdelijke) Bahn-Card aanvraagt![]()
![]()
Zonder bahncard niet perse goedkoper, maar meer mogelijkheden met boekenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak veel goedkoper, en helemaal als je ook je eigen (tijdelijke) Bahn-Card aanvraagt![]()
![]()
Ik keek even en als ik nu voor juni boek, kan ik voor maar 90 euro naar Berlijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe dat niet in één keer, maar met tussenstop. Vorige keer eerst paar dagen naar Berlijn geweest en toen door naar Praag. Niet voor een weekendje, maar in zomervakantieNaar Praag is trouwens even duur lijkt het, maar das >10 uur reizen en Berlijn maar 5u11m of 6u11m
En terecht.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Art of Trance wel, maar die ken jij dan weer niet![]()
Kan goedkoper, maar is afhankelijk van welke dag of periode (vakantie)quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik keek even en als ik nu voor juni boek, kan ik voor maar 90 euro naar Berlijn.Naar Praag is trouwens even duur lijkt het, maar das >10 uur reizen en Berlijn maar 5u11m of 6u11m
![]()
Ja, had daar al naar gekeken, maar bahn.de is precies zelfde prijs en opties?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonder bahncard niet perse goedkoper, maar meer mogelijkheden met boekenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Andere overstappen kiezen gaat bij NS niet. En met plaats reservering kan je de stoelen kiezen i.t.t. random bij de NSquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, had daar al naar gekeken, maar bahn.de is precies zelfde prijs en opties?![]()
![]()
En de terugreis?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik keek even en als ik nu voor juni boek, kan ik voor maar 90 euro naar Berlijn.Naar Praag is trouwens even duur lijkt het, maar das >10 uur reizen en Berlijn maar 5u11m of 6u11m
Vond het een redelijk kapitaal toen ik met sp3c naar Keulen ging en dat is net over de grens.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2025 23:55:24 ]![]()
Hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het isquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En de terugreis?
Vond het een redelijk kapitaal toen ik met sp3c naar Keulen ging en dat is net over de grens.![]()
Oh, voor de trein naar Londen konden we wel zelf de plaatsen kiezen. Vind ik wel fijn jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Andere overstappen kiezen gaat bij NS niet. En met plaats reservering kan je de stoelen kiezen i.t.t. random bij de NS
Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de trein wel relaxt reist
Ja in Duitse treinen gaat dat niet bij de NS.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, voor de trein naar Londen konden we wel zelf de plaatsen kiezen. Vind ik wel fijn ja
Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de trein wel relaxt reist
Zeker relaxed![]()
![]()
Dat zou je denken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is![]()
Euh, er zijn terugreisopties voor 38 euroquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En de terugreis?
Vond het een redelijk kapitaal toen ik met sp3c naar Keulen ging en dat is net over de grens.(in juni dus wel)
Jee, 38 euri maar, ik zou bijna boeken. Mja helaas komt er dan nog wel een paar 100 euri voor overnachtingen bij.
Misschien voor komende winter in de gaten houden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh, ik kreeg soms 25% korting. (je hebt Bahn 25, Bahn50 en mss nog wel hoger? - toen, dan).quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonder bahncard niet perse goedkoper, maar meer mogelijkheden met boekenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heenreis was iets van ¤40 ppquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh, er zijn terugreisopties voor 38 euro(in juni dus wel)
Terugreis niet.![]()
Ja maar zonder bedoelde ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg soms 25% korting. (je hebt Bahn 25, Bahn50 en mss nog wel hoger? - toen, dan).![]()
Ja, maar hangt er misschien ook vanaf van waar je start? In Nederland is de trein ook heel duur, mijn kaartje Amersfoort-Venlo 2e klas was ook al 26 euroquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heenreis was iets van ¤40 pp
Terugreis niet.
Station in NL maakt gek genoeg niet zo veel uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar hangt er misschien ook vanaf van waar je start? In Nederland is de trein ook heel duur, mijn kaartje Amersfoort-Venlo 2e klas was ook al 26 euro![]()
Terwijl de reizen in Nederland zo duur zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Station in NL maakt gek genoeg niet zo veel uit
Oké ik woon echt met 1 been in Belgiëquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar hangt er misschien ook vanaf van waar je start? In Nederland is de trein ook heel duur, mijn kaartje Amersfoort-Venlo 2e klas was ook al 26 euro![]()
![]()
Ja bizar hequote:Op donderdag 2 januari 2025 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Terwijl de reizen in Nederland zo duur zijn![]()
En ik met 1 been in Duitslandquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oké ik woon echt met 1 been in België
Soms kan je op Bahn.de ook je Nederlandse reis boekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar hangt er misschien ook vanaf van waar je start? In Nederland is de trein ook heel duur, mijn kaartje Amersfoort-Venlo 2e klas was ook al 26 euro
(en ik heb de mazzel dat ik in een stad met ICE station woon- vooruit. Plus 1 waar een boemel over de grens vertrekt en dan van daaruit over kan stappen op een Duitse trein als ik een regional bahn moet nemen)
Ja, al even gekeken, ik kan gewoon in Venlo instappen! Helaas niet gelijk in de ICEquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Soms kan je op Bahn.de ook je Nederlandse reis boeken
(en ik heb de mazzel dat ik in een stad met ICE station woon- vooruit. Plus 1 waar een boemel over de grens vertrekt en dan van daaruit over kan stappen op een Duitse trein als ik een regional bahn moet nemen)
NS is gewoon belachelijk duur. Ik heb een abonnement voor korting in Daluren (en weekend) anders is het gewoon niet te doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Terwijl de reizen in Nederland zo duur zijn
NS Internationaal spant helemaal de kroon. Ik boekte altijd via Bahn.de zelf. Of liet de Treinreiswinkel dat doen, maar die vragen ook een percentage.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
België is ook leuk!quote:
Daar woonde ik vroeger met 1 been in, mocht ik ook altijd graag boodschappen doen
Dan moet je via Arnhemquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al even gekeken, ik kan gewoon in Venlo instappen! Helaas niet gelijk in de ICEof tijdens werkzaamheden via Den Bosch
![]()
![]()
Gratis?quote:
Niks is gratis.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mja ik ga nog even nergens heen, eerst weer sparen en januari moet de auto naar de garage, dus even die schade afwachten
ik woon zover van de landsgrenzen af als wat mss wel kan. LOL. ik voel me benaadeeld
Do what you love, love what you do!![]()
Weleens in Eindhoven ingestapt door werkzaamhedenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet je via Arnhemof tijdens werkzaamheden via Den Bosch
Uw ADH vitamine Worst
Hierquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
Waar is @:maanvis eigenlijk gebleven?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Jawel, werkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, hoef je daar niets voor te doen?![]()
![]()
Maar dan betaal jij wat via je salaris?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
business card?quote:
Hebben ze bij ons op werk ook? alleen niet van toepassing op mij omdat ik bedrijfswagen heb.
maarja die is alleen voor woon-werk.Do what you love, love what you do!![]()
En mag je dan ook in de weekenden vrij door heel Nederland reizen?
Dat zou ik denk ik wel leuk vinden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja maar moet sowieso voor woon werkverkeer. Al het extra is een bonusquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan betaal jij wat via je salaris?![]()
![]()
Ik heb vroeger de duitse bahn app redelijk vaak gebruikt, maar als je ruim van te voren boekt, dan kun je redelijk goedkope kaartjes vinden. En als je geluk hebt, dan kun je redelijk goedkoop in de 1ste klas zitten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh, er zijn terugreisopties voor 38 euro(in juni dus wel)
Ik begin nu een beetje jaloers te worden op jullieOp een paar stedelijke gebieden na, is de trein echt heel slecht
![]()
Weekend vrij abbo is niet heel duur en geldt ook op feestdagen en vrijdag na 18.30quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat zou ik denk ik wel leuk vinden.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat zou ik denk ik wel leuk vinden.![]()
![]()
Ga je dan ook het hele land door, gewoon omdat het kan?quote:
Wel gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je dan ook het hele land door, gewoon omdat het kan?laatste tijd wat minder
![]()
*insert plaatje van trein en tunnel*quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met allebei de broek op de enkelsCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Afgelopen jaren wel gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je dan ook het hele land door, gewoon omdat het kan?Uw ADH vitamine Worst
student-OV was ook geweldig wel ja.
Het werd wat minder toen ik het allemaal cash moest gaan afrekenen. (met andere woorden). auto is goedkoper.Do what you love, love what you do!![]()
als er een treinstation is dan overweeg ik het nog wel eens.quote:
Maar hoeveel keer niet voorgekomen dat het huppelkutteveen is en vanaf een groot station het drama was om met bus en etc te gaan. Laat staan nog de prijzen.
en tijd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel gedaanlaatste tijd wat minder
Nog leuke steden aangedaan?quote:
Venlo?
Ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Nog leuke steden aangedaan?
Venlo?Of Groningen, Maastricht
![]()
![]()
![]()
Venlo ook jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Nog leuke steden aangedaan?
Venlo?
Heb echt een hele rits steden bezocht en ook natuurgebiedenUw ADH vitamine Worst
Waarom ben je er mee gestopt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Venlo ook ja
Heb echt een hele rits steden bezocht en ook natuurgebiedenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Meer een soort pauze, als het lente begint te worden ga ik weerquote:Uw ADH vitamine Worst
hoeren!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja, die vind ik ook leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
De 2 brüder in Venlo is wel geinig
Was pas na mn arbeidsvoorwaardengesprek voor het eerst in Venlo rond gaan kijken, gelukkig viel het mee
Oh dacht dat je daar woondequote:Op donderdag 2 januari 2025 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook leuk!
Was pas na mn arbeidsvoorwaardengesprek voor het eerst in Venlo rond gaan kijken, gelukkig viel het mee
Uw ADH vitamine Worst
Oooh leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meer een soort pauze, als het lente begint te worden ga ik weer
Dan zie ik je wel verschijnen
Ja, nu wel, maar toen nog in Terneuzen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dacht dat je daar woondeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gaan we huis van Geert bezoekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh leuk!
Dan zie ik je wel verschijnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: