SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga even op je buik liggen Justin, dan kan ik je rug op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb mezelf zo een keer anaa...quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga even op je buik liggen Justin, dan kan ik je rug op
Nee laat maar.Yea, she's on crack.![]()
Laatst wilde je nog ergens anders opquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga even op je buik liggen Justin, dan kan ik je rug op![]()
![]()
laten nemenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zo een keer anaa...
Nee laat maar.
Dat zou tussen ons blijvuhhhhhhhhhhhhhhh ppppfffffquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst wilde je nog ergens anders op
Ik had een totaal andere tt jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
We zijn op niveau.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja de een houdt van kaas de ander van worstquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou tussen ons blijvuhhhhhhhhhhhhhhh ppppfffff![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor ik noem je helemaal nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Noem je me nou rugtoerist?
Getsie detsie,quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus jij hebt Kukelecucktsju10 genomen. Anaal.
Lekker peggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Behaard vind ik niet zo mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar ik heb een hele mooie rug.
Gespierd, behaard. The works.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar geen tattoo van Scooter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar ik heb een hele mooie rug.
Gespierd, behaard. The works.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The easy wayquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stel je aan. Hij is makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:
Ja en je ziet bij sommige ook wel haren uit de neus groeien ook zo goorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de 1 of andere manier vind ik die minder ranzig en ruk er gewoon uit met een pincetquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je ziet bij sommige ook wel haren uit de neus groeien ook zo goor![]()
![]()
Gayquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ken een café met een kelder, o boy.![]()
![]()
Bij een vreemde?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik die minder ranzig en ruk er gewoon uit met een pincetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:koffie?
Koffie!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En broodjes bakkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of oliebol?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rustig ,je lijkt @DJMO wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dacht al, loop je ergens zie je een met haren uit zijn neus.quote:
Je loopt er naar toe en zegt mag ik even.........
En hoppa daar gaat een haar het pincet van klodder inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:aub
Ook goedquote:
Was ik als kind dol op!quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand kent dit nr behalve ons
En ik vind hem nog steeds mooi!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik als kind dol op!
En ik vind hem nog steeds mooi!
Ik heb het op vinylquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik als kind dol op!
En ik vind hem nog steeds mooi!
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?![]()
quote:
Leuk!quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het op vinyl
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?![]()
![]()
Mooi is dat.Ik heb de eerste 4 Lp`s van Madonna nog steeds.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het op vinyl
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt weer helemaal terug he muziek op vinylquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het op vinyl
Al bijna 35 jaar in mijn bezit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alle CD's enzo weggedaan.
Ik heb nog wel m'n ouwe DVD's, maar heb geen DVD- of blueray speler meer!![]()
![]()
Oh is al jaren weer terug.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt weer helemaal terug he muziek op vinyl![]()
![]()
Is nooit weggeweest.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt weer helemaal terug he muziek op vinyl![]()
Ik heb alle cd's nog op zolder liggen zijn er echt wel veelquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:01 schreef ToT het volgende:
Ik heb alle CD's enzo weggedaan.
Ik heb nog wel m'n ouwe DVD's, maar heb geen DVD- of blueray speler meer!
Maar ook geen cd speler meer en die komt er ook niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wordt wel steeds meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had de meeste dingen die ik op CD had inmiddels ook in MP3-formaat, en ik vind dat veel handiger; ik luister zelden meer naar volledige albums, of zelfs meerdere nummers van 1 band/artiest achter elkaar. Ik wil m'n eigen playlist samen kunnen stellen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's nog op zolder liggen zijn er echt wel veel
Maar ook geen cd speler meer en die komt er ook niet meer![]()
Wel! Gewoon gaan!quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandel challenge gaat niet lukken![]()
![]()
Gepland in Februari?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandel challenge gaat niet lukken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
'Je kan toch ook in de regen wandelen, regenjas aan en gaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandelen challenge gaat niet lukken
Heb geen regenjasquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Je kan toch ook in de regen wandelen, regenjas aan en gaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had er ook geen zin meer in. ALs ik zin in muziek heb zet ik gewoon de radio aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had de meeste dingen die ik op CD had inmiddels ook in MP3-formaat, en ik vind dat veel handiger; ik luister zelden meer naar volledige albums, of zelfs meerdere nummers van 1 band/artiest achter elkaar. Ik wil m'n eigen playlist samen kunnen stellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan tijd om er een aan te schaffenquote:
Dan is het niet meer de hele maandquote:
Tegenwoordig veel Spotify, maar ik ben trots op mijn verzameling cd'squote:Op woensdag 1 januari 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er ook geen zin meer in. ALs ik zin in muziek heb zet ik gewoon de radio aan.![]()
![]()
Wat is hetquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
30 dagen wandelen challenge gaat niet lukkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze had het over 30 dagen challengequote:Op woensdag 1 januari 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het niet meer de hele maand![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: