Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:11 schreef 4-elements het volgende:
Mensen en andere aanwezigen, ik ga eens sociaal doen. Tot volgend jaar! Alvast een fijne jaarwisseling!
Ik heb nog nooit iets van vuurwerk afgestoken of het nu illegaal is of niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben ook 14 geweest. Ik, en met mij heel 14 jarigen, weten wel van illegaal vuurwerk af te blijven.
En straks; op de vloer, ligt een lege fles wijnquote:
Is voorheen FOX. Inmiddels mocht ik 'm op kanaal 81 overzettenquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik blij dat ik Star Channel niet ken...
Origineel van Anneke van Giersbergen en de Magic Stringsquote:
Morgen januari regenquote:
Hij mag van mij heel uitgebreid walsen en dan geniet ik er ook nog van. Als ie dat doet ipv nummer 13 te draaienquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks nog de wals op nummer 5
Maar hoeveel cobra's zitten daarbij?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp trouwens nooit waarom Nederland zo'n vuurwerkprobleem heeft. Als voorbeeldje hier (Spanje), wordt het hele jaar door om van alles vuurwerk afgestoken maar je hoort zelden over ellende, of geweld met vuurwerk.
Misschien is dat ook het probleem, Nederland maakt vuurwerk te spannend.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:11 schreef 4-elements het volgende:
Mensen en andere aanwezigen, ik ga eens sociaal doen. Tot volgend jaar! Alvast een fijne jaarwisseling!
*nètquote:
Klopt, maar ik weet ook heel veel 14-jarigen die het wel stoer vinden om daarmee te spelen, zeker met vrienden erbij, en moeten doen alsof ze het allemaal wel in de hand kunnen houden (HA!) qua risico's.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben ook 14 geweest. Ik, en met mij heel 14 jarigen, weten wel van illegaal vuurwerk af te blijven.
De wals of silencequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij mag van mij heel uitgebreid walsen en dan geniet ik er ook nog van. Als ie dat doet ipv nummer 13 te draaien
Georganiseerd vuurwerk is hier enorm zwaar. Privévuurwerk veel minder.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar hoeveel cobra's zitten daarbij?
En het is natuurlijk privévuurwerk waar we hier over hebben. De hoeveelheid is gewoon enorm. Op de een of andere manier heeft het illegale vuurwerk daarin de laatste decennia een overhand genomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Georganiseerd vuurwerk is hier enorm zwaar. Privévuurwerk veel minder.
Zou echt baas zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij mag van mij heel uitgebreid walsen en dan geniet ik er ook nog van. Als ie dat doet ipv nummer 13 te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |