Van welke "spaar"?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Er staat dat op 1 januari de rente van je spaar uitgekeerd wordt. Ik heb nog niets ontvangenwanneer zou dit dan moeten gebeuren?
Mvg
quote:
quote:
Wou net zeggen, je moet wel een flink bedrag sparen om uberhaupt boven de kosten bij die schijtbank uit te komenquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:15 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb het ook nog niet, kutbank.
Gelukkig staat het meeste geld bij een bank die wel rente geeft.
arme sloeber gespotquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
met smart wachten op die paar duppies rente bij welke bank dan ook
Gokje: vandaag, uiterlijk 23:59?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Er staat dat op 1 januari de rente van je spaar uitgekeerd wordt. Ik heb nog niets ontvangenwanneer zou dit dan moeten gebeuren?
Mvg
Nee doen we niet meer, kun jezelf opzoeken op onze site.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:56 schreef roos94 het volgende:
Mvg
Duurde ook wel eventjes hoor, vannacht rond 0:15 gecheckt maar stond er toen nog niet op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
Rabobank hier en hier is de rente er al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |