SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ... is niet leuk voor @devzeroquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
Laten we alleen niet met z'n allen @:devzero gaan taggen in dit topic
O kak![]()
ja ook altijd heerlijk als ik paar dagen niet post en dan een lijst van stuk of 40 heb.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
Laten we alleen niet met z'n allen @:devzero gaan taggen in dit topic
Do what you love, love what you do!![]()
@kreequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook altijd heerlijk als ik paar dagen niet post en dan een lijst van stuk of 40 heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent dan ook razend populairquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook altijd heerlijk als ik paar dagen niet post en dan een lijst van stuk of 40 heb.![]()
![]()
ja die krijg ik nu niet omdat ik in topic zitquote:
af en toe, want lees ze dan nog wel eens door, maar is vaak halverwege topic enzo en geen idee waar dat dan over gaat en zijn we 10 verder.
al met al vind t wel leuk hoor.
Ik heb nooit mentions als schaduw.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent dan ook razend populair“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of was het cola @gebrokenglas ?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Voordat hij weer zijn koffie en sinas over zijn toetsenbord knoeit
@:gebrokenglas![]()
En zich verslikt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Voordat hij weer zijn koffie en sinas over zijn toetsenbord knoeit
@:gebrokenglas
@gebrokenglas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind niet dat je dat kan maken tegenover @devzeroquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
Laten we alleen niet met z'n allen @:devzero gaan taggen in dit topicThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom zou ik mezelf in mijn rug steken? Of mis ik weer iets?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet dev toch tenzij hij een oester is![]()
Daarom doe ik @devzero dat ook niet aanquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat kan maken tegenover @:Devzero![]()
![]()
Ook niet tegenover @gebrokenglas eigenlijk ....quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat kan maken tegenover @:Devzero![]()
Of het nou een mention of 100 zijn. Ze zijn met 1 klik weg te halenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ... is niet leuk voor @:devzero
O kak![]()
![]()
Deze heb je verdiend pik!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik vind dit een leuke TT. Hoewel ik niet zo'n fan ben van naam topics (over mij)![]()
![]()
Hoe ben je met kokosmelk?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf in mijn rug steken? Of mis ik weer iets?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij zijn wel fan van jouquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik vind dit een leuke TT. Hoewel ik niet zo'n fan ben van naam topics (over mij)![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar @:devzero zou het zelf ook doen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Populaire boy hoorquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions![]()
Populaire jongenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En bruin van de koffie?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions![]()
Ik trek me keihard af op de tt als mijn naam erin komtquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik vind dit een leuke TT. Hoewel ik niet zo'n fan ben van naam topics (over mij)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo, ff wat troep gratis op Marktplaats gezet.
Ik kan er vast wat voor krijgen als ik wil, maar ik wil gewoon van al die zooi af inmiddels.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik trek me keihard af op de tt als mijn naam erin komtGodverdomme!
![]()
![]()
maar zat nog te denken @devzero wanneer gaan we naar dat eiland?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dat niet. Ik zag iets over cola voorbij komen. hierquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@gebrokenglas en colaquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zag iets over cola voorbij komen. hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik neem aan dat jij dat organiseert!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:19 schreef kree het volgende:
maar zat nog te denken @:devzero wanneer gaan we naar dat eiland?![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:18 schreef ToT het volgende:
Zo, ff wat troep gratis op Marktplaats gezet.
Ik kan er vast wat voor krijgen als ik wil, maar ik wil gewoon van al die zooi af inmiddels.Hmmz... even reagerenquote:Mini-ToT gratis af te halen. Zo goed als nieuw. Je krijgt er een harem bij!![]()
![]()
@Monsterkoekiequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemavond allemaal en @:gebrokenglas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als je meegaat doe ik mijn bestquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dat organiseert!
Koekie!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemavond allemaal en @:gebrokenglas![]()
![]()
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drink je ook graag ranja en sinas?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een rietjequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drink je ook graag ranja en sinas?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Koekie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedenavond, een speciale begroeting voor de populaire boy zie ikquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
MoKotjequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemavond allemaal en @:gebrokenglas![]()
![]()
![]()
Ik hou niet zo van vreemde stoffen in mijn neusquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan ben je wel echt populair hoorquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedenavond, een speciale begroeting voor de populaire boy zie ik![]()
![]()
Ja dat denk ik wel toch?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt populair hoorCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waarom hebben ze geen groentemonster om de kindertjes meer groenten te laten etenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is op zoek naar koekjes!Uw ADH vitamine Worst
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De annefleurtjes believen dat nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom hebben ze geen groentemonster om de kindertjes meer groenten te laten etenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vreemde stoffen in mijn neus![]()
![]()
Ik ben zeer vereerd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedenavond, een speciale begroeting voor de populaire boy zie ik![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Te langquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang duurt die vakantie van kiwi?
Ja nou, dat is de geheel vernieuwde en verbeterde Koekiemonster dus....quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom hebben ze geen groentemonster om de kindertjes meer groenten te laten eten
Die eet "super gezonde veganistische burgers" en dat soort dingen.....![]()
Ja dat moet je niet met koekiemonster doen maar met een nieuwe puppetquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, dat is de geheel vernieuwde en verbeterde Koekiemonster dus....
Die eet "super gezonde veganistische burgers" en dat soort dingen.....Uw ADH vitamine Worst
Een havercapuquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, dat is de geheel vernieuwde en verbeterde Koekiemonster dus....
Die eet "super gezonde veganistische burgers" en dat soort dingen.....
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je op je werk je telefoon heel de dag op stil staan omdat je niet gestoord wil worden..... Heeft niemand je gebeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee je bent nog veel te hyper denk ik ... zoveel gedaan weer vandaagquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
Ow is het al weer zo laat?
Meh, nog geen zin om naar bed te gaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je op je werk je telefoon heel de dag op stil staan omdat je niet gestoord wil worden..... Heeft niemand je gebeld.![]()
![]()
Anders laat ik mini tot jou naar bed slingerenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
Ow is het al weer zo laat?
Meh, nog geen zin om naar bed te gaan.Uw ADH vitamine Worst
teleurstelling .....quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je op je werk je telefoon heel de dag op stil staan omdat je niet gestoord wil worden..... Heeft niemand je gebeld.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
nee je bent nog veel te hyper denk ik ... zoveel gedaan weer vandaagYup, dit!
![]()
![]()
Moet je hem eerst bij zijn mama weg halen, en HOPELIJK ligt hij nu te slapen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders laat ik mini tot jou naar bed slingeren![]()
Ik heb het altijd op stil staan en afhankelijk van mijn bui mis ik weleens 47577473 telefoontjesquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je op je werk je telefoon heel de dag op stil staan omdat je niet gestoord wil worden..... Heeft niemand je gebeld.
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik moet mezelf af en toe tijdens meetings laten bellen om de indruk te wekken dat ik heel druk ben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of mentions? @hemarookworstquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op stil staan en afhankelijk van mijn bui mis ik weleens 47577473 telefoontjes![]()
Om één of andere reden ging Mini-ToT me altijd ongelooflijk intens knuffelen als dit liedje op kwam!quote:![]()
![]()
We kunnen wel een belschema opstellen hierquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik moet mezelf af en toe tijdens meetings laten bellen om de indruk te wekken dat ik heel druk ben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik moet mezelf af en toe tijdens meetings laten bellen om de indruk te wekken dat ik heel druk ben![]()
![]()
Awwwquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Om één of andere reden ging Mini-ToT me altijd ongelooflijk intens knuffelen als dit liedje op kwam!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
We kunnen wel een belschema opstellen hier![]()
Ja mentionen doen ze ook per mail, Outlook heeft die functiequote:Uw ADH vitamine Worst
o jee ......quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
We kunnen wel een belschema opstellen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
o jee ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
o jee ......Dat is het andere belschema!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zodat je niet ging helikopteren?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben er nooit achter gekomen waarom precies!![]()
![]()
Omdat het een vrolijk liedje is wellicht?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Om één of andere reden ging Mini-ToT me altijd ongelooflijk intens knuffelen als dit liedje op kwam!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nu ben ik van de vrouwtje theelepel generatie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Om één of andere reden ging Mini-ToT me altijd ongelooflijk intens knuffelen als dit liedje op kwam!
het eerstvolgende helikopter was deze meer
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Dat belschema mag wel gedelete.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zal het zijn, ja!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zodat je niet ging helikopteren?![]()
![]()
Zou best kunnen, en het is met een lieve stem gezongen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het een vrolijk liedje is wellicht?![]()
![]()
Die is baas!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
nu ben ik van de vrouwtje theelepel generatie.
het eerstvolgende helikopter was deze meer
Bekijk deze YouTube-video
Blue Thunder was ook wel tof, maar ze gebruikten telkens dezelfde 5 - 6 shots van die helikopter omdat ze geen budget hadden dat ding weer te laten vliegen voor nieuwe opnames!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou best kunnen, en het is met een lieve stem gezongen.![]()
![]()
ja en daarna beetje stargate SG-1. nu vind ik dat nog leuk om te kijken, maar ken alle afleveringen van 10 seizoenen onderhand wel beetjequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is baas!
Blue Thunder was ook wel tof, maar ze gebruikten telkens dezelfde 5 - 6 shots van die helikopter omdat ze geen budget hadden dat ding weer te laten vliegen voor nieuwe opnames!
Ik heb echt op de grootste herrie gezocht om dit te krijgenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew klinkt lekker!
Mogen alleen nog wel wat screams bij komen i.p.v. die clean stem.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb echt op de grootste herrie gezocht om dit te krijgenIk ben wel wat gewend hoor!
@Fogel nog wel veel meer!![]()
![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben wel wat gewend hoor!
@:fogel nog wel veel meer!
Ik luister naar andere takkeherrie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor dan altijd het stukje rond 2:40![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor dan altijd het stukje rond 2:40Zo dan!
![]()
![]()
En het ding kierde aan alle kanten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is baas!
Blue Thunder was ook wel tof, maar ze gebruikten telkens dezelfde 5 - 6 shots van die helikopter omdat ze geen budget hadden dat ding weer te laten vliegen voor nieuwe opnames!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het ding kierde aan alle kanten.Qua geluid?
![]()
Uitgehelicoptered?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, die cockpitdeuren enzo sloten slecht... De afwerking kon wel beter.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even pauze en daarna weer 2 minutenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 minuten is wel voldoende toch?![]()
![]()
Ow!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die cockpitdeuren enzo sloten slecht... De afwerking kon wel beter.
Niet eens op gelet, maar het is heel lang geleden dat ik het gekeken heb.![]()
![]()
Het woord 'gratis' doet wonderen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:47 schreef ToT het volgende:
Nou, de koelkast is al gereserveerd, dat ging snel!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sow, maar dan swaffelen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even pauze en daarna weer 2 minutenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Precies, ik denk dat ik er sowieso wel 100 euro voor had kunnen krijgen, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het woord 'gratis' doet wonderen.
Het ding heeft wat krassen en deukjes en ik hou echt niet van gedram er over, ook al noem je het in de advertentie en plaats je er foto's van enzo.![]()
Ja Jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh dat was geen reactie op de vorige post![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:51 schreef Homijn het volgende:
Graag wil ik jullie allemaal een fijne Wederopzwemming wensen.
ONZ / Het Maanvisme![]()
![]()
Klopt, het geeft altijd gezeur. Misschien nu nog wel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat ik er sowieso wel 100 euro voor had kunnen krijgen, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik.
Het ding heeft wat krassen en deukjes en ik hou echt niet van gedram er over, ook al noem je het in de advertentie en plaats je er foto's van enzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zijn vast lomp grote kastenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kasten waar ik van af moet, wanneer kom je ze halen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
RIP @Maanvisquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:51 schreef Homijn het volgende:
Graag wil ik jullie allemaal een fijne Wederopzwemming wensen.
ONZ / Het Maanvisme![]()
![]()
Hij woont in een ananas onder de zeequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
Waar is @:maanvis eigenlijk gebleven?![]()
Hitsig hierquote:
Maar ik zal maar naar bed gaan, om roddels te voorkomen en voordat mensen denken dat het echt zo is
Heb ik ook meegemaakt, laatst hier nog over gepost.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, het geeft altijd gezeur. Misschien nu nog wel.
Ging over een box van Mini-ToT, op Facebook geplaatst.
Foto geplaatst, gratis ophalen.
Een vrouw reageert en ik zag aan haar profiel dat ze het niet breed had.
Prima, kom maar ophalen.
Ter plekke: "RONDE spijlen? Nou jee, ik dacht dat ze plat waren."
- "De foto was duidelijk, en hij is gratis."
"Nee laat maar zitten hoor, maak maar iemand anders er mee blij."
![]()
![]()
Te laatquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hitsig hier
Maar ik zal maar naar bed gaan, om roddels te voorkomen en voordat mensen denken dat het echt zo is![]()
![]()
Wie zitten er in?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kasten waar ik van af moet, wanneer kom je ze halen?![]()
![]()
Nee, hij is weer opgezwommen. Het is echt waar.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij z'n dagen tegenwoordig op X slijt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ja ik ook wel, niet het meest bijzondere plot enzo, maar heb me er ook wel mee vermaakt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan dat beamen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, hij is weer opgezwommen. Het is echt waar.
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij z'n dagen tegenwoordig op X slijt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook wel, niet het meest bijzondere plot enzo, maar heb me er ook wel mee vermaakt.
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Hij woont in een ananas onder de zee
♡♡♡♡![]()
Heb je een beamer dan?quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hmm het is dat mn huis al vol staatquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Een boekenkast van 210 cm hoog en een mooie glazen kast van 120 cm hoog.
Ja, weet ik, daarom ga ik ook gewoon niet naar bedquote:
Wist ik welquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, weet ik, daarom ga ik ook gewoon niet naar bed![]()
![]()
wmwah spannend soort van, eng niet echt.quote:
ik vond deze soort van wel eng/
damn.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, zou jij ook doen. Het ene zeggen en het andere doen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die was wel tof, ja!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
wmwah spannend soort van, eng niet echt.
damn.
Niet bepaald eng overigens.
Tegen het einde was het wel wat van WTF?![]()
![]()
Ik bemerk dat jij dit inmiddels vaker doet dan ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zou jij ook doen. Het ene zeggen en het andere doen.![]()
Inkoppertje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dit zeg je nu wel, maar je doet het tegenovergestelde! (ja, ik snap het ook niet meer nuquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik bemerk dat jij dit inmiddels vaker doet dan ik.)
Nee dit gaat te verquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dit zeg je nu wel, maar je doet het tegenovergestelde! (ja, ik snap het ook niet meer nu)
![]()
![]()
nou in lijstje van die ik eng vond dan als film staat deze wel in.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was wel tof, ja!
Niet bepaald eng overigens.
Tegen het einde was het wel wat van WTF?
En ja dat einde idd..... niet verwacht. maargoed wil niet spoilers voor wie hem niet gezien heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Ja spannendquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
wmwah spannend soort van, eng niet echt.
damn.
Jouw link is gewoon smerig♡♡♡♡![]()
Niet gekliktquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja spannend
Jouw link is gewoon smerig![]()
You get in the bowl.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
welke vond jij enger trouwens in films? want benieuwd dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja spannend
Jouw link is gewoon smerigDo what you love, love what you do!![]()
Ben trots op jequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De leerling overtreft de meester!![]()
![]()
Beetje Carrie vbes zo.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja spannend
Jouw link is gewoon smerig![]()
![]()
???quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
welke vond jij enger trouwens in films? want benieuwd dan?♡♡♡♡![]()
Met de assistente van dokter v/d Ploegggg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
welke andere films gekeken dus die enger waren als cary on?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Sawquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
welke andere films gekeken dus die enger waren als cary on?![]()
Blairwitch project.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoveelquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
welke andere films gekeken dus die enger waren als cary on?♡♡♡♡![]()
ja dat is een geren apart. moet zeggen opzich zijn die niet dan eng ofzo, zeker met nadat het uitgekauwd was was het meer van het zelfde.quote:
final destination. de eerste dan ervan. die vond ik ook nog ok.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoorde wel dat ie wel eens wat lekkers laat invliegen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
Geen idee waar dit verder over gaat met dev en melk en weet ik veel watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Saw is leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
A Serbian.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat ie wel eens wat lekkers laat invliegen.Uw ADH vitamine Worst
Schijnt pdiddy ook wel eens te doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
de visite al weg?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnt pdiddy ook wel eens te doen.![]()
![]()
Net de laatste twee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwah een soort saw light was datquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:10 schreef kree het volgende:
deze is nog aanrader voor wie hem niet gezien heeft/
Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij bent echt savagequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnt pdiddy ook wel eens te doen.
Uw ADH vitamine Worst
klopt, maar ik vond hem toch aardig wel en niet al te eng dan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah een soort saw light was datDo what you love, love what you do!![]()
Dit is wel de meest heftige film die ik heb gezien.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was wel tof!quote:
Jaren later trouwens nog nagespeeld toen ik onderwijsassistent was en wat leerlingen een filmpje moesten maken. Geen idee wat de opdracht was, maar we zaten op een gegeven moment in een bos te rennen.
Ze kregen een 11 voor het resultaat, want een 10 was te weinig volgens de docent!![]()
![]()
en deze nog en is denk zelfs voor happy ok, het is beetje B film achtig, maar ik vond het goed gemaakt.
niet eng, wel een interessant idee over SF
staat op NetflixDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb er 2 scènes van gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel de meest heftige film die ik heb gezien.
[ afbeelding ]
Die ene, en dan dat met die brandblusser wat er een gevolg van was..![]()
![]()
Je kijkt o zo zuur naar mijn haute couture.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezienquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:13 schreef kree het volgende:
en deze nog en is denk zelfs voor happy ok, het is beetje B film achtig, maar ik vond het goed gemaakt.
niet eng, wel een interessant idee over SF
staat op Netflix♡♡♡♡![]()
GiminezThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kent hem dus.Ik heb hem wel op DVD maar deze mag Soul niet kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er 2 scènes van gezien.
Die ene, en dan dat met die brandblusser wat er een gevolg van was..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nee een kameraad van me vroeger heeft die 2 scènes ff laten zien.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent hem dus.Ik heb hem wel op DVD maar deze mag Soul niet kijken.
Hij vond het een goede film, maar was er wel enorm door aangeslagen en vond hem wel echt veel te ver gaan......maar daardoor juist ook weer tof.......![]()
Ik sla overquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee een kameraad van me vroeger heeft die 2 scènes ff laten zien.
Hij vond het een goede film, maar was er wel enorm door aangeslagen en vond hem wel echt veel te ver gaan......maar daardoor juist ook weer tof.......♡♡♡♡![]()
Je moet die op Netflix kijken met die kerel die zichzelf als vrouw bezwangerd en terug in de tijd reist zieke film is dat wel goeie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
??quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet die op Netflix kijken met die kerel die zichzelf als vrouw bezwangerd en terug in de tijd reist zieke film is dat wel goeie.♡♡♡♡![]()
Het was bij ons vroeger wel een dingetje om heftige films te vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee een kameraad van me vroeger heeft die 2 scènes ff laten zien.
Hij vond het een goede film, maar was er wel enorm door aangeslagen en vond hem wel echt veel te ver gaan......maar daardoor juist ook weer tof.......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Predestination (2014)quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klinkt als een ouwe aflevering van The Twilight Zone waarin een miljonair niemand goed genoeg voor hem vindt buiten hemzelf, dus laat hij een tijdmachine bouwen, neemt een sex-change, gaat terug naar zijn eigen verleden en neemt een relatie met zichzelf!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet die op Netflix kijken met die kerel die zichzelf als vrouw bezwangerd en terug in de tijd reist zieke film is dat wel goeie.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: