Gelukkig staat Claudia de Breij wat lager.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef Benny het volgende:
Wel leuk dat dit uur zo'n beetje gelijk staat aan de Dela Uitvaart top 10
Ren Lenny, ren!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Maar wind, ik lijkt steeds meer op jou.'
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:19 schreef Isorden het volgende:
En die laatste notering van Guns 'N Roses kan ik na 17 jaar nog steeds niet normaal meer horen.
Je kon alleen zingen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef Fred_B het volgende:
Er staat een koude wind vandaag. We waren vanmiddag even bij de kabelbaan/rodelbaan in Valkenburg. Dat was echt guur daar op die heuvel.
Je bent daarna wel weer Door de wind teruggekomen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef Fred_B het volgende:
Er staat een koude wind vandaag. We waren vanmiddag even bij de kabelbaan/rodelbaan in Valkenburg. Dat was echt guur daar op die heuvel.
Ik was destijds 28. Oma 88.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:17 schreef Felagund het volgende:
Ik zal vanavond nog wel af en toe meeposten, maar ik ga hier nu ook wat sociaal doen. Een hele fijne avond nog, hopelijk met de Top2000 op de achtergrond, en iedereen een fijne jaarwisseling gewenst! Mogen al jullie wensen uitkomen voor 2025!
Woman in Love denk ik voor mijquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel mijn ultieme Top 2000-guilty please denk ik
Gewoon met de kabelbaan. Liever lui dan moequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent daarna wel weer Door de wind teruggekomen?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:20 schreef Fred_B het volgende:
Wel fijn dat Miss Montreal een zangcarrière heeft. Als ze de luidspreker bij AH moest inspreken, stond iedereen al met zijn flessen Spa bij de zelfscan voor ze kon afmaken dat de spaghetti in de aanbieding is.
Huh?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:20 schreef spapaars het volgende:
Is dit een lied waar de muziek gejat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |