Dat waren ergere tijden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:16 schreef LekkerWeertje het volgende:
Besef, dit heeft ooit top 10 gestaan
so much voor de eensgezindheidquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:16 schreef Bargehassus het volgende:
Ik vind dit mooi.
*Loopt hard weg*
Ja ik heb te vroeg gesprokenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
so much voor de eensgezindheid
Een autoritje in de regen. In het donker.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laat maar weten wat ze deden
Die foutjes van je bij Tell him, Don't want to miss a thing en deze vergeven we jequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:16 schreef ok01 het volgende:
Ben het er mee eens dat dit te hoog staat
Maar heb altijd wel een zwak gehad voor dit nummer
Heb helaas een ding voor mierzoete nummers, sorryquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die foutjes van je bij Tell him, Don't want to miss a thing en deze vergeven we je
Cleveland steamer, nicequote:
Ik was voor heel even in de gedachte hierdoor dat MJ en Billie Jean King een relatie hadden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nou ja hij zingt juist She's not my lover. Dus dat klopt ook wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was voor heel even in de gedachte hierdoor dat MJ en Billie Jean King een relatie hadden.
Voor heel even maar
Als er iemand in de entertainment industry is waarvan ik zeker weet dat hij niks met kinderen heeft gedaan dan is het MJquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:22 schreef TommyL0204 het volgende:
But the kid is not my son.. eerder zijn lover inderdaad
That's ignorant!quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iemand in de entertainment industry is waarvan ik zeker weet dat hij niks met kinderen heeft gedaan dan is het MJ
Dank uquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iemand in de entertainment industry is waarvan ik zeker weet dat hij niks met kinderen heeft gedaan dan is het MJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |