En daar ben ik het natuurlijk volmondig mee eensquote:Xmas yes but did you know the most important tradition between the 25th and the 31st is the radio top 2000 where the dutch vote for their top 35 songs and then the radio creates a top 2000 and plays each song starting at 00:00 on the 25th and ending at 00:00 january 1st
Dat is fijn. Het is altijd jammer als iemand het zelf niet weet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens de gaykrant wel. https://www.gaykrant.nl/2018/11/18/dj-moradzo-ja-hij-is-zo/
succes met er achter te komen wat mijn adres isquote:
Ik ga hier niet op klikken. Straks krijg ik allemaal rare ads.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens de gaykrant wel. https://www.gaykrant.nl/2018/11/18/dj-moradzo-ja-hij-is-zo/
Ik zit nu op >500 meter van het Markermeerquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
666 meter tussen mijn huis en het bos, nouja, wat we hier in Noord-Holland bos noemen dan hè.
Nou, eerst wordt naar Nederland komen al best een uitdaging.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
succes met er achter te komen wat mijn adres is
Tussen dat bos en mijn huis zit nog 90% park en 10% mijn eigen straat.quote:
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:39 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komende uren dus in gezelschap O&N vieren (iets later dan gepland vanwege m’n nachtje doorhalen), dus ik groet jullie bij deze alvast uitgebreid en euforisch [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iedereen wederom enorm bedankt voor hetWARME BAD
dat FOK! Top 2000 heet: aka een lange week gezelligheid, nieuwe (woord)grappen/memes en alle net zo leuke klassiekers
En niet te vergeten de persoonlijke anekdotes/verhalen/ontboezemingen die deze reeks wederom erg speciaal maken
![]()
![]()
![]()
![]()
De Top 2000 (en topicreeksen als deze) zijn inmiddels de mooiste traditie in de laatste week van het jaar!!
Een vriendin van me sprak de wijze woorden:
[..]
En daar ben ik het natuurlijk volmondig mee eensHet is een heel bijzonder eindejaarsfeestje dat wij in ons Nederlandje hebben, met niets in de wereld te vergelijken. Muziek is en blijft de mooiste bijzaak van het leven en een week lang CSL'en met een paar miljoen anderen is gewoon het beste ooit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot in het nieuwe JAAR, ergens in december, over een kleine twee weken op de meet of gewoon al morgen!! Wens jullie allemaal een geweldige jaarwisseling toe LEGENDARY FOK!PEOPLE!![]()
Doe voorzichtig en alle goeds voor 2025!!
Love you all, bye bye toedels
![]()
![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat park mis ik dan weer...quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tussen dat bos en mijn huis zit nog 90% park en 10% mijn eigen straat.
Ook dat inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, eerst wordt naar Nederland komen al best een uitdaging.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:39 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komende uren dus in gezelschap O&N vieren (iets later dan gepland vanwege m’n nachtje doorhalen), dus ik groet jullie bij deze alvast uitgebreid en euforisch [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen wederom enorm bedankt voor hetWARME BAD
dat FOK! Top 2000 heet: aka een lange week gezelligheid, nieuwe (woord)grappen/memes en alle net zo leuke klassiekers
En niet te vergeten de persoonlijke anekdotes/verhalen/ontboezemingen die deze reeks wederom erg speciaal maken
![]()
![]()
![]()
![]()
De Top 2000 (en topicreeksen als deze) zijn inmiddels de mooiste traditie in de laatste week van het jaar!!
Een vriendin van me sprak de wijze woorden:
[..]
En daar ben ik het natuurlijk volmondig mee eensHet is een heel bijzonder eindejaarsfeestje dat wij in ons Nederlandje hebben, met niets in de wereld te vergelijken. Muziek is en blijft de mooiste bijzaak van het leven en een week lang CSL'en met een paar miljoen anderen is gewoon het beste ooit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot in het nieuwe JAAR, ergens in december, over een kleine twee weken op de meet of gewoon al morgen!! Wens jullie allemaal een geweldige jaarwisseling toe LEGENDARY FOK!PEOPLE!![]()
Doe voorzichtig en alle goeds voor 2025!!
Love you all, bye bye toedels
![]()
![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb op jouw gestemdquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je blijft me per minuut verbazen in positieve zin
Willen wij dit in de top 10?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummertje dit, dat kan wel wat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |