Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen,
Heel erg veel bedankt voor de afgelopen dagen. Ik heb er echt enorm van genoten. Ik denk mijn mooiste jaar, en qua posten ook, mooiste jaar sinds 2020.
Jullie zijn echt fantastisch. Soms flauwe grappen, vaak ook geniale. En zelfs de flauwe horen er bij.![]()
Nu ga ik met mijn lief en de rest het jaar uitzitten.
Tot volgende keer of een ander topic.
Love ya all!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

je bent wat te vroegquote:

Jij zou op 10cm afgekapt moeten worden!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten alle liedjes die langer dan 10 minuten duren automatisch exact op 10 minuten worden afgekapt.

Haha,quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moeten alle liedjes die langer dan 10 minuten duren automatisch exact op 10 minuten worden afgekapt.

Neequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Strani het volgende:

Wij waren zaterdag eind van de middag bij de Aldi in Schuttorf. Kon je een kanon afschietenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
200 meter wachtrij om 00.01 bij de Marktkauf. Knettergek.

voor je het weet mis je de jaarwisselingquote:

Wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:13 schreef PzKpfw het volgende:
Het is nu wel kut een moment te vinden om even wat anders te gaan doen, allemaal goede nummers nog..

Die zouden ze moeten verbieden.quote:

Nee ik ben heel gehecht aan die extra centimeterquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij zou op 10cm afgekapt moeten worden!

quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Strani het volgende:

Dan worden er heel wat users hier chrystal MAD.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:12 schreef Strani het volgende:

George of the Jungle genotquote:

fijne jaarwisseling.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten. Bedankt voor een week van gezelligheid, mooie verhalen en flauwe grappen. Ik kom al jaren in dit topic tijdens de top2000 en jullie maken de top2000 nog leuker. Fijne jaarwisseling en alvast een [ afbeelding ]
Liefs, Diaan73

Ja, duh, de helft van de muziek die ik luister bestaat uit nummers van een kwartier.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan worden er heel wat users hier chrystal MAD.

al het goede voor het aankomende jaar dame die ik niet herkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten. Bedankt voor een week van gezelligheid, mooie verhalen en flauwe grappen. Ik kom al jaren in dit topic tijdens de top2000 en jullie maken de top2000 nog leuker. Fijne jaarwisseling en alvast een [ afbeelding ]
Liefs, Diaan73

Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Liefs, Diaan73
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |