SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga even op je buik liggen Justin, dan kan ik je rug op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb mezelf zo een keer anaa...quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga even op je buik liggen Justin, dan kan ik je rug op
Nee laat maar.Yea, she's on crack.![]()
Laatst wilde je nog ergens anders opquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga even op je buik liggen Justin, dan kan ik je rug op![]()
![]()
laten nemenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zo een keer anaa...
Nee laat maar.
Dat zou tussen ons blijvuhhhhhhhhhhhhhhh ppppfffffquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst wilde je nog ergens anders op
Ik had een totaal andere tt jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
We zijn op niveau.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja de een houdt van kaas de ander van worstquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou tussen ons blijvuhhhhhhhhhhhhhhh ppppfffff![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor ik noem je helemaal nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Noem je me nou rugtoerist?
Getsie detsie,quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus jij hebt Kukelecucktsju10 genomen. Anaal.
Lekker peggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Behaard vind ik niet zo mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar ik heb een hele mooie rug.
Gespierd, behaard. The works.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar geen tattoo van Scooter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar ik heb een hele mooie rug.
Gespierd, behaard. The works.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The easy wayquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stel je aan. Hij is makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:
Ja en je ziet bij sommige ook wel haren uit de neus groeien ook zo goorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de 1 of andere manier vind ik die minder ranzig en ruk er gewoon uit met een pincetquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je ziet bij sommige ook wel haren uit de neus groeien ook zo goor![]()
![]()
Gayquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ken een café met een kelder, o boy.![]()
![]()
Bij een vreemde?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik die minder ranzig en ruk er gewoon uit met een pincetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:koffie?
Koffie!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En broodjes bakkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of oliebol?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rustig ,je lijkt @DJMO wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dacht al, loop je ergens zie je een met haren uit zijn neus.quote:
Je loopt er naar toe en zegt mag ik even.........
En hoppa daar gaat een haar het pincet van klodder inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:aub
Ook goedquote:
Was ik als kind dol op!quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand kent dit nr behalve ons
En ik vind hem nog steeds mooi!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik als kind dol op!
En ik vind hem nog steeds mooi!
Ik heb het op vinylquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik als kind dol op!
En ik vind hem nog steeds mooi!
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?![]()
quote:
Leuk!quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het op vinyl
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?![]()
![]()
Mooi is dat.Ik heb de eerste 4 Lp`s van Madonna nog steeds.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het op vinyl
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt weer helemaal terug he muziek op vinylquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het op vinyl
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alle CD's enzo weggedaan.
Ik heb nog wel m'n ouwe DVD's, maar heb geen DVD- of blueray speler meer!![]()
![]()
Oh is al jaren weer terug.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt weer helemaal terug he muziek op vinyl![]()
![]()
Is nooit weggeweest.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt weer helemaal terug he muziek op vinyl![]()
Ik heb alle cd's nog op zolder liggen zijn er echt wel veelquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:01 schreef ToT het volgende:
Ik heb alle CD's enzo weggedaan.
Ik heb nog wel m'n ouwe DVD's, maar heb geen DVD- of blueray speler meer!
Maar ook geen cd speler meer en die komt er ook niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wordt wel steeds meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had de meeste dingen die ik op CD had inmiddels ook in MP3-formaat, en ik vind dat veel handiger; ik luister zelden meer naar volledige albums, of zelfs meerdere nummers van 1 band/artiest achter elkaar. Ik wil m'n eigen playlist samen kunnen stellen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's nog op zolder liggen zijn er echt wel veel
Maar ook geen cd speler meer en die komt er ook niet meer![]()
Wel! Gewoon gaan!quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandel challenge gaat niet lukken![]()
![]()
Gepland in Februari?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandel challenge gaat niet lukken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
'Je kan toch ook in de regen wandelen, regenjas aan en gaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandelen challenge gaat niet lukken
Heb geen regenjasquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Je kan toch ook in de regen wandelen, regenjas aan en gaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had er ook geen zin meer in. ALs ik zin in muziek heb zet ik gewoon de radio aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had de meeste dingen die ik op CD had inmiddels ook in MP3-formaat, en ik vind dat veel handiger; ik luister zelden meer naar volledige albums, of zelfs meerdere nummers van 1 band/artiest achter elkaar. Ik wil m'n eigen playlist samen kunnen stellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan tijd om er een aan te schaffenquote:
Dan is het niet meer de hele maandquote:
Tegenwoordig veel Spotify, maar ik ben trots op mijn verzameling cd'squote:Op woensdag 1 januari 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er ook geen zin meer in. ALs ik zin in muziek heb zet ik gewoon de radio aan.![]()
![]()
Wat is hetquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandelen challenge gaat niet lukkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze had het over 30 dagen challengequote:Op woensdag 1 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het niet meer de hele maand![]()
![]()
Nee hoor Lovy,check de TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb geen spotifyquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tegenwoordig veel Spotify, maar ik ben trots op mijn verzameling cd's![]()
Luister je ze ook nog weleens?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja dan kan het welquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze had het over 30 dagen challengeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja soms nog welquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen spotify![]()
Luister je ze ook nog weleens?![]()
![]()
Ja dat begreep ik al toen je 30 dagen wandelchallenge zeiquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
De hele maand januari elke dag wandelen![]()
Maar hoelang, hoever, hoezo, dat soort dingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat maakt niet uit, kan 15min zijn of 60minquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al toen je 30 dagen wandelchallenge zei![]()
Maar hoelang, hoever, hoezo, dat soort dingen
En de 31e dag?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
De hele maand januari elke dag wandelen![]()
![]()
Op een of andere manier was ik er ineens klaar mee. Had meer te maken met al die cd's die in de kamer stonden en een groot stofnest warenquote:dus heb ik ze naar zolder gebracht
Ja dat is idd wel zo en het zijn er best veelquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier was ik er ineens klaar mee. Had meer te maken met al die cd's die in de kamer stonden en een groot stofnest warendus heb ik ze naar zolder gebracht
Heb er in de laatste jaren ook nog veel bijgekocht voor de verzameling
![]()
![]()
Omaatjequote:
Heel eerlijk,ik vind het geen rare challenge.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou de maand heeft 31 dagen en de challenge is 30 dagenquote:
Kan mij niet meer herinneren wanneer ik de laatste gekocht hebquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel zo en het zijn er best veelHeb er in de laatste jaren ook nog veel bijgekocht voor de verzameling
Nee, alleen in de lente/zomer maanden loop ik sowieso wel elke dag evenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk,ik vind het geen rare challenge.
Maar met dit weer trekt het mij minder om dan een wandeling te maken
Maar ik lees al kan 15 minuten zijn das niet veel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou de maand heeft 31 dagen en de challenge is 30 dagen
Hoeveel stappen zetten je ook weer op een dag. Dat heb je ook een lange tijd gedaan of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik probeer 10.000 te halen per dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik lees al kan 15 minuten zijn das niet veel.
Hoeveel stappen zetten je ook weer op een dag. Dat heb je ook een lange tijd gedaan of niet?![]()
![]()
Je kan tegenwoordig echt pareltjes vinden voor bijna niks.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel zo en het zijn er best veelHeb er in de laatste jaren ook nog veel bijgekocht voor de verzameling
Netjesquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik probeer 10.000 te halen per dag
6000 stappen.. maar horloge die telt elke stap, dus ook die je in huis zetquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik lees al kan 15 minuten zijn das niet veel.
Hoeveel stappen zetten je ook weer op een dag. Dat heb je ook een lange tijd gedaan of niet?
Maar gemiddeld loop ik 20 a 40 min ongeveer.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Soms wel, maar diegene die echt rare zijn die kosten ook wel wat hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig echt pareltjes vinden voor bijna niks.![]()
Ik weet niet welk genre jij koopt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Soms wel, maar diegene die echt rare zijn die kosten ook wel wat hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die thuisstappen zijn toch ook stappen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
6000 stappen.. maar horloge die telt elke stap, dus ook die je in huis zet
Maar gemiddeld loop ik 20 a 40 min ongeveer..![]()
![]()
Klopt maar de laatste tijd wel wat meer stappen gezet..quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die thuisstappen zijn toch ook stappen?
Eurodance / Happy Hardcorequote:Op woensdag 1 januari 2025 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet welk genre jij koopt.![]()
![]()
Die zijn er toch heel veel.En trouwens;Wat gaaf.quote:![]()
Dit vind ik echt heel leuk.
Ja doet die van mij ook. Maar je kan toch als je gaat wandelen kijken hoeveel stappen er op staan? ALs je dan terug komt weet je ook hoeveel je zet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
6000 stappen.. maar horloge die telt elke stap, dus ook die je in huis zet
Maar gemiddeld loop ik 20 a 40 min ongeveer..
Nu telt hij bij mij in huis niet veel want loop niet de hele dag met mijn mobielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral Eurodance zijn er echt zó veelquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn er toch heel veel.En trouwens;Wat gaaf.![]()
Dit vind ik echt heel leuk.
Ja mooi he![]()
![]()
Binnen kort een cd met al je bolkgedichten in muziek gezetquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vooral Eurodance zijn er echt zó veel
Ja mooi he![]()
De Bolk CD
Doe wordt geld waardquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen kort een cd met al je bolkgedichten in muziek gezet![]()
De Bolk CD![]()
![]()
Ja dat denk ik ook welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al die verzamel CD`s zijn best veel van.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vooral Eurodance zijn er echt zó veel
Ja mooi he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet te doen zijn nog!quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, kan 15min zijn of 60min
Is er een practische reden voor of gewoon omdat het kan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar ik verzamel voornamelijk CD Maxi's. Ook wel albums en mixed CD'squote:Op woensdag 1 januari 2025 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al die verzamel CD`s zijn best veel van.![]()
![]()
Ik doe op werkdagen 20.000 ongeveerquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik probeer 10.000 te halen per dag
Niet werkdagen tegen de 20
Dat moet een beetje dichter bij elkaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooi gemiddelde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik doe op werkdagen 20.000 ongeveer
Dat moet een beetje dichter bij elkaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dat is best veel!quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik doe op werkdagen 20.000 ongeveer
Dat moet een beetje dichter bij elkaar![]()
![]()
Mix CD`s ben ik helemaal blij met wat ik heb.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar ik verzamel voornamelijk CD Maxi's. Ook wel albums en mixed CD's“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb jij ook een mooie collectie?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mix CD`s ben ik helemaal blij met wat ik heb.![]()
Ik moet nog wel cd's hebben maar waar?
Dunno, ook geen speler meer volgens mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zag dat een vrouw dat ook ging doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet te doen zijn nog!
Is er een practische reden voor of gewoon omdat het kan?
Klopt kan op mijn horloge wandelen aanklikken en dan houdt ie alles bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doet die van mij ook. Maar je kan toch als je gaat wandelen kijken hoeveel stappen er op staan? ALs je dan terug komt weet je ook hoeveel je zet.
Nu telt hij bij mij in huis niet veel want loop niet de hele dag met mijn mobiel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
600 ongeveer,en veel in house.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Croissant en gemaaktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eerste verzameling ingepikt door een ex.Maar heb aardig wat terug kunnen vinden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Du auch alles was glucklich macht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik steun deze motie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze vindt zichzelf erg leuk. Dat mens maakt hele dagen selfies. Zo iemand gaat al 30 punten in aantrekkelijkheid omlaag.quote:![]()
![]()
Haar collega`s denken er net zo over wat jij zegt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf erg leuk. Dat mens maakt hele dagen selfies. Zo iemand gaat al 30 punten in aantrekkelijkheid omlaag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me sterk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan hier niet de hele top 2000 nabespreken Mario.quote:
Haske leuk,wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef mario390 het volgende:
selfie is niet vandaag,is van irgendwann“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee maar laatste 2 uren moet ik sowiezo terug luisteren vanaf telegraph roadquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan hier niet de hele top 2000 nabespreken Mario.
om dat ik zu mutti was gegangen![]()
Ik heb liever ditquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar collega`s denken er net zo over wat jij zegt.
Of dit
Of dit
Of dit (RIP)![]()
Bohemian Rapsody stond op 1.En goed dat je bij Mutti was.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar laatste 2 uren moet ik sowiezo terug luisteren vanaf telegraph road
om dat ik zu mutti was gegangen
Het is toch echt ongelooflijk, kan er met mijn pet niet bijquote:Ik zou je doenquote:Op maandag 30 december 2024 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja die is wel een lekkertje![]()
![]()
Ik jou ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is toch echt ongelooflijk, kan er met mijn pet niet bij
[..]
Ik zou je doen![]()
Ook weer geregeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja bij fix you kwam ik mijn sekt halenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bohemian Rapsody stond op 1.En goed dat je bij Mutti was.![]()
Je blijft baasquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
2025 kan nu al niet meer stuk![]()
![]()
Almirantequote:Op woensdag 1 januari 2025 13:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is toch echt ongelooflijk, kan er met mijn pet niet bij
[..]
Ik zou je doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vindt je dat lekker?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij fix you kwam ik mijn sekt halen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja maar nur 3-4 gläschen om dat het me bläht betje heb ik nogquote:
in koelkast nach middageten hebben we nog 1 glas gedronken![]()
Dit klinkt logischquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nur 3-4 gläschen om dat het me bläht betje heb ik nog
in koelkast nach middageten hebben we nog 1 glas gedronken![]()
![]()
En wat hebben jullie gegeten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben oprecht geïnteresseerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag, ik ken Mario al 10 jaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch wel gewandeld?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wittbrötchen met beef ,beef heb ik gekopt, en brötchen met lachs dat lachs heeft mutti gekoptquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag, ik ken Mario al 10 jaar.
groentenmayosalat gemakt![]()
Dat is een prima 1 Januari maaltijd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wittbrötchen met beef ,beef heb ik gekopt, en brötchen met lachs dat lachs heeft mutti gekopt
groentenmayosalat gemakt
Feli JustinK
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooi gedicht ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag staat er biefstuk op het menu hier
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nee avond was dat,middag staat in de andere postquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een prima 1 Januari maaltijd.![]()
Ook prima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee avond was dat,middag staat in de andere post
Dame Shii.quote:![]()
De beste wensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het waait best wel hard hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een s(c)hiitterend nieuwjaar!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Dank je Fresh. Voor jou ook.
En een mooi 2025!![]()
![]()
Gefeliciteerd @JustinKOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het was echt een nek aan nek race maar je hebt tot aan het bittere eind gestreden.quote:![]()
![]()
Ja was een mooi gevechtquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was echt een nek aan nek race maar je hebt tot aan het bittere eind gestreden.![]()
![]()
![]()
![]()
Respect hoor.Meen ik echt,hoeveel posts jij kan droppen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zijn even in gesprek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
18.000quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Respect hoor.Meen ik echt,hoeveel posts jij kan droppen.![]()
![]()
Hoop doet levenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
Eerste hoop van het jaar
@:grrrrrrrr![]()
![]()
quote:
GaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BB begint 6 januariquote:
Het zal dus eerder minder worden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heer Mikey.quote:
In het BB topic danquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB begint 6 januari
Het zal dus eerder minder worden![]()
![]()
Voor jou Jussiequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat 2025 een mooie jaar zal worden
Daar is het nu al hommeles.quote:![]()
![]()
Ik was van plan dit jaar eens niet degene te zijn die het meest postquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 77 / +0 / +77 / 314 / 363
2. JustinK / 59 / +0 / +59 / 171 / 184
3. loveyoulongtime / 13 / +0 / +13 / 93 / 100
4. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +12 / 37 / 44
5. KillemWieft / 9 / +0 / +9 / 63 / 67
6. Harrie / 8 / +0 / +8 / 49 / 57
7. ToT / 7 / +0 / +7 / 73 / 81
8. mascara-klodder / 5 / +0 / +5 / 149 / 159
9. hemarookworst / 5 / +0 / +5 / 40 / 46
10. MizzezAmy / 5 / +0 / +5 / 14 / 22
11. mario390 / 5 / +0 / +5 / 21 / 23
12. greysbones / 4 / +0 / +4 / 45 / 50
13. roos94 / 3 / +0 / +3 / 11 / 16
14. gebrokenglas / 3 / +0 / +3 / 55 / 62
15. Lovely / 2 / +0 / +2 / 60 / 68
16. maily / 2 / +0 / +2 / 12 / 14
17. Pinnenmutske / 2 / +0 / +2 / 13 / 15
18. moemoe / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
19. drakin / 1 / +0 / +1 / 7 / 8
20. DJMO / 1 / +0 / +1 / 3 / 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Noteert deze post evenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was van plan dit jaar eens niet degene te zijn die het meest post
Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteitquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was van plan dit jaar eens niet degene te zijn die het meest post![]()
![]()
Ik ga niet kijken denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zal ik doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe maar
Help me er aan herinneren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb immer kwalitatief uitermate top postsquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit
Uhuquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb immer kwalitatief uitermate top posts![]()
![]()
dat mensen zo dom zijn, als de vuurwerk niet los gaat![]()
lopt hij te kijken en dann knallt het, zijn ook in oostenrijk
somige gewondene![]()
Dat is inderdaad heel domquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:33 schreef mario390 het volgende:
dat mensen zo dom zijn, als de vuurwerk niet los gaat![]()
lopt hij te kijken en dann knallt het, zijn ook in oostenrijk
somige gewondeneThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar wat bezielt je ook iets aan te steken wat de kracht heeft van een handgranaat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sja... weinig in de hersenpanquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat bezielt je ook iets aan te steken wat de kracht heeft van een handgranaat?![]()
![]()
Jullie ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij ook Mikey
Al het geluk voor 2025
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zunne dikke BIEM jonguh!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wat bezielt je ook iets aan te steken wat de kracht heeft van een handgranaat?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: