Beetje link in het park.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien iets van Lu de tuin ingooien.
Het Outro is wel fenomenaal. Ik zit hem altijd te stangen maar 8.42 maakt de plaat veeeeeeeel beterquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Met het risico dat Tussle me vermoord, vind ik dit ook niet zo heel boeiend eigenlijk.
Ergens kan ik dat wel begrijpen hoor. Het is voor mij wel meer dan gewoon een liedje. Als je dat niet hebt is het ook weer niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Met het risico dat Tussle me vermoord, vind ik dit ook niet zo heel boeiend eigenlijk.
En nu? niks?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:36 schreef Evenstar het volgende:
Bijna een auto gewonnen met Bingolotto
Loopt dat niet een beetje op zijn end?quote:
Helaasch, maar zijn vier rondesquote:
potverdriedubbeltjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaasch, maar zijn vier rondesHad nog 1 cijfer nodig voor drie auto's
Ik vind het tot aan het eind van de gitaarsolo interessant, dat gemurmel daarna hoeft niet. Maak dan die solo gewoon langer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Outro is wel fenomenaal. Ik zit hem altijd te stangen maar 8.42 maakt de plaat veeeeeeeel beter
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef houdjemond het volgende:
Bedoel vind wel mooi ofzo, maar verder blijft de badjas aan.
ja .... het kaar wordt met een kolonaise afgeslotenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik besef me nu pas dat van Inkel het kaar afsluit.![]()
Lekker walsje dwars door Queenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik besef me nu pas dat van Inkel het jaar afsluit.![]()
Oeh dat willen wij horenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Komende twee nummers maar even meezingen want dat heb ik nog te weinig gedaan deze week.
Absolute horrorquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Komende twee nummers maar even meezingen want dat heb ik nog te weinig gedaan deze week.
ga je het concert van Frans Bauer opzetten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je het concert van Frans Bauer opzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |