Bordje met deze tekst ook afgepakt 😂😂quote:
Ahquote:Op dinsdag 31 december 2024 04:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bordje met deze tekst ook afgepakt 😂😂 [ afbeelding ]
Nou... Dat viel wel tegen hoor. De muziek niet, die was top. Maar de camera, die heeft jou niet gevonden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:10 schreef Gretzl het volgende:
M’n TAYLOR VLAG AFGEPAKT[ afbeelding ]
Ja echt belachelijk zeg, het enige wat erop stond was dat stukje songtekst + #top2000vrouwenstemmen en Taylor 2028!quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah![]()
Vinden ze zeker politiek geladen
We hebben nog een kleine twee uur!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga ook slapen. Dit was een moment om voor op te blijven. Stom dat de camera Gretzl niet goed in beeld bracht!
Fijne nacht lieve Swifties en anderen en tot morgen.
Denk dat ze in de regiekamer dit bewust hebben gedaan, ze wilden geen vlag in beeldquote:Op dinsdag 31 december 2024 04:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou... Dat viel wel tegen hoor. De muziek niet, die was top. Maar de camera, die heeft jou niet gevonden.
Eventjes 1x stond je achter die twee in de playback plek, maar voor de rest hebben we jou en je geweldige vlag niet gezien.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 04:20 schreef datismijnmening het volgende:
Er zijn wel leuke meiden aanwezig in het café vanavond
Dan ga ik waarschijnlijk een dutje doen, sorryquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed ik ga toch wel afhaken, fijne avond/ochtend nog
En succes @:Gretzl, geniet van Echoes voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gehaald (40/69):![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
heb jij gehoord waar ie heengaat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 05:43 schreef Eightyone het volgende:
Beetje depri beelden bij Echoes, nu.
En dat tijdens echoesquote:
Morning Oscar vanuit het caféquote:
quote:
In het caféquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |