Deze Weezer op Pinkpop dit jaar was dan weer muzikaal top maar qua show matigquote:Op donderdag 18 december 2025 15:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ooit op Lowlands gezien, visueel misschien wel de tofste show die ik heb gezien, muzikaal deed het me eigenlijk niets
Ja dit was niet hun beste werk, weet ook niet waarom juist deze de lijst heeft gehaald. Ook geen idee of er nog meer komen, vorig jaar stonden ze er helemaal niet in.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lust de metal van Deafheaven een heel stuk beter
Ik kende hem niet, maar het is iig geshazammed.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Maar dan gelukkig Avalanche erna
Bij Pinguin Radio is dat bij gepresenteerde programma's helaas de norm. Bij de Graadmeter loop ik daar ook weleens tegenaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Waar kun je zien wat vandaag de lijst is of welk nummer op het moment afgespeeld wordt? Lijkt niet te werken op pinguinradio.com.
Ik heb zo'n ongeveer 120 concerten van ze gezien tussen 1988 en 2001. Ik kan je zeggen, in 2001 hoorde je dat niet meer. Wat een heerlijke band was dat.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vind het maar lastig om de Trockerner Kecks te waarderen. De zang spreekt me niet aan.
Maar ook als ik op "playlist snob2000" click onderin kom ik wel op een pagina terecht waar staat "quote:Op donderdag 18 december 2025 18:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bij Pinguin Radio is dat bij gepresenteerde programma's helaas de norm. Bij de Graadmeter loop ik daar ook weleens tegenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |