Ja als Humble (die prima in de top 50 had kunnen staan) al te ver gaat....quote:Op donderdag 18 december 2025 14:05 schreef hihohaswessam het volgende:
de pinguin chat wanneer ze een hiphopplaat horen lmao
In een Amerikaanse Top 2000 allertijden lijst zou Humble altijd top 100 staanquote:Op donderdag 18 december 2025 14:11 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ja als Humble (die prima in de top 50 had kunnen staan) al te ver gaat....
Bij FunX ookquote:Op donderdag 18 december 2025 14:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In een Amerikaanse Top 2000 allertijden lijst zou Humble altijd top 100 staan
Ik kan niks met die Tom Jones-uithalen, exqueeze mequote:Op donderdag 18 december 2025 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eldoradodaar hoort eigenlijk ook nog Can't Get It Out of My Head achter
en die antwoord vinden ze wel weer leukquote:Op donderdag 18 december 2025 14:05 schreef hihohaswessam het volgende:
de pinguin chat wanneer ze een hiphopplaat horen lmao
Daar hebben ze dan wel gelijk inquote:Op donderdag 18 december 2025 15:04 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
en die antwoord vinden ze wel weer leuk
Ooit op Lowlands gezien, visueel misschien wel de tofste show die ik heb gezien, muzikaal deed het me eigenlijk nietsquote:Op donderdag 18 december 2025 08:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou ik graag nog een keer live zien The Flaming Lips
Deze Weezer op Pinkpop dit jaar was dan weer muzikaal top maar qua show matigquote:Op donderdag 18 december 2025 15:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ooit op Lowlands gezien, visueel misschien wel de tofste show die ik heb gezien, muzikaal deed het me eigenlijk niets
Ja dit was niet hun beste werk, weet ook niet waarom juist deze de lijst heeft gehaald. Ook geen idee of er nog meer komen, vorig jaar stonden ze er helemaal niet in.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lust de metal van Deafheaven een heel stuk beter
Ik kende hem niet, maar het is iig geshazammed.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Maar dan gelukkig Avalanche erna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |