Van welke "spaar"?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Er staat dat op 1 januari de rente van je spaar uitgekeerd wordt. Ik heb nog niets ontvangenwanneer zou dit dan moeten gebeuren?
Mvg
quote:
quote:
Wou net zeggen, je moet wel een flink bedrag sparen om uberhaupt boven de kosten bij die schijtbank uit te komenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:15 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb het ook nog niet, kutbank.
Gelukkig staat het meeste geld bij een bank die wel rente geeft.
arme sloeber gespotquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
met smart wachten op die paar duppies rente bij welke bank dan ook
Gokje: vandaag, uiterlijk 23:59?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Er staat dat op 1 januari de rente van je spaar uitgekeerd wordt. Ik heb nog niets ontvangenwanneer zou dit dan moeten gebeuren?
Mvg
Nee doen we niet meer, kun jezelf opzoeken op onze site.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Mvg
Duurde ook wel eventjes hoor, vannacht rond 0:15 gecheckt maar stond er toen nog niet op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Rabobank hier en hier is de rente er al.
wat doe je met dat geld als je altijd thuis zit te computeren?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar ja waarom zou je sparen als je ook alles in crypto kunt pompen voor 300% rendement ipv 3%.
Stoppen met werken zodat je fulltime thuis kunt zitten kompjoeteren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
wat doe je met dat geld als je altijd thuis zit te computeren?
ohzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Stoppen met werken zodat je fulltime thuis kunt zitten kompjoeteren.
Vorig jaar is de rente met valutadatum 1-1 gestort op spaarrekening. Kan best morgen nog komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Mvg
Waarschijnlijk, net als bij de ABN-Amro, bij jaarlijkse uitkeringen van de rente wordt het bijgeschreven op de 1e werkdag na 1 januari?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Mvg
Er staat "op 1 januari wordt de rente verrekend"quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:34 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, net als bij de ABN-Amro, bij jaarlijkse uitkeringen van de rente wordt het bijgeschreven op de 1e werkdag na 1 januari?
(Waar dan weer geen touw aan vast te knopen is want de vorige keer schreven ze het op zaterdag 30 december 2023 bij...)
Ja, leuk, maar je hebt het nog niet, 1 januari is nog niet voorbij en als je het vandaag niet krijgt heb je pech gehad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er staat "op 1 januari wordt de rente verrekend"
Jij bent altijd zo boos whaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar je hebt het nog niet, 1 januari is nog niet voorbij en als je het vandaag niet krijgt heb je pech gehad.
Bij ABN is de rentedatum ook 1 januari, alleen storten ze het rentebedrag op de 1e werkdag na 1 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er staat "op 1 januari wordt de rente verrekend"
Coke en snollenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Bij ABN is de rentedatum ook 1 januari, alleen storten ze het rentebedrag op de 1e werkdag na 1 januari.
Ik maak het zo bij Centraal Beheer ook mee, ze rekenen met de 1e van de maand en dan schrijven ze het bedrag bij op je rekening op de 1e werkdag er na.
Komt goed, uiterlijk morgen einde middag staat zal het vast bijgeschreven zijn.
Nee, ik benoem gewoon de feiten.quote:
Hmmm....als je dat slim uitspeelt speel je elke maand quite. En daar hoeft echt niet zo'n mega hoog bedrag voor op je rekening te staan hoor.....quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:18 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, je moet wel een flink bedrag sparen om uberhaupt boven de kosten bij die schijtbank uit te komen
Bij de Rabobank zittenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Niet bij de Rabo en Trade Republic zitten en je geld al binnen hebben
Niet gewoon bij meerdere banken rekeningen hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Bij de Rabobank zitten!
Waar je rente maar 1x per jaar wordt uitbetaald, nadat ze het eerst 365 dagen in eigen beheer hebben gehad en ze er dus zelf nóg eens aan hebben kunnen verdienen![]()
!!
Gebruik alleen om over te boeken. Niet voor de rente.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Bij de Rabobank zitten!
Waar je rente maar 1x per jaar wordt uitbetaald, nadat ze het eerst 365 dagen in eigen beheer hebben gehad en ze er dus zelf nóg eens aan hebben kunnen verdienen![]()
!!
Zit ik ook, 4 zelfs om precies te zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet gewoon bij meerdere banken rekeningen hebben
nou precies, dan heb je het dus ook gesnaptquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zit ik ook, 4 zelfs om precies te zijn.
Niet morgen pas, maar vanavond al!quote:
Er is echt geen touw aan vast te knopen bij ABN, het staat er al bijgeschreven sinds vanochtend 05:01 uur, op de spaarrekening zelf welteverstaan en ik keek vanmiddag op de betaalrekening voor die bijschrijving...quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef PieterCornelis het volgende:
Bij ABN is de rentedatum ook 1 januari, alleen storten ze het rentebedrag op de 1e werkdag na 1 januari.
Nop niksquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:54 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Niet morgen pas, maar vanavond al!
[..]
Er is echt geen touw aan vast te knopen bij ABN, het staat er al bijgeschreven sinds vanochtend 05:01 uur, op de spaarrekening zelf welteverstaan en ik keek vanmiddag op de betaalrekening voor die bijschrijving...(En ik had het kunnen weten want dit is elk jaar hetzelfde liedje, het verkeerd kijken.
)
Dus wellicht staat het bij jou ook bijgeschreven op je spaarrekening?
Beetje laat antwoord maar dit viel mij vandaag ook op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Mvg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop