Eigenlijk welquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:18 schreef Fred_B het volgende:
Van de Top 2000 bingo:
Innuendo is beter dan Bohemian Rhapsody
Goede jaarwisseling, zie je volgend jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Isorden het volgende:
Ik ga ook afsluiten en zo de deur uit.
Iedereen hier weer bedankt voor een week aan gezelligheid, grappen, zeiken op alles wat kut is en vooral genieten van alle mooie muziek die er wel in de lijst staat.
Allemaal een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.![]()
![]()
![]()
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Isorden het volgende:
Iedereen hier weer bedankt voor een week aan gezelligheid, grappen, zeiken op alles wat kut is en vooral genieten van alle mooie muziek die er wel in de lijst staat.
![]()
![]()
265 inclusief ca. 15 van de Extra 500.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveel topics hadden wij vorig jaar
Jij ook veel plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Veel plezier en fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bedankt weer @Isordenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel plezier en fijne jaarwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Oh dus we zijn heel stabiel gebleven dan, zelfs een beetje meer weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
265 inclusief ca. 15 van de Extra 500.
in 2022 waren er 267 topicsquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Evenstar het volgende:
272quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Evenstar het volgende:
Oooh doorpraten dusquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Not bad not bad, komen nog wel wat bijquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En volgens mij is deze reeks ook laat gestart, niet al in juni ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dus we zijn heel stabiel gebleven dan, zelfs een beetje meer weer.
Als we die 15 niet meerekenen zitten we er al aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |