Dat mag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik de solo dan ook weer niet
Het is wel een van de mooiste van Tay Tay!quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tien minuten tay tay is me te veel van het goede
Spoel je mondquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tien minuten tay tay is me te veel van het goede
Ik denk dat ik zo een tactische maneuvre richting bed ga makenquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is wel een van de mooiste van Tay Tay!
Moet sowieso mn tanden poetsen zo voor ik naar bed ga dus dat komt goedquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is wel een van de mooiste van Tay Tay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat ga ik nu ook doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moet sowieso mn tanden poetsen zo voor ik naar bed ga dus dat komt goed
Dank! Welterustenquote:Op dinsdag 31 december 2024 04:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik schreeuw hier nog even Fuck the patriarchy en daarmee haak ik af
De patriarchyquote:Op dinsdag 31 december 2024 04:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik schreeuw hier nog even Fuck the patriarchy en daarmee haak ik af
quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij staat ie in mijn top 3 favorieten, samen met Betty en Who's Afraid Of Little Old Me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |