Volgens mij ben ik blij dat ik Star Channel niet ken...quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu bij mijn schoonvader waar de foute uren op Star Channel aan staanDusja, luisteren wordt nu ook lastig.
God geeft en God neemtquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:03 schreef spapaars het volgende:
14 jaar en afscheid moeten nemen van het leven door vuurwerk.
Fuck around and find out. Geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:03 schreef spapaars het volgende:
14 jaar en afscheid moeten nemen van het leven door vuurwerk.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:01 schreef mario390 het volgende:
laatste 2 uren moet ik terug luisteren,ik moet bijten nu
Door een vuurwerkbom?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit komende goden uurtje wordt wel even flink verstoord zeg
Hoeft niet per se zijn eigen schuld te zijn, maar verder eensquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fuck around and find out. Geen medelijden mee.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja moet je niet met illegale zooi lopen kloten.quote:
Voor de nabestaande vind ik het wel rot.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop