SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ... is niet leuk voor @devzeroquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
Laten we alleen niet met z'n allen @:devzero gaan taggen in dit topic
O kak![]()
ja ook altijd heerlijk als ik paar dagen niet post en dan een lijst van stuk of 40 heb.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
Laten we alleen niet met z'n allen @:devzero gaan taggen in dit topic
Do what you love, love what you do!![]()
@kreequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook altijd heerlijk als ik paar dagen niet post en dan een lijst van stuk of 40 heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent dan ook razend populairquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook altijd heerlijk als ik paar dagen niet post en dan een lijst van stuk of 40 heb.![]()
![]()
ja die krijg ik nu niet omdat ik in topic zitquote:
af en toe, want lees ze dan nog wel eens door, maar is vaak halverwege topic enzo en geen idee waar dat dan over gaat en zijn we 10 verder.
al met al vind t wel leuk hoor.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nooit mentions als schaduw.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent dan ook razend populair“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of was het cola @gebrokenglas ?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Voordat hij weer zijn koffie en sinas over zijn toetsenbord knoeit
@:gebrokenglas![]()
En zich verslikt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Voordat hij weer zijn koffie en sinas over zijn toetsenbord knoeit
@:gebrokenglas
@gebrokenglas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind niet dat je dat kan maken tegenover @devzeroquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
Laten we alleen niet met z'n allen @:devzero gaan taggen in dit topicThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom zou ik mezelf in mijn rug steken? Of mis ik weer iets?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet dev toch tenzij hij een oester is![]()
Daarom doe ik @devzero dat ook niet aanquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat kan maken tegenover @:Devzero![]()
![]()
Ook niet tegenover @gebrokenglas eigenlijk ....quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat kan maken tegenover @:Devzero![]()
Of het nou een mention of 100 zijn. Ze zijn met 1 klik weg te halenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ... is niet leuk voor @:devzero
O kak![]()
![]()
Deze heb je verdiend pik!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik vind dit een leuke TT. Hoewel ik niet zo'n fan ben van naam topics (over mij)![]()
![]()
Hoe ben je met kokosmelk?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf in mijn rug steken? Of mis ik weer iets?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij zijn wel fan van jouquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik vind dit een leuke TT. Hoewel ik niet zo'n fan ben van naam topics (over mij)![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar @:devzero zou het zelf ook doen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Populaire boy hoorquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions![]()
Populaire jongenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En bruin van de koffie?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Mijn hele scherm rood van de mentions![]()
Ik trek me keihard af op de tt als mijn naam erin komtquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik vind dit een leuke TT. Hoewel ik niet zo'n fan ben van naam topics (over mij)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo, ff wat troep gratis op Marktplaats gezet.
Ik kan er vast wat voor krijgen als ik wil, maar ik wil gewoon van al die zooi af inmiddels.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: