Dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel voordat ze haar gezicht zo liet verbouwen met botox. Was triest.
Wijd Open staat er niet inquote:
Zag het ook bij Starlight uit The Boys. Was een prachtige actrice en toen ineens he-le-maal verkloot. Zo onnodig.quote:
Soms blijft de G-ster hangen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijd Open staat er niet in
brekt hij ook liedjes af? de paul rubber. welquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee.
En ik wens hem een enkele kaartje naar Zweden
Welneequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik val best tegen hoor
Bij haar is het nog extremer ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zag het ook bij Starlight uit The Boys. Was een prachtige actrice en toen ineens he-le-maal verkloot. Zo onnodig.
Mensen worden er vaker niet mooier vanquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel voordat ze haar gezicht zo liet verbouwen met botox. Was triest.
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:54 schreef Isorden het volgende:
Dit is toch gewoon top 10 materiaal ladies en people?
Top 1 materiaal zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:54 schreef Isorden het volgende:
Prima.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:54 schreef Isorden het volgende:
Dat was Andre Hazes anders wel een keertjequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:55 schreef ok01 het volgende:
Stemplaatje![]()
God Only know what I'd be without you Fok
Hoop er nog heel veel te horen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de mooiste platen die we nog gaan horen <3
Ik heb de bus niet voor mijn huis zien staan.quote:
Hopelijk gaat hij trouwen ......relluhhhhhquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat was Andre Hazes anders wel een keertje
Daar hoort Child in time al.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Top 1 materiaal zou ik zeggen
Je drinkt te langzaam en dan wordt het warm?quote:
quote:
Ja, we moeten natuurlijk wel allerlei albumversies draaien he, dan moet de rest wel afgekapt worden.quote:
Nooit, warm bier is echt niet te hachelenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je drinkt te langzaam en dan wordt het warm?
Een man van cultuur drinkt De Klok op kamertemperatuurquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nooit, warm bier is echt niet te hachelen
Dan zit je volgend uur nog wel goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wil Master of Puppets niet missen als ik zo in de keuken sta. Zit ik goed volgend uurtje of moet ik wat later beginnen?
Prima, dan duik ik de keuken inquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan zit je volgend uur nog wel goed.
Paul>quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
brekt hij ook liedjes af? de paul rubber. wel
Uur daarna ook trouwens.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan zit je volgend uur nog wel goed.
Ik zou er gewoon heen lopen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Prima, dan duik ik de keuken in
Ik heb geen grote kamer, even een klein koprolletje doenquote:
Pfff een koprol heb ik echt al 20 jaar niet meer gedaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb geen grote kamer, even een klein koprolletje doen
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:01 schreef Isorden het volgende:
Komt dat recordbedrag aan vuurwerk door de hoeveelheid of de prijsstijgingen?
Nee. Wel cadeau gedaan.quote:
Het zal erom knallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:01 schreef Isorden het volgende:
Vermoed dat er genoeg bij zijn die vrezen dat het de laatste keer voor ze gaat zijn dat het mag, en dus maar extra groot inkopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:01 schreef Isorden het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:01 schreef Gunner het volgende:
Iemand nog staatsloten?
Heb twee halve loten gedeeltelijk met de 'opbrengst' van de decemberkrasloten gehaald.
Nopequote:Op dinsdag 31 december 2024 18:01 schreef Gunner het volgende:
Iemand nog staatsloten?
Heb twee halve loten gedeeltelijk met de 'opbrengst' van de decemberkrasloten gehaald.
Nee, die vinden alles van Radiohead niks. Ik vind Creep wel iconisch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn vast Radiohead puristen.
Jouw keuken is een oorlogsgebied?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:02 schreef MTheBassman het volgende:
Als jullie niks meer van me meekrijgen, ik ben zojuist in oorlogsgebied beland, dan weten jullie dat.
Het stond er echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |