Voor mij een talent die er niet wist om ermee om te gaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die dacht vooral, die eyeliner wil ik ook.
Ze vonden haar altijd goed... Maar haar gezuip was gewoon grappiger.quote:
Ik vind dit heel mooi maar van Rollercoaster wil ik mezelf uit een achtbaan werpenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel een liedje wat bij boomers ook nog wel hoog scoort. Het Rollercoaster publiek zeg maar.
Ik val dus wel in de categorie van 40 tot 45 jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben ook wat ouder
wat heeft de wilde ruud vor en sexbomb? is de schwedin?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij een talent die er niet wist om ermee om te gaan
Ik dacht The Hollies...quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef peaceman het volgende:
Hey. Ik hoor een nummer van Radiohead...
Belachelijk, maar ja... Nederland en smaak is een wispelturige combi.quote:
Dit is dan ook wel een stuk beter dan die van nep Elvis. Alleen gaat het een beetje lang op dezelfde manier door.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit heel mooi maar van Rollercoaster wil ik mezelf uit een achtbaan werpen
Ik zit daar bovenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik val dus wel in de categorie van 40 tot 45 jaar
nooit echt helemaal door kunnen breken in de hoogste echelons van de top 2000. Maar ja Beatles en Stones zijn ook al uitgepierdquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Belachelijk, maar ja... Nederland en smaak is een wispelturige combi.
quote:
Luciferquote:
Ik val in de categorie 40 tot en mét 45quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik val dus wel in de categorie van 40 tot 45 jaar
Snap ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:51 schreef Viv het volgende:
Stemplaat(man en dochter zijn overigens diep teleurgesteld)
Misschien dat de entree van Jigsaw wat effect gaat hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nooit echt helemaal door kunnen breken in de hoogste echelons van de top 2000. Maar ja Beatles en Stones zijn ook al uitgepierd
Dat dit niet in de top 10 staat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:51 schreef Viv het volgende:
Dat zijn vast Radiohead puristen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:51 schreef Viv het volgende:
You're so fucking specialquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft de wilde ruud vor en sexbomb? is de schwedin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |