Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja hij zingt juist She's not my lover. Dus dat klopt ook wel.
Helaas welquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:26 schreef Redefine het volgende:
Liedje over de Amerikaanse verkiezingen.
hoeveel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:26 schreef Remco het volgende:
Bij de top 2000 kom ik er altijd achter hoeveel goede ABBA liedjes er zijn.
Bull!quote:
Aan de andere kant als iemand het zo vaak moet zeggen, dan ga je toch denken dat het misschien wel waar isquote:
Hey een pleonasme!quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:26 schreef Gretzl het volgende:
Mooie ABBA [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er ook nog erg veel die niet in de Top 2000 staanquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:26 schreef Remco het volgende:
Elk jaar opnieuw?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:26 schreef Remco het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:26 schreef Redefine het volgende:
Liedje over de Amerikaanse verkiezingen.
Paramore heeft daar ook wel een handje vanquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n treurige plaat en dan zo'n vrolijke beat eronder.
En toch werkt het
Straks weer eentje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:27 schreef Zorro het volgende:
Zo'n treurige plaat en dan zo'n vrolijke beat eronder.
En toch werkt het
Er zijn ook andere dingen dan vieze dingen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iemand in de entertainment industry is waarvan ik zeker weet dat hij niks met kinderen heeft gedaan dan is het MJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |