Ik kan leef ook wel prima hebben als het moment en de vibe goed isquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Zelfs al is het alleen maar omdat hij jr. op de wereld gezet heeft
Hij niet alleenquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Zelfs al is het alleen maar omdat hij jr. op de wereld gezet heeft
Een dikke lol met jouw fantasie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hazes sr was een Feyenoorder hè?
Nee, dat was Billie EIlish. Dit is de nr 2quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is dit de hardste stijger van de lijst als je nieuwkomers negeert?
+1389 is flink, geen idee waar het vandaan komt
Scheelt niet veel iigquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat was Billie EIlish. Dit is de nr 2
Slaaaaaaaaaaapquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:11 schreef datismijnmening het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Wansmaakquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Scheelt niet veel iig
Vraag me af waar het vandaan komt
Met alle respect, en ....................................quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:14 schreef Gretzl het volgende:
Meer ABBA!!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi om te zien. Ondanks dat ze nogal stijfjes dingen opleest merk je wel echt dat ze het oprecht gewoon leuk vindtquote:
Groot ABBA fan, heeft Bjorn nog geinterviewd dit jaarquote:
Ja, daarom kan ik haar prima hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mooi om te zien. Ondanks dat ze nogal stijfjes dingen opleest merk je wel echt dat ze het oprecht gewoon leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |