quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De grootste baggeraars liggen op bed
Doe mij maar het origineel van Jacques Brelquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:32 schreef BillDauterive het volgende:
Het origineel van Coldplay is trouwens veel beter.
Dat is ook een mooiequote:Op dinsdag 31 december 2024 03:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Doe mij maar het origineel van Jacques Brel
Ik vind Futureproof mooi , met de rest heb ik niet zo veelquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de betere te pruimen nummers van de over en over en over en overgewaardeerde NBT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daniel held niet door de intro door lopen lullen, van Inkel had de pannen en potten erbij gepakt.
Ja die vind ik ook best ok, maar wel heel anders dan wat meeste mensen van hun willen horen, vermoed ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Futureproof mooi , met de rest heb ik niet zo veel
Nou nou nouquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Extreem overgewaardeerde plaat van een overgewaardeerde groep die goed teren op hun DAB
Het feit dat het 4 minuten duurt voordat er ook maar iets goed gebeurt in het nummer bevestigt mijn vooroordeel wat mij betreftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |