Ja oké daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is gewoon leuk om te doen, vakkenvullen
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Aangezien al mijn stemplaatjes intussen zijn geweest, een goed moment om vast iedereen te bedanken nu nog niet iedereen weg is. Het leven is ietsje drukker dan een jaar geleden, dus heb wat minder fanatiek mee kunnen posten, maar het was daarom niet minder leuk!
Voor iedereen die nog wat leuks gaat doen: hoezo is dat belangrijker dan hier blijven?
Maar serieus: veel plezier, niet stunten met vuurwerk en tot aan de andere kant van de jaarwisseling!
Gaan wij ons zo nog even door twee uurtjes Inkelen heen worstelen
Hoi buurman!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn straat momenteel:
[ afbeelding ]
Iedereen stemmen op Seasons!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:47 schreef butz0rs het volgende:
Deze volgend jaar op 1? Hoe is het met George
Was het iets met parkinson of alzheimer?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:47 schreef butz0rs het volgende:
Deze volgend jaar op 1? Hoe is het met George
ALS toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was het iets met parkinson of alzheimer?
ALSquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was het iets met parkinson of alzheimer?
Of de Golden Nipplepiercingquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Stel je voor dat ze Silver Earrings hadden geheten...
Ietwat saai, Radar Love kun je beter op los.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:48 schreef hole1988 het volgende:
Final Countdown zou toch eigenlijk de perfecte nr1. zijn.
We Inkelen door tot het bittere einde, leeg gaat die gifbeker!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Aangezien al mijn stemplaatjes intussen zijn geweest, een goed moment om vast iedereen te bedanken nu nog niet iedereen weg is. Het leven is ietsje drukker dan een jaar geleden, dus heb wat minder fanatiek mee kunnen posten, maar het was daarom niet minder leuk!
Voor iedereen die nog wat leuks gaat doen: hoezo is dat belangrijker dan hier blijven?
Maar serieus: veel plezier, niet stunten met vuurwerk en tot aan de andere kant van de jaarwisseling!
Gaan wij ons zo nog even door twee uurtjes Inkelen heen worstelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |