Not making it betterquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Staat in jouw logica op plek 3, of niet?
Moet je maar niet altijd naar Holland FM luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon kapotgedraaid geweest. Paar honderd plekken lager zou prima zijn.
Ja ik kan ze ook heel goed hebben op de een of andere manierquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind sowieso zijn stem prachtigEen beetje rauw en melancholiek.
En alle bossen die er zijn zijn 100 jaar geleden in de werkverschaffing aangelegd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit nu op >500 meter van het Markermeer
Geen bos te zien hier idd
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:42 schreef Gretzl het volgende:
Oooh ja ik lees vannacht alles terug wat ik gemist xx
Iedereen een fijn einde van het jaar![]()
![]()
Gewoon op Radio Albert Heijn tijdens het vakkenvullenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je maar niet altijd naar Holland FM luisteren
Nee, maar we kunnen erop wachten ben ik bangquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
![]()
De toekomstige nummer 1.
Maar of ik dat nou leuk moet vinden
Waarom ga je dan ook vakkenvullen? Laat dat over aan de mensen die er werken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon op Radio Albert Heijn tijdens het vakkenvullen
Voor een jaartje vind ik het prima.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
![]()
De toekomstige nummer 1.
Maar of ik dat nou leuk moet vinden
Is gewoon leuk om te doen, vakkenvullenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook vakkenvullen? Laat dat over aan de mensen die er werken.
Ja maar de reden waarom niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Voor een jaartje vind ik het prima.
Ze hebben het wel verdiend, de eerste plek dan, niet deze ellende.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Voor een jaartje vind ik het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |