Nu even niet, maar Mario verwacht ik hier binnen het uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu is onze oostenrijkse vriend nergens te bekennen
Ik zou haar best het huidige slot van Jeroen gunnen, mits ze iets spontaner zou zijn ipv overduidelijk dingen oplezenquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, daarom kan ik haar prima hebben.
Ik mag haar tien keer beter dan popiejopie van Inkelquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mooi om te zien. Ondanks dat ze nogal stijfjes dingen opleest merk je wel echt dat ze het oprecht gewoon leuk vindt
Ik had hier graag geweest tijdens het blijven hangen in Tragedyquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mag haar tien keer beter dan popiejopie van Inkel
Wat als dat nou al die jaren zn grote wens is geweest?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat als dat nou al die jaren zn grote wens is geweest?
Goed punt, ik heb nog een paar dingen die ik moet afwassen van het avondetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:22 schreef BillDauterive het volgende:
Nu ik nog een beetje energie heb, zal ik de vaatwasser eens gaan uitruimen
Dat bewaar ik voor morgen , ik moest eerst de was doen , ophangen etc en nu hang ik hierquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:22 schreef BillDauterive het volgende:
Nu ik nog een beetje energie heb, zal ik de vaatwasser eens gaan uitruimen
dat is nu wel een beetje aangekoektquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb nog een paar dingen die ik moet afwassen van het avondeten
Valt mee, grootste is de pan waar ik de pasta in heb gekooktquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat is nu wel een beetje aangekoekt
De grootste baggeraars liggen op bedquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:28 schreef Evenstar het volgende:
Wat is het opeens rustig hier! Wher did everbuddy g0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |