nou ja zoals je zei; iets teveel over the top. Apart kan ik queen en george michael wel waarderen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen mag vinden wat ie vindtMaar ik zou andere redenen verwachten waarom iemand die plaat niets vindt.
Ja altijd een kutsmoes natuurlijk.quote:
Dat kon je jaren geleden toch aan zien komen johquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:01 schreef alopio het volgende:
Wij willen minder vuurwerk voor consumenten maar schaffen een show af?
Heerlie de Peerlie?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan er nog een leuk tekstje op de Erasmusbrug. Iemand een idee?
Ik luisterde vroeger naar de top 100 allertijden, met Child in Time op éénquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
ik was net 9 in 1999 toen de 1e begon, maar mijn ouders luisterden toen ook al
Ik was ook 9, nog netquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
ik was net 9 in 1999 toen de 1e begon, maar mijn ouders luisterden toen ook al
Ik zou zeggen nog 1 onduidelijke vanaf hier, de rest is wat minder daverend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan "Een gelukkig en Coldplayloos 2025."
Bridge over troubled waterquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezelli mozzarelli?quote:
Zo creëer je natuurlijk ook geen draagvlakquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kon je jaren geleden toch aan zien komen joh
Eerst iets verbieden, dan roepen dat er alternatieven gaan komen/zijn, paar jaar later roepen dat alternatieven niet haalbaar/houdbaar zijn, en hoppa.
Ondertussen in Londen en Sydney .....
Eens.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja altijd een kutsmoes natuurlijk.
Goede tekst voor op de Erasmus brugquote:
Ik werd vooral door mn klasgenoten beïnvloed qua harde gitaarmuziek. Ik ben wel echt sommige dingen gaan ontdekken dankzij de t2000 ja, soms vind ik daar geweldige parels die ik eerst niet kende en herinner ik me ook even dat er ook muziek zit buiten harde rockquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:02 schreef Isorden het volgende:
Een van de eerste edities van de lijst heeft wel mijn voorliefde voor stevige gitaren doen ontwaken.
Hoorde destijds op oudjaarsdag Whole Lotta Rosie voor het eerst toen was kleine Iso wel meteen verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vreselijk. Zo jong en dan met een Cobra in de weer. Die jochies zien echt het gevaar nog niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:03 schreef Isorden het volgende:
Zie dat er in Zeeland alweer een 13 jarig kind een deel van zijn hand aan een Cobra-6 is verloren.
![]()
Awwhh, wat zielig...quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:03 schreef Isorden het volgende:
Zie dat er in Zeeland alweer een 13 jarig kind een deel van zijn hand aan een Cobra-6 is verloren.
![]()
wat moet een kind op die leeftijd uberhaupt met illegaal vuurwerkquote:
Ja, onze katten, die nu helaas overleden zijn, konden er prima tegen, juist omdat men al zo vroeg met een knalletje hier en knalletje daar begonnen. Op 31-12 keken ze niet meer omquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook alleen fonteinen. Geen knallers, we willen onze katten niet nog meer gestresst maken.
Wordt genoeg geknald hier…
Alter Bridge.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mn beste maat kocht op zn 7e/8e al Follow the leader van Korn voor z'n zakgeld.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik werd vooral door mn klasgenoten beïnvloed qua harde gitaarmuziek. Ik ben wel echt sommige dingen gaan ontdekken dankzij de t2000 ja, soms vind ik daar geweldige parels die ik eerst niet kende en herinner ik me ook even dat er ook muziek zit buiten harde rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |