Good things come to those who waitquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het feit dat het 4 minuten duurt voordat er ook maar iets goed gebeurt in het nummer bevestigt mijn vooroordeel wat mij betreft
Ik hoop het voor hem!quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die slaapt vermoedelijk
lolquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het feit dat het 4 minuten duurt voordat er ook maar iets goed gebeurt in het nummer bevestigt mijn vooroordeel wat mij betreft
Zo geweldig vind ik de solo dan ook weer nietquote:
Noted, reported.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik de solo dan ook weer niet
Ik was nog erg dichtbij dat ik met je mee naar het top 2000 café ging, Gretzl!quote:
Dan moet je daar zeker naar luisteren!quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet wat meer Radiohead gaan luisteren, ken een paar hits en dan ook vaag nog "How To Disappear Completely", en die laatste klonk meen ik ook heel mooi
Street Spirit en Love You More?quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Yes ik ben weer wakker. Twee stemplaten zo middenin de nacht die zulke tegenpolen zijn daar moest ik bij zijn
De andere komt zo na het nieuwsquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Street Spirit en Love You More?
All Too Well. Daar stemt iedereen met muzieksmaak op, AoSquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Street Spirit en Love You More?
Staat in mn "dit moet ik eens checken" lijstje, moet alleen ff herinneren dat ik daar iets nieuws in heb gedroptquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan moet je daar zeker naar luisteren!
Ken je The Smile - Bending Hectic? Wat mij betreft het lied van 2024.
Tien minuten tay tay is me te veel van het goedequote:Op dinsdag 31 december 2024 03:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
All Too Well. Daar stemt iedereen met muzieksmaak op, AoS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |